سید محمد موسوی به دنبال تکرار خاطرات خوش خود در لیگ ملت‌ها خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نکونام در حالی نگران شرایط آماده‌سازی تیمش است که می‌گوید هنوز چشم‌انتظار تعیین وضعیت هفت بازیکن است. البته شاید مهم‌ترین کلافگی او به اینجا برگردد که نمی‌داند این مشکلات را باید با چه کسی در میان بگذارد. تیم استقلال برخلاف پرسپولیس، از مدت‌ها قبل با سرپرست اداره شده و حالا هم که آقای سرپرست استعفایش را نوشته و رفته است. وزارت ورزش هم به‌عنوان یکی از متولیان اصلی می‌گوید تا زمانی که به‌صورت کتبی استعفایی به دستش نرسد، کریمی را سرپرست استقلال می‌داند. ساعات جهنمی استقلال از ۷۲ ساعت قبل آغاز شده است....
بازیکن سابق تیم ملی معتقد است تورنمنت کافا دستاوردهای مهمی برای فوتبال ایران داشته است.
مربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال ایران گفت: به خاطر حضور مربیان ایتالیایی در ایران، فوتبال ایران را دنبال می‌کردم.
مربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال ایران گفت: به خاطر حضور مربیان ایتالیایی در ایران، فوتبال ایران را دنبال می‌کردم.
خسوس ناواس حالا مسن‌ترین بازیکنی است که پیراهن تیم ملی اسپانیا را بر تن کرده است.
بهترین بازیکنی که ممکن است در اردوی پیش‌روی تیم ملی در فهرست نباشد، کسی جز سامان قدوس نیست.
تیم پرسپولیس در حالی به مصاف دو تیم همشهری خواهد رفت که 18 بازیکن این تیم با دریافت اخطار بعدی محروم خواهند شد.
وحید‌ امیری به عنوان مسن‌ترین بازیکن لیست امیر قلعه نویی امیدوار به پیدا کردن فرصت دوباره در پیراهن تیم ملی است.
بازیکن ایرانی تیم فوتبال فاینورد هلند بعد از گلزنی برای این تیم و پیروزی مقابل تیم آلکمار تاکید کرد که فاینورد مهمترین سه امتیاز فصل را به دست آورده است.
سرمربی سابق تیم ملی کشورمان از مهمترین مدرسه فوتبال قطر دیدار کرد.
بی بی سی اسپورت مهم‌ترین بازیکنان بدون تیم جهان را معرفی کرده است که نام یورگن لوکادیا نیز در آن به چشم می‌خورد.
با وجود جذابیت‌های بسیاری که فوتبال برای علاقه‌مندان به این رشته دارد، همواره خطر مصدومیت بازیکنان را تهدید می‌کند و امدادرسانی به فوتبالیست‌ها تبدیل به یکی از مهم‌ترین عوامل شده و به تازگی در دیدار ذوب آهن و تراکتور پزشکان دو تیم جان دو بازیکن مصدوم خود را نجات دادند؛ با این حال باز هم نگرانی‌هایی درباره چگونگی امدادرسانی به فوتبالیست‌ها وجود دارد.
مهدی طارمی، موثرترین بازیکن ایران در جام جهانی 2022 قطر، برای دقایقی تجربه بستن بازوبند کاپیتانی در مهمترین رویداد ملی فوتبال را تجربه کرد.
کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره فوتبال دنیا و مهمترین بازیکن تیمهای آسیایی است اما ترکیب پرستاره النصر به او ختم نمی‌شود.
پپه، ستاره کهنه‌کار پرتغال، درباره حواشی مربوط به نیمکت‌نشینی رونالدو در دیدار امشب پرتغال مقابل سوئیس می‌گوید کریستیانو خیلی خوب می‌داند که تیم ملی از هر چیز دیگری مهم‌تر است.
«کلید توقف امباپه؟ من!» این جمله‌ای است که وویژک شزنی دروازه‌بان تیم ملی لهستان به زبان آورده است.
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 1978 گفت: مهمترین عامل در رسیدن به پیروزی در جام جهانی انگیزه و روحیه بازیکنان است و تمرکز روی مسائل فنی و دوری از حاشیه‌ها.
یکی از چالشی‌ترین کارهای کی‌روش انتخاب ترکیب 11 بازیکن اصلی تیم ملی در سه مصاف خواهد بود که البته در حال حاضر مهم‌ترین کار انتخاب ترکیب مناسب برای دیدار با انگلیس است.
یکی از چالشی‌ترین کارهای کی‌روش انتخاب ترکیب 11 بازیکن اصلی تیم ملی در سه مصاف حتی خواهد بود که البته در حال حاضر مهم‌ترین کار انتخاب ترکیب مناسب برای دیدار با انگلیس است.
یک بازیکن از استقلال و یک بازیکن از پرسپولیس عنوان جوانترین و مسن ترین بازیکنان تیم ملی در جام جهانی قطر را به خود اختصاص دادند.
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 1998 می‌گوید با وجود زمان کمی که تا آغاز مهم‌ترین رویداد فوتبالی جهان وجود دارد، تغییر اسکوچیچ تصمیم خوبی بوده است.
شاید مهمترین نکته اردوی پیش‌روی تیم‌ملی، حضور بازیکنان مغضوب اسکوچیچ در لیست کارلوس کی‌روش باشد.
تیم فوتبال استقلال که عنوان قهرمانی بیست و یکمین دوره رقابتهای لیگ برتر را با ثبت رکوردهای پرتعداد به نام خود ثبت کرده بود، برای فصل بیست و دوم تغییرات زیادی در ترکیب تیمش ایجاد کرد.
مهم‌ترین اتفاق در اولین بازی الاهلی در لیگ ستارگان قطر درخشش دو بازیکن ایرانی این تیم در قلب خط دفاعی بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ