اشتباه عجیب کمک داور دوم دیدار بزرگ هفته بیست و سوم لیگ می‌تواند تاثیر بسزایی در رقابت تیم‌های مدعی برای کسب جام قهرمانی داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رکورد زمانی حل این چالش 10 ثانیه است. رکورد خود را در قسمت نظرات برایمان بنویسید...
در شرایطی امروز سرپرست جدید استقلال معرفی شد که آقای گل سابق آبی ها از محبوبیت بالایی نزد هواداران برخوردار است.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه نیز در آیین رونمایی از موشک هایپرسونیک فتاح گفت: موشک فتاح به دلیل نوع حرکت آن که در جهات و ارتفاع مختلف است توسط هیچ موشکی قابل انهدام نیست.
منچسترسیتی فینال جام حذفی انگلیس را طوفانی آغاز کرد و در اولین دقیقه مسابقه توسط کاپیتانش ایلگای گوندوگان موفق به باز کردن دروازه یونایتد شد.
تکرار معجزه ثانیه آخر پتی برای سومین جام گرگان
تیم شهرداری گرگان با پرتاب ثانیه پایانی پری پتی جشن قهرمانی خود را در لیگ برتر بسکتبال در شهر آمل برپا کرد.
آرتا منهاجی، مربی مس کرمان تاکید کرد که این تیم تا لحظه آخر برای بقا در لیگ خواهد جنگید.
گادوین منشا در روز درخشان خود ضمن تاثیرگذاری در پیروزی مس رفسنجان یک رکورد جاودانه را خلق کرد که بعید است کسی بتواند آن را بشکند.
دانشمندان متوجه شدند که چند ثانیه قبل از مرگ فعالیت مغز و قلب فرد افزایش پیدا می‌کند.
یک رسانه یونانی تاکید کرد که عملکرد احسان حاج صفی مدافع ایرانی آاک مقابل المپیاکوس دیگر حتی نیم ثانیه تردید هم برای تمدید قراردادش باقی نمی‌گذارد.
دوربین‌های امنیتی مدرسه‌ای که در ایالت تِنسی هدف حمله مسلحانه قرار گرفته بود، تصاویر دلهره‌آوری را ثبت کرده است!
جلسه هماهنگی مسابقه دوستانه ایران و کنیا برگزار شد.
یکی از خصوصیات مهم وحید امیری دوندگی او است، مردی که خستگی ناپذیر می دود این بار چهره دیگری از خود در زمان گل خوردن پرسپولیس در برابر سپاهان نشان داد.
تیم‌های بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز و فیلادلفیا سونی سیکرز در بازی‌های صبح امروز مقابل حریفان در لیگ NBA به پیروزی رسیدند.
هرچند اگر به تصویر نگاه کنید، شاید بگویید هیچ زنی آن اطراف نیست، اما خوب همین مسئله حل آزمون بینایی همسر پیرمرد را چالش برانگیز کرده است. بیایید تصویر را یک بار دیگر از نظر بگذرانیم؛ یک مزرعه سرسبز، یک خانه که پشت سر مرد قرار دارد، یک بوته سبز کنار دست پیرمرد و یک نرده چوبی سمت چپ پیرمرد قرار دارد. خود پیرمرد نیز دستش را سایه بان چشم هایش کرده تا همسرش را پیدا کند. اما همسرش کجا است؟ آیا همان سمتی است که چشم مرد به آن دوخته شده یا قسمت دیگری از تصویر؟
صرف وقت برای یافتن راه حل علاوه بر سرگرم کردن شما می‌تواند به بالا رفتن تمرکزتان هم کمک کند.
در هفته‌ای که استقلال، سپاهان، پرسپولیس و تراکتور پیروزی‌های ارزشمندی به دست آوردند، شاگردان امیر قلعه‌نویی چند ثانیه مانده به پایان بازی برده را با تساوی عوض کردند.
افزایش ۲ برابری مصرف گاز طی هفته گذشته،تغییر الگوی کشت راه نجات از بحران آب و استقرار کشتی اوشنیک درعسلویه/ تولید گاز از فاز ۱۱ در زمستان از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
نتایج مطالعات نشان می‌دهند که تعادل ضعیف می‌تواند با مشکلات جدی سلامتی و هم چنین افزایش خطر سقوط با افزایش سن همراه باشد. با این وجود، راه‌هایی وجود دارند که به شما کمک می‌کنند تا تعادل بهتری داشته باشید.
مهاجم ایرانی پوشکاش آکادمیا در جریان تساوی تیمش مقابل اویپست دو گل زد.
گروه بین الملل خبرگزاری مهر در پرونده‌ای با عنوان «۱۰۰ ثانیه به نیمه شب؛ آیا جهان در آستانه جنگ هسته‌ای قرار دارد؟» در گزارش‌های مختلف به بررسی احتمال وقوع جنگ هسته ای پرداخته است.
رکورد مصرف آب در روز جمعه ۲۲ مهرماه از نقطه اوج مصرف در تابستان نیز عبور کرد.
اگرچه آمریکا و غرب از حمله روسیه به اوکراین و رهبری پوتین در روسیه انتقاد کرده‌اند؛ اما خواستار «تجزیه» روسیه نشده‌اند؛ بدتر از آن، خواستار اقدامی تهاجمی علیه روسیه (اقدام مستقیم نظامی) علیه مسکو نشده است که می‌تواند تنش‌های هسته‌ای را بدتر کند.
پیروزی پرسپولیس برابر صنعت نفت در حضور هواداران خانم، رقم خوردن نخستین شکست صدرنشین سه هفته ابتدایی لیگ برتر و پیروزی شیرین فولاد در ثانیه های پایانی از مهمترین اتفاقات هفته چهارم بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ