اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برنامه مسابقات هفته های اول تا سوم لیگ یک باشگاه های کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اعلام شد.
جلسه کارگروه توسعه نیروگاه های اتمی کشور ظهر امروز (سه شنبه) به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار و بر برنامه ریزی برای تامین ۲۰ هزار مگاوات برق هسته ای تا افق ۱۴۲۰ تاکید شد.
هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال در حالی از روز سه شنبه شروع می‌شود که تیم‌های ملی والیبال ایران و ژاپن به ترتیب در دیدارهای افتتاحیه به مصاف آلمان و کانادا می‌روند.
رئیس کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی با انتقاد به اینکه در برنامه هفتم از نظر نمایندگان بازنشستگان استفاده نشده است، گفت: تغییرات قوانین و مقررات باید بر اساس گفتمان سه جانبه انجام گیرد.
برنامه‌ریزی برای توسعه اقتصادی کشور پیشینه‌ای نسبتا طولانی دارد و یکی از انتقادات وارد به مسئولان حوزه برنامه‌ریزی این است که تدوین برنامه هفتم توسعه با تأخیر مواجه و درنتیجه برنامه ششم تمدید شده و هنوز از برنامه هفتم خبری نیست. البته این تاخیر فقط مختص به برنامه هفتم نبوده و تا‌کنون سه برنامه از هفت برنامه توسعه اقتصادی کشور یعنی برنامه‌های سوم، پنجم و هفتم توسعه هم با تأخیر یک‌ساله مواجه شده‌اند.
برنامه‌ریزی برای توسعه اقتصادی کشور پیشینه‌ای نسبتا طولانی دارد و یکی از انتقادات وارد به مسئولان حوزه برنامه‌ریزی این است که تدوین برنامه هفتم توسعه با تأخیر مواجه و درنتیجه برنامه ششم تمدید شده و هنوز از برنامه هفتم خبری نیست. البته این تاخیر فقط مختص به برنامه هفتم نبوده و تا‌کنون سه برنامه از هفت برنامه توسعه اقتصادی کشور یعنی برنامه‌های سوم، پنجم و هفتم توسعه هم با تأخیر یک‌ساله مواجه شده‌اند.
در پیش نویس لایحه برنامه «هفتم توسعه»، دولت ابراهیم رئیسی به ایجاد یک میلیون شغل در سال تاکید کرده است. اما با استناد به آمارهای مرکز آمار ایران، این بخش هم یک چالش بزرگ خواهد بود، زیرا وعده ایجاد یک میلیون شغل در پایان هر سال از دولت سیزدهم در حالی محقق نشد که در پایان سال ۱۴۰۱ نیز بیش از۲/۵ میلیون نفر به خیل بیکاران ایران اضافه شده و «می‌توان گفت که رکورد سه ساله نرخ بیکاری شکسته شده است.»
با شکست سپاهان در هفته ۲۵ لیگ برتر و پیروزی استقلال و پرسپولیس در این هفته، فاصله در صدر جدول به حداقل ممکن کاهش یافت و حالا رقابت میلیمتری است. بازی بعدی این سه تیم را شاهد هستید
هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران در روزهای یکشنبه ، دوشنبه و سه شنبه هفته جاری پیگیری می‌شود.
فدراسیون جهانی والیبال برنامه کامل مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها 2023 گروه مردان را اعلام کرد.
فدراسیون جهانی والیبال برنامه مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها 2023 را اعلام کرد و تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه به مصاف ژاپن می رود.
برگزارکنندگان مسابقات تنیس آزاد استرالیا با وجود غیبت برخی از بازیکنان مشهور و اختلال در برنامه به دلیل بارش باران، رکورد حضور ۹۰۰ هزار تماشاگر را در مسابقات گرند اسلم طی سه هفته ثبت کردند.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: امید است تا زمانی که مجلس بررسی بودجه را به اتمام برساند تدوین برنامه هفتم به پایان برسد و به قوه مقننه ارسال شود.
قم- نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت هنوز برنامه هفتم را برای بررسی به مجلس نفرستاده است از احتمال ارائه لایحه بودجه سه دوازدهم دولت برای سال ۱۴۰۲ خبر داد.
نشست سران قوای مجریه، مقننه و قضائیه عصر امروز شنبه در محل دفتر رئیس جمهور برگزار شد.
معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه سایپا گفت: گروه خودرو سازی سایپا در ادامه روند افزایشی خود توانست تولید محصولات را در سال جاری و در هفته 35و تا پایان 23 آذرماه، از مرز 11 هزار دستگاه عبور دهد و با تولید 11 هزار و 264 دستگاه خودرو، رکورد سه سال اخیر خود را بشکند.
سران سه قوه فعال شدن شورای مولدسازی اموال و دارایی‌های مازاد دستگاه‌ها و سازمان‌ها را ضروری خواندند و تسریع در اجرای این قانون را خواستار شدند.
معاون برنامه ریزی جامع تولید سایپا گفت: گروه خودرو سازی سایپا در ادامه روند افزایشی خود توانست تولید محصولات را در سال جاری و طی هفته گذشته از مرز 11 هزار دستگاه عبور دهد و با تولید 11 هزار و 264 دستگاه خودرو، رکورد سه سال اخیر خود را بشکند.
سازمان لیگ فوتبال برنامه هفته دوازدهم تا پانزدهم رقابت‌های لیگ بیست و دوم را در شرایطی اعلام کرده است که براساس آن دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس روز سه شنبه ۲۹ آذر برگزار خواهد شد.
سومین هفته از برنامه ارزیابی فنی تیم ملی فوتبال ایران، شنبه ۳۰ مهر با حضور اهالی رسانه در کمپ تیم‌های ملی دنبال شد. در این تمرین کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی دقایق بسیار کوتاهی برای بازیکنان صحبت کرد و آن‌ها کار خود را با نرم دوی شروع کردند. سه لژیونر شاغل در قطر شامل خلیل‌زاده، کنعانی‌زادگان و ابراهیمی به همراه محبی، چشمی، مهدی‌پور، سامان فلاح و آرمین سهرابیان در ساختمان پک به تمرین پرداختند.
یحیی گل‌محمدی می‌گوید هیچ مشکلی با برنامه تیم ملی برای سه روز تمرین در هفته ندارد.
رهبر انقلاب سیاست‌های کلی برنامه هفتم را با اولویت پیشرفت اقتصادی توأم با عدالت تعیین شده است، به سران سه قوه، رئیس مجمع تشخیص مصلحت و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ابلاغ کردند.
هماهنگی سه قوه برای تنظیم لایحه برنامه هفتم و نیز برنامه ریزی برای تسریع در اصلاح قانون تاسیس سازمان اموال تملیکی از جمله مسائل مورد بررسی در نشست امروز سران قوا بود.‌
مجلس شورای اسلامی در قانون بودجه برای حدود ۶ میلیون تن در کشور که بیمه سلامت نداشتند، اعتباری بالغ بر ۷ هزار میلیارد تومان پیش بینی کرد؛ بنابراین، بیمه سلامت برای همه اشخاصی که در کشور هستند، مجانی و غیرحضوری فراهم شده است و دولت نیز بموقع کار را شروع کرد، لذا در سه ماه اول سال، بیش از ۳ میلیون تن تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ