رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: امید است تا زمانی که مجلس بررسی بودجه را به اتمام برساند تدوین برنامه هفتم به پایان برسد و به قوه مقننه ارسال شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه هفتم توسعه کارنامه مجلس یازدهم است و به همین دلیل با جدیت در مجلس دنبال می‌شود.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: تلاش ما آن است که بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه به گونه‌ای در مجلس دنبال شود که از نیمه دوم امسال اجرایی شود.
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، گفت: مقایسه لایحه برنامه هفتم توسعه با سایر برنامه‌های توسعه نشان می‌دهد که با نگاهی بهتر نسبت به حوزه زنان و خانواده تدوین شده است.
«برنامه توسعه باید توانمندی پیش بینی ۵ سال آتی را داشته باشد. حجم بی ثباتی کشور در فروش نفت، بودجه و جی بی تی از یک سو و حجم هزینه‌های کشور و تورم از سوی دیگر، حتی برای شش ماه آینده قابل پیش بینی نیست. حتی نمی‌دانیم مذاکرات برجامی به کجا خواهد رسید و اگر به جایی برسد، قیمت نفت، طلا و ... چه میزان خواهد شد.»
جلسه بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه کشور با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و جمعی از اساتید و صاحب نظران این حوزه در مرکز پژوهش‌های مجلس برگزار شد.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: برنامه هفتم توسعه بدون کار، تلاش و تولید مبتنی بر علم، تعریف راهبردهای دقیق و اجرای درست آن توسط مجموعه حاکمیت و دولت قطعاً محقق نخواهد شد.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: برنامه هفتم توسعه بدون کار، تلاش و تولید مبتنی بر علم، تعریف راهبردهای دقیق و اجرای درست آن توسط مجموعه حاکمیت و دولت قطعاً محقق نخواهد شد.
رییسی: دیدگاه‌ها و نظرات بسیاری از اندیشمندان گرفته و از تجربیات شش برنامه گذشته استفاده شده است. برنامه‌نویسی همواره در کشور بوده، ولی سخن در میزان اجرای برنامه‌هاست. یک آسیب‌شناسی ضرورت داشت. خوش‌بینانه گفته می‌شود ۳۰ تا ۳۵ درصد برنامه‌های گذشته اجرا شده است که این میزان قابل قبول نیست. ما برنامه‌های گذشته را آسیب شناسی کردیم.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور اعلام کرد: برنامه هفتم توسعه،۷ بخش و ٢٢ فصل دارد که در چارچوب اسناد بالادستی و ٢٦ سیاست ابلاغی رهبر انقلاب تنظیم شده است.
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: محاسبه حقوق بازنشستگی بر اساس میانگین ۵ سال آخر قطعیت ندارد و تا امروز ۲۲ خرداد برنامه توسعه هفتم به مجلس شورای اسلامی ارائه نشده است.
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس گفت: شهریور اعتبار قانونی برنامه ششم توسعه به اتمام می‌رسد و ما باید این قانون را یک بار دیگر تمدید کنیم، چون تا آن زمان برنامه هفتم آماده نیست.
با انتشار لایحه برنامه هفتم توسعه تکلیف امنیت فضای مجازی بر عهده مرکز ملی فضای مجازی گذاشته شده است.
رئیس جمهور در جلسه فوق‌العاده هیأت دولت به منظور بررسی نهایی برنامه هفتم توسعه را سند هویت نگاه دولت برای تحول در پنج سال آینده ذیل سیاست‌های ۲۶ گانه ابلاغی مقام معظم رهبری دانست.
سند برنامه پنج‌ساله هفتم توسعه کشور با حضور معاون اول رییس جمهور و نخبگان کشور رونمایی شد.
معاون اول رییس جمهور گفت: باید بسترهای لازم برای سرمایه گذاری مردم در کشور فراهم شود.
این همایش که با حضور بیش از پانصد نفر از نخبگان، اساتید، مدیران دولتی و فعالان بخش خصوصی برگزار می‌شود با رویکرد تبیینی به بررسی محور‌های بیست گانه برنامه هفتم توسعه می‌پردازد.
همایش معرفی سند پنج‌ساله هفتم توسعه کشور با حضور نخبگان و استادان برجسته سراسر کشور و مسئولان نظام برگزار می‌شود.
رئیس جمهور گفت: دستگاه‌ها ظرف یک هفته پیشنهادات خود را برای هماهنگی در اجرای برنامه مهار تورم و رشد تولید ارائه کنند.
رئیس جمهور گفت: دستگاه‌ها ظرف یک هفته پیشنهادات خود را برای هماهنگی در اجرای برنامه مهار تورم و رشد تولید ارائه کنند.
نمایندگان مجلس و رییس سازمان برنامه و بودجه می گویند براساس گزارش مشترک کمیسیون برنامه و بودجه مجلس و سازمان برنامه و بودجه در سال ۱۴۰۱ کسری بودجه نخواهیم داشت و این مسئله نقطه مثبتی در روند ثبات اقتصادی کشور و کنترل نرخ تورم در آینده ای نزدیک خواهد شد.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه سران قوا درباره موضوع لایحه برنامه هفتم و بودجه صحبت شده، به نتیجه‌ای رسیدند و به زودی تعیین تکلیف خواهد شد.
سخنگوی دولت بیان کرد: برنامه هفتم توسعه در حال تدوین است و به محض نهایی شدن در سازمان برنامه و بودجه در دستور کار هیئت دولت قرار می‌گیرد و جلسات آن نیز فوق العاده برگزار خواهد شد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه، گفت: برای تهیه قانون برنامه هفتم توسعه کارها در حال انجام است. سیاست‌های کلی تازه ابلاغ شده و به سرعت نمی‌شود برنامه هفتم را نهایی کرد.
رئیس فراکسیون تعاون مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بخش تعاون از نظر وضع قوانین بسیار غنی است، گفت: برنامه هفتم توسعه کشور با نگاه ویژه به بخش تعاون تدوین می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ