شاید برای رفتن به اروپا دیر شده باشد ولی برای تیم ملی نه. 32سالگی اوج پختگی یک فوتبالیست است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیرحسین حسین‌زاده با پیراهن شماره 9 برای تراکتور بازی خواهد کرد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، از درخشش خریدهای جدید تیمش بسیار خوشحال است.
گل‌های ساعتی مواضع دفاعی خاصی را در برابر پروانه‌هایی که روی برگ‌هایشان تخم گذاشته‌اند اتخاذ می‌کنند. پروانه‌های ماده تمایل چندانی ندارند که تخم‌هایشان را روی گل‌های ساعتی‌ای که قبل از آن، روی آن‌ها تخم‌ریزی شده، بریزند. چون در آن صورت فرزندان‌شان غذای زیادی برای خوردن نخواهند داشت.
در سال‌های اخیر ممنوعیت ساخت روی گسل‌ها، سخت‌گیرانه‌تر شده، اما نکته اینجاست که بسیاری از بیمارستان‌ها به‌عنوان مراکز درمانی، سال‌ها پیش ساخته شده و حالا پولی برای مقاوم‌سازی آن‌ها نیست. همه این‌ها در شرایطی است که به گفته پژوهشگران زمین‌شناسی و زلزله، در صورت وقوع زمین‌لرزه شدید در تهران، تعداد جان‌باختگان و مصدومان زیاد می‌شود؛ افرادی که به‌دلیل توزیع نامناسب بیمارستان‌ها در پایتخت، اگر حتی مرکز درمانی تخریب‌نشده باشد، امکان دسترسی به آن را ندارند.
مهدی قایدی دو نیمه کاملا متفاوت در لیگ بیست و دوم داشته است، بازیکنی که موتور گلزنی او از هفته هفدهم روشن شد.
در شرایطی که پیش از بازی، نیمکت دو تیم هوادار و مس رفسنجان با یکدیگر خوش و بش کردند، جو بازی آرام پیش نرفت.
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: موقعیت های زیادی برابر نفت مسجدسلیمان داشتیم و می توانستیم با گل های زده بیشتری بازی را به پایان برسانیم.
تکنیک رونالدو به مروز زمان پیشرفت کرد. از لحاظ بدنی، او سال‌به‌سال شرایط بهتری پیدا کرد. فرم بدنی‌ای که کمک کرد در بالاترین سطح فوتبال گل‌های فراوانی بزند. او شم و غریزه ذاتی گلزنی هم داشت، ولی غرور که در فوتبال به او کمک زیادی کرد، در نهایت او را به سمت اشتباهی سوق داد.
رئال مادرید بر خلاف فصل گذشته دیگر در کارهای دفاعی تیم مطمئنی نیست و تا به اینجای فصل گل‌های زیادی دریافت کرده است.
مربی تیم فوتبال گل گهر می‌گوید شناخت بالای تیم‌ها از یکدیگر، باعث کاهش تعداد گل‌ها در مسابقات شده است.
در لیگی که اسم لیگ برتر را یدک می‌کشد و پول‌های خوبی خرج می‌شود، انتظار می‌رود که نه‌تنها تعداد ردوبدل‌شدن گل‌ها در هر دیدار بالا برود بلکه با توجه به خرید مهاجمان زیاد، دست‌کم وضع کسی که قرار است آقای گل شود، بهتر از عدد شش باشد.
ستاره خط دفاعی سپاهان یک عملکرد مثبت دیگر از خودش در لیگ برتر بر جا گذاشت.
تیته، سرمربی برزیل، پس از گل‌های تیمش به کره خوشحالی زیادی می‌کرد و پس از گل سوم نیز به رقص شاگردانش ملحق شد.
علیرضا جهانبخش بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: فضا برای حریفی باکیفیت مثل انگلیس باز شد که باعث شد گل‌های زیادی دریافت کنیم. نیمه دوم بهتر بودیم ولی کافی نبود.
در کنار اقلیم خشک و برداشت بی‌رویه از منابع آبی، چند سالی است که خشکسالی هم بر آن‌ها اضافه شده و دشت‌ها، کوه‌ها، رودخانه‌ها و انسان‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند که به مرور این مساله نیز مشکلات زیادی را برای منابع آبی به همراه آورده است به‌طوری که اکنون ۱۴ استان کشور از جمله تهران، کرمان، یزد، اصفهان، خراسان رضوی، همدان، فارس، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، سمنان، البرز، قزوین، مرکزی، اردبیل و گلستان درگیر پدیده فرونشست زمین شده است.
یکی از گیاهانی که تنوع زیادی دارد، گل ارکیده است. چندین هزار نوع گل ارکیده در دنیا وجود دارد که هر کدام از آن‌ها دارای زیبایی خاصی هستند. اگر به دنبال زیباترین گل‌های آپارتمانی هستید، قطعا گل ارکیده یکی از بهترین گزینه‌ها است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از پیروزی تیمش برابر مس رفسنجان و صعود به صدر جدول گفت: این سه امتیا ارزش زیادی برای تیم ما داشت هر چند می توانستیم با گل‌های بیشتری ببریم.
رئال شب گذشته می توانست شاختار دونتسک را با گل‌های زیاد شکست دهد ولی بازی در نهایت با پیروزی 2-1 مادریدی ها تمام شد. کارلو آنچلوتی در پایان بازی از عملکرد بازیکنانش عصبانی بود.
شمسایی می‌گوید هدف ایران زدن گل‌های زیاد نیست و می‌خواهند با کنترل بازی به فینال برسد.
طیبی با این هت‌تریک، تعداد گل‌های خود در این مسابقات را به عدد 9 رساند و بخت زیادی برای تکرار عنوان آقای گلی در آسیا دارد.
با کارنامه‌ای که طارمی در بازی‌های باشگاهی دارد، آمار گل‌های ملی‌اش چنگی به دل نمی‌زند و حتی به نیم گل زده در هر مسابقه هم نمی‌رسد. او طی ۵۸ بازی ۲۸ گل زده است. این بدان معناست که طارمی حتی به متوسط گلزنی کریم باقری در تیم ملی هم که یک هافبک تدافعی و بعضا مدافع میانی است نرسیده. بخشی زیادی از این اتفاق متوجه همین سیستم و تفکرات کارلوس کی‌روش است که مانع از نزدیک‌شدن بیشتر مهدی طارمی به باکس تیم حریف می‌شود
رئال مادرید تا به اینجای فصل هیچ گلی در نیمه دوم بازی های خود دریافت نکرده و در عوض گل‌های زیادی در 45 دقیقه دوم زده است.
ارلینگ هالند، خرید تابستانی منچسترسیتی، در جریان پیروزی 4-2 این تیم مقابل کریستال‌پالاس در نیمه دوم نمایشی استثنایی داشت و با به ثمر رساندن سه گل مهم‌ترین نقش را در این پیروزی بازی کرد.
شاکری در واکنش به انتقاداتی که نسبت به انتشار عکس بازدید نمایندگان از سیل امامزاده داوود شده است، گفت: «بهتر بود زیر گل‌ها دفن شویم اگر با نیت عکس گرفتن به آنجا رفتیم. در حین عبور ما از جاهای مختلف افرادی عکس گرفتند و منتشر کردند ولی ما وظیفه نمایندگی‌مان را انجام دادیم. بلافاصله هم که از آنجا بازگشتیم، با حضور تمام دستگاه‌های اجرایی پیگیر حادثه شدیم تا ببینیم چه اتفاقی افتاده و چه کوتاهی‌هایی صورت گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ