جمال موسیالا، ستاره جوان بایرن مونیخ، می‌گوید گلش در آخرین بازی فصل گذشته مهم‌ترین لحظه زندگی‌اش بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یحیی گل‌محمدی آخرین آثار برانکو در تیم پرسپولیس را هم پاک می‌کند - خداحافظی تمام عیار با پروفسور ایوانکوویچ.
فردی که دارای ویژگی‌های سمی است می‌تواند در زندگی اطرافیان خود اختلافات زیادی با خودش ایجاد کند. خوشبختانه راه‌هایی برای ارزیابی این رفتار‌ها و تغییر آن‌ها وجود دارد که می‌تواند به بهبود زندگی و روابط شما با اطرافیانتان کمک‌کننده باشد. اولین و شاید مهم‌ترین راه آشنا بودن با علائم رفتار‌های مشکل‌ساز است که به شما در شناسایی رفتار‌های مشکل‌ساز کمک می‌کند.
در شرایط ایران امروز، مهم‌ترین سیگنال‌ها می‌بایست در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی صورت گیرد. جامعه باید در فرآیند زندگی اجتماعی خود بیش از گذشته احساس آرامش داشته باشد. در روز‌های اخیر، چندین اتفاق پی‌درپی باعث ایجاد موجی از بی‌اعتمادی و ناامنی روانی در جامعه - به خصوص در میان روشنفکران و کنش‌گران اجتماعی فرهنگی- شده است. نگاه کنید به اقداماتی که اخیرا در خصوص خانه اندیشمندان علوم انسانی صورت گرفت و در جامعه علمی بازتاب بسیار گسترده‌ای داشت.
یکی از مهم‌ترین یافته‌های درون غار تئوپترا، بقایای یک دختر ۱۵ تا ۱۸ ساله بود که ۷ هزار سال قبل از میلاد در یونان زندگی می‌کرد. پس از سال‌ها کار فشرده، در سال ۲۰۱۸ چهره این نوجوان توسط دانشمندان بازسازی و نام «آوگی» (سپیده دم) برای او انتخاب شد.
معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: حرکت به سمت ایجاد تمدن نوین اسلامی و تحقق سبک زندگی ایرانی اسلامی مهم‌ترین راهکار مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ ترکیبی دشمن است.
اشتباه در زندگی مشترک برای همه از جمله مرد و زن رخ می‌دهد و انسان عاری و دور از اشتباه نیست، اما چه اشتباهاتیست که زندگی مشترک را نابود می‌کند؟ آیا این اشتباهات زن و مرد دارد؟
گل قهرمانی پرسپولیس در لیگ اول را ابراهیم اسدی زد و شاید این هم مهم ترین گل زندگی علی نعمتی باشد.
بهترین درمان میگرن روی آوردن به زندگی سالم است. زندگی سالم با سبک زندگی سالم و دوری از التهاب و سروصدا بهترین کمک برای درمان میگرن است. همانطور که در ابتدا گفتیم میگرن یک مشکل عصبی است و باید تلاش شود از تحریک اعصاب جلوگیری شود. به طور کلی باید از عوامل تشدید میگرن دوری کرد. دوری از اماکن شلوغ و ساختن یک محیط امن و بی‌سروصدا از مهم‌ترین کار‌هایی است که برای کاهش درد میگرن می‌توانید انجام دهید.
مهم‌ترین کتاب درسی دخترها، قرآن بود. خیاطی و دوخت ودوز و مطالبی که برای زندگی، مناسب یک دختر باشد، از مهم‌ترین مباحث آموزشی مکتبخانه‌های زنانه بود.
آپارتمان نشینی در کشور ما بر اثر یک اضطرار به وجود آمده و انتخاب مردم نبوده است. شهروندان معمولاً توان خرید خانه های ویلایی را ندارند و مجبورند در آپارتمان زندگی کنند.
به طور کلی تعریف عزت نفس این است که من نسبت به توانایی‌های خود، چه دیدگاهی دارم و تا چه اندازه خود را ارزشمند می‌دانم و برای خود احترام قائل هستم. به طور کلی عزت نفس و اعتماد به نفس قدرتمندترین و مهم‌ترین بخش شخصیت هر انسان را تشکیل می‌دهند. با دانستن تعریف عزت نفس و تفاوت‌های آن با اعتماد به نفس می‌توان اهمیت هر‌کدام را در زندگی متوجه شد تا بتوانیم با قدرت بیشتری به سمت رویاهایمان حرکت کنیم.
این سریال از زمان انتشار تا کنون با حمایت بسیاری از چهره‌های سیاسی حاکمیتی مواجه شده و در مهم‌ترین برنامه‌های تلویزیونی مورد تمجید واقع شده و رویکرد‌های آینده‌نگرانه آن به کلی نادیده گرفته شده است. به عنوان مثال با فعال شدن هشتگ اعدام نکنید، سکانسی از سریال که کاراکتر خاتون معترض به کشته شدن دوست مبارزش پروین توسط عوامل زیردست شوهرش، در صفحات مجازی بار‌ها بازنشر شد.
این سریال از زمان انتشار تا کنون با حمایت بسیاری از چهره‌های سیاسی حاکمیتی مواجه شده و در مهم‌ترین برنامه‌های تلویزیونی مورد تمجید واقع شده و رویکرد‌های آینده‌نگرانه آن به کلی نادیده گرفته شده است. به عنوان مثال با فعال شدن هشتگ اعدام نکنید، سکانسی از سریال که کاراکتر خاتون معترض به کشته شدن دوست مبارزش پروین توسط عوامل زیردست شوهرش، در صفحات مجازی بار‌ها بازنشر شد.
از مهم‌ترین آثار غیراقتصادی برجام که شاید این روز‌ها هر دم بیشتر عریان و در عین حال به‌طور روزافزون انکار می‌شود، میزان نقش‌آفرینی منطقه‌ای و بین‌المللی ایران است: مذاکرات منجر به برجام از همان آغاز زمینه‌ای را در محیط بین‌المللی ایجاد کرد که ایران بتواند به عنوان بازیگر موثر پذیرفته شده و در منطقه خاورمیانه و غرب آسیا به همکاری با دیگر بازیگران موثر این حوزه بپردازد.
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: ساماندهی زندگی مردم، توجه به وضعیت معیشتی، موضوع حجاب و نیز بصیرت افزایی از مهم‌ترین تاکیدات نشست امروز بود.
لیونل مسی با کیلیان امباپه؟ یکی یکشنه شب نام خود در دل تاریخ ثبت خواهد کرد.
آلزایمر به علت مجموعه ای از عوامل ژنتیکی، محیطی و سبک زندگی ایجاد می شود که در طول زمان بر مغز فرد اثر گذاشته و باعث تخریب سلول های مغزی می شود.
در روزگار قدیم، مهم‌ترین پایگاه محله خانی‌آباد شمالی قلعه ارباب گشتاسب بود. ارباب گشتاسب، اصالت زرتشتی داشت و زرتشتیان بسیاری هم در این قلعه زندگی می‌کردند. معماری قلعه خاص بود و جلوه زیبایی به محل داده بود.
اینستاگرام شاید مهم‌ترین بستر عمومی و موثر در سبک زندگی افراد و البته کسب خبر و تبلیغ کسب و کار و خریدوفروش اجناس است. فیلترینگ تلگرام در ماجراهای سال ۹۶ انرژی زیادی برای جذب مخاطب اینستاگرام ایجاد و آن را به پلتفرم اثرگذاری در جامعه ایران تبدیل کرد. قلب‌های قرمز کوچک اینستاگرام معنادارترین رسانه عمومی در ایران در ۵ سال اخیر بودند.
سلامتی بدن ما بیش از هر چیز وابسته به سبکی زندگی‌مان است و سبک تغذیه یکی از مهم‌ترین بخش‌های زندگی است. ما باید نظم و زمان‌بندی را در مورد عادات غذایی خود رعایت کنیم. هضم نامناسب می‌تواند منجر به انبوهی از مشکلات سلامتی شود؛ به همین دلیل است که دانستن اینکه چه چیزی باید بخورد و چقدر باید خورد مهم است.
اراک- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مهمترین اولویت آموزش و پرورش توجه به نهاد خانواده و ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی است.
دکتر «منصوره اتحادیه» نویسنده، پژوهشگر و استاد بازنشسته دانشگاه تهران متولد سال ۱۳۱۲ است. با وجودی که بخشی از مهم‌ترین دوران زندگی‌اش را خارج ایران زندگی کرده، خاطرات خوبی از تهران و زندگی در آن دارد و خودش را تهرانی می‌داند و می‌گوید این شهر را با همه سختی‌ها، دود و دم و مشکلات بسیارش دوست دارد.
رقابت برای داشتن زندگی لوکس‌تر در قیاس با دیگران یکی از مهم‌ترین عوامل جدایی‌ها در مناطق ثروتمند‌نشین است؛ موضوعی که همواره باعث دور‌شدن زوجین از همدیگر و جلب توجه آن‌ها به حاشیه‌های زندگی می‌شود.»
تلفن همراه هم مانند هر فن‌آوری خوبی‌ها و هم بدی‌های خود را دارد، اما مهم‌ترین مسئله استفاده درست از این وسیله است و تنها با استفاده درست از آن مردم زندگی راحتتری خواهند داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ