یکی از گیاهانی که تنوع زیادی دارد، گل ارکیده است. چندین هزار نوع گل ارکیده در دنیا وجود دارد که هر کدام از آن‌ها دارای زیبایی خاصی هستند. اگر به دنبال زیباترین گل‌های آپارتمانی هستید، قطعا گل ارکیده یکی از بهترین گزینه‌ها است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کائورو میتوما، وینگر ژاپنی برایتون، یکی از زیباترین گل‌های هفته لیگ برتر را به نام خودش ثبت کرد.
سوپرگل صالح حردانی در دیدار برابر صنعت نفت آبادان، بار دیگر قدرت سنتی آبی‌ها در سمت راست خط دفاعی را برجسته کرد.
پی اس وی توانست اولین جام قهرمانی فصل را که نقش اسطوره فوتبال هلند و جهان به روی آن نقش بسته بود را به موزه افتخاراتش اضافه کند.
هلند هرگز قهرمان جهان نشده اما جام ملت‌های اروپا را برده است.
سروش رفیعی تنها بازیکن پرسپولیس بود که همراه دختر بچه‌اش در جشن قهرمانی حاضر شده بود.
محمد محبی توانست در دومین تلاشش برای زدن گل چیپ، موفق عمل کند و استقلال را به گل چهارم برساند.
محمد قنبری یکی از زیباترین گل‌های این هفته لیگ برتر را به ثمر رساند.
تمام اخبار حول فوتبال آسیا در روز پنجشنبه به جام ملت‌های آسیا اختصاص داشت.
هیچکس حواسش نبود که در ورزشگاه قزوین چه صحنه زیبایی خلق شد.
سینا اسدبیگی، که یکی از زیباترین گل‌های فصل پرسپولیس را مقابل گل‌گهر به ثمر رسانده، امیدوار به درخشش دوباره در ترکیب این تیم است.
امید نورافکن در مصاف با مس رفسنجان زننده یکی از زیباترین گل‌های فصل و همینطور تاریخ لیگ برتر شد.
پارک قیطریه با ساخت سینمای شش‌بعدی و هفت‌بعدی، توانسته توجه بسیاری از بازدیدکنندگان را به خود جلب کند. سینما شش بعدی پارک قیطریه از جدیدترین امکانات سینما‌های چندبعدی بهره می‌برد. استفاده از جدیدترین افکت‌های صوتی و حرکتی، صندلی‌های مجهز به حرکت در تمامی جهات از مهم‌ترین امکانات سینما چند بعدی پارک قیطریه به شمار می‌رود.
پاییز ۱۴۰۱ وقتی امید به فریدونکنار رسید هنوز رؤیا به ایران و فریدونکنار منتقل نشده بود. روزی که رؤیا را آوردند، امید در حال قدم زدن در تالاب بود. تنها از سویی به سویی دیگر می‌رفت که رؤیا رسید. امید به رؤیا هم هیچ نگاهی نکرد. پنج روز طول کشید که آن تصویر بی‌نظیر که سال‌ها حافظان محیط‌زیست منتظرش بودند شکل گرفت. بعد از پنج روز گام‌هایشان به سوی هم حرکت کرد و آن رقصی شکل گرفت که نشان از پیوند بود.
یکی از گل‌های ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی، مقابل ساوتهمپتون به زیباترین شکل به ثمر رسید.
توپ در زمین خودی به پله رسیده بود و کسی انتظار نداشت که او از همانجا تصمیم به گلزنی بگیرد، اما ستاره برزیلی که دیده بود ایوو ویکتور، دروازه‌بان حریف، از دروازه خارج شده است، از فاصله ۶۰ متری شوتی زد که تنها با اختلاف چند سانت از کنار دروازه به بیرون رفت. اگر این توپ وارد دروازه می‌شد، قطعا یکی از زیباترین گل‌های تاریخ جام جهانی رقم می‌خورد.
اسطوره برزیلی در طول دوران حرفه‌ای‌اش بیش از ۱۲۰۰ گل به ثمر رساند که بسیاری از آنها در تاریخ فوتبال ماندگار است اما او چند موقعیت از دست رفته هم دارد که به همان اندازه زیبا هستند.
ضربه انزو فرناندز به دروازه مکزیک، یکی از زیباترین گل‌های این دوره جام‌جهانی بود؛ بازیکنی که با یک قوس استثنایی، توپ را به تور دروازه حریف رساند.
ملی پوشان در مسیر تهران به دوحه از طریق مانیتور‌هایی که مقابل صندلی‌هایشان قرار داشت می‌توانستند منتخبی از زیباترین گل‌های جام جهانی را تماشا کنند.
علی اصغر اعرابی زننده یکی از زیباترین گل‌های هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر بود.
ملی‌پوش جوان تیم ملی فوتسال یکی از زیباترین گل‌های جام ملت‌ها را مقابل ویتنام زد.
هافبک ایرانی الوکره یکی از زیباترین گل‌های هفته لیگ ستارگان را مقابل تیم سابق خود به ثمر رساند.
این سومین فصل حضور طارمی در لیگ قهرمانان اروپا با پیراهن پورتو است. او در این لیگ هنر گل‌زنی‌اش را چندین بار با گشودن دروازه تیم‌هایی از قبیل چلسی، لیورپول و یوونتوس به رخ کشیده و گلی که به چلسی در لیگ قهرمانان اروپا زده هنوز هم یکی از زیباترین گل‌های این لیگ محسوب می‌شود.
گل اول تیم فوتبال الاهلی برابر الریان یکی از زیباترین گل‌های فصل فوتبال قطر بود.
گل‌های زیبا با داشتن رنگ و بوی دلنشین می‌توانند چشم‌انداز زیبایی را برای محل زندگی و کار انسان‌ها فراهم کنند و همراه با خود طراوت و شادابی را به بار بیاورند. در این مطلب به معرفی ده نمونه از گل‌های زیبای آپارتمانی پرداخته‌ایم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ