حسین خبیری می‌گوید، درویش با هماهنگی یحیی گل‌محمدی نقل و انتقالات را به دور از هیاهو پیش می‌برد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در روز‌های اخیر به دنبال افزایش قیمت چانگان‌های وارداتی سایپا، صدای اعتراض متقاضیان بلند شده است. این در حالی است که به نظر می‌رسد مهم‌ترین دلیل این اتفاق، تغییر حقوق ورودی خودرو‌های سواری است.
این روز‌ها همه شاهدیم که طرح دموکراسی‌خواهی، آزادی‌خواهی و انتخابات سرنوشت‌ساز و آزاد در متن مردم، تب بالایی است. یعنی مردم اشتیاق زیادی به انتخابات مهندسی شده با نتایج معلوم ندارند و خواستار انتخاباتی آزاد و دموکراتیک هستند. مردم به انتخابات مبهم، علایم مثبتی نشان نمی‌دهند. کما اینکه در انتخابات گذشته هم همین اتفاق افتاد و درصد مشارکت پایینی ثبت شد. بنابراین تقریبا حاکمیت، تکلیف خود را با بخش‌هایی از مردم مشخص کرده و بخش‌هایی از شهروندان هم تکلیف خود را با چنین انتخاباتی روشن کرده‌اند. بخش‌هایی از حاکمیت هم نشان داده‌اند به یک حداقل از مشارکت اکتفا کرده و اکتفا می‌کند.
عباس عبدی نوشت: مهم‌ترین نتیجه‌ای که از این اتفاق ناروا باید گرفت، این است که مدیران وزارتخانه دست از ادعا‌های عجیب و غریب خود برای هدایت جامعه بردارند. به جای هدایت مردم و تولید فرهنگ اسلامی و انقلابی قدری به خود بپردازند.
«شاید مهم‌ترین پیام آمریکا از اعزام این جنگنده‌‌‌ها نه برای ایران بلکه برای کشورهای عربی است. زیرا یکی از اعتراضات اصلی کشورهای عربی در خصوص اینکه آمریکا تعهداتش در منطقه را کاهش داده، بعد از آن بود که حوادثی برای کشتی‌‌‌ها در سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ اتفاق افتاد و آمریکا اقدام جدی در آن مقطع برای مقابله با این وضعیت انجام نداد.»
در شرایط ایران امروز، مهم‌ترین سیگنال‌ها می‌بایست در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی صورت گیرد. جامعه باید در فرآیند زندگی اجتماعی خود بیش از گذشته احساس آرامش داشته باشد. در روز‌های اخیر، چندین اتفاق پی‌درپی باعث ایجاد موجی از بی‌اعتمادی و ناامنی روانی در جامعه - به خصوص در میان روشنفکران و کنش‌گران اجتماعی فرهنگی- شده است. نگاه کنید به اقداماتی که اخیرا در خصوص خانه اندیشمندان علوم انسانی صورت گرفت و در جامعه علمی بازتاب بسیار گسترده‌ای داشت.
بازگشت شهاب زاهدی به پرسپولیس بهانه‌ای شد تا از مهمترین اتفاق مقطع اول حضورش در پرسپولیس یاد شود.
مربی تیم فوتبال مس رفسنجان تاکید کرد که مهم‌ترین هدف در بازی برابر پیکان حفظ روند صعودی تیم است.
بازدهی شاخص کل بورس از ابتدای سال جاری نسبت به سایر بازار‌های مالی قابل توجه بوده است. در این میان تاخت و تاز قیمت‌ها در تالار شیشه‌ای نیز باعث شده تا دوباره مردم برای خرید سهام، بورسی شوند. اما این اتفاق چه دلایلی دارد؟
سال 1401 با اتفاقاتی عجیب و غیرمنتظره برای فوتبال ایران همراه بود.
بازگشت غلامی از مصدومیت که در روزهای برگزاری جام جهانی به آن دچار شد، توانسته است که کندی را از خط دفاعی استقلال بگیرد.
بازگشت مرتضی تبریزی در ورزشگاه سیروس قایقران به ترکیب گل‌گهر مهم‌ترین اتفاق ترکیب سرمه‌ای پوشان سیرجانی به شمار می‌رود.
بازار سرمایه بعد از پشت سر گذاشتن یک شوک مثبت و سپس منفی، حالا هفته‌ای را پیش رو دارد که اگر اتفاق غیرمترقبه‌ای در آن رخ ندهد، می‌توان گفت به مثابه رسیدن به ساحل آرامشی است. یکی از مهم‌ترین موضوعات تاثیرگذار بر بورس - وضعیت عرضه خودرو در بورس کالا - در اواخر هفته گذشته تعیین‌تکلیف شد و با توجه به واکنش بازار سهام به این موضوع در انتهای هفته گذشته، به نظر می‌رسد هفته جاری نیز هفته‌ای مثبت یا در بدبینانه‌ترین حالت خنثی برای بورس باشد. با توجه به پیش‌بینی‌های موجود از تورم، افزایش قیمت جهانی نفت، افزایش قیمت دلار در بازار غیررسمی و همچنین رسیدن دلار به مرز ۴۰هزار تومان در بورس کالا، حالا بودجه پررنگ‌ترین عامل تهدیدکننده برای بازار سرمایه است. با این وجود کارشناسان خوش‌بین‌اند چنانچه بازار به حال خود رها شود و ریسک جدیدی خارج از بورس به آن تحمیل نشود، بتوان به وضعیت بازار امیدوار بود؛ چرا که علاوه بر همه مواردی که به آنها اشاره شد، وضعیت بنیادی شرکت‌ها نیز مطلوب بوده و پتانسیل رشد دارند.
مهمترین اتفاق نیمه اول بازی پرسپولیس و آلومینیوم اخراج علیرضا بیرانوند بود.
اخراج جواد نکونام از کنار زمین مهم‌ترین اتفاق بازی بزرگ هفته در اهواز را رقم زد.
وقتی از فصل سرما حرف می‌زنیم، اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که به خاطرمان می‌آید چگونگی گرم کردن خانه در این فصل سرد است. با سرد شدن هوا، همه خانواده‌ها برای حفظ آسایش و سلامتی به فکر گرم کردن خانه خود می‌افتند.
سایت world of volley هم در گزارشی به اتفاق عجیب رخ داده در لیگ برتر والیبال ایران پرداخت.
آلودگی‌های محیطی می‌توانند از طریق تداخلات انسانی یا پدیده‌های طبیعی اتفاق بیفتند. آلودگی‌های محیطی در هوا، مهم‌ترین عامل خطر در بروز بیماری‌های تنفسی، ریوی، آسم، پوستی، چشمی و سرطان بوده و به مرور زمان می‌توانند باعث آلزایمر و پارکینسون شوند.
مهم‌ترین و خبرسازترین اتفاق ممکن را در فینال، سعید پیرامون رقم زد؛ جایی که وقتی با یک شوت زیبا دروازه برزیل را فروریخت، شادی معناداری در حمایت از زنان ایرانی انجام داد. اتفاقی که باعث شد تلویزیون خیلی سریع آن تصویر را سانسور کند. از این مورد گذشته، مراسم اهدای جام قهرمانی هم دوباره دغدغه‌ای برای تلویزیون شد. این تصاویر که به‌صورت زنده پخش می‌شد با یک غافلگیری تکراری برای اهالی تلویزیون مواجه شد.
مهم‌ترین و بحث‌برانگیزترین رخداد در حیات سیاسی گورباچف صدور فرمان اصلاحات اقتصادی و سیاسی پروستیئکا و گلاسنوست توسط او در سال ۱۹۸۹ بود. اکثر قریب به اتفاق ناظران سیاسی. البته شخص گورباچف بر این باور هستند که این دو تصمیم بزرگ، زمینه‌ساز سقوط شوری شد
یک توفیق دیگری که شما پیدا کردید این سفرهای استانی است. این خیلی حادثه‌ی درخشان و مهمی است. اینکه سی و یک سفر در یازده ماه انجام بگیرد به سرتاسر کشور، نقاط محروم، دورافتاده، صحنه‌های کم‌نظیری اتفاق بیفتد و دیده بشود از همدلی صادقانه‌ی با مردم. نظارت میدانی به مسائل گوناگون مردم این خیلی چیز مهمی است.
مهم‌ترین اتفاق روز نخست لیگ دسته اول، برد 4 گله شمس‌آذر قزوین با هدایت سعید دقیقی بود.
مهم‌ترین اتفاق در اولین بازی الاهلی در لیگ ستارگان قطر درخشش دو بازیکن ایرانی این تیم در قلب خط دفاعی بود.
سود سال ۹۹ سهام عدالت شرکت‌های غیر بورسی حدود ۲۸۰۰ میلیارد تومان و سود شرکت‌های بورسی رقمی حدود ۲۹ هزارو ۲۰۰ میلیارد تومان است. کدام سهامداران سود یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی می‌گیرند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ