رئال مادرید تا به اینجای فصل هیچ گلی در نیمه دوم بازی های خود دریافت نکرده و در عوض گل‌های زیادی در 45 دقیقه دوم زده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست تیم گل‌گهر سیرجان با انتقاد از کشتی‌گیرانی که روز مسابقه تیم را ترک کرده‌اند گفت این برخوردها علاوه بر پایین آوردن شانس تیم‌داری گل‌گهر در لیگ برتر، حتی ممکن است منجر به جمع کردن آکادمی ما شود.
محمدهادی ساروی و امین میرزازاده دو کشتی‌گیر عنوان‌دار کشتی فرنگی ایران هستند که فردا در تورنمنت بین‌المللی بیشکک روی تشک خواهند رفت.
شاگردان محسن کاوه با محمدرضا شاکری و مبین عظیمی قهرمانان اوزان 65 و 92 کیلوگرم کشتی آزاد جام تختی در جام یاشاردوغوی ترکیه شرکت خواهند کرد.
لائوتارو مارتینز، مهاجم اینتر در نیمه اول بازی فینال کوپا ایتالیا با 2 گل تیمش را از فیورنتینا پیش انداخته است.
دور جدید تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان از اول خرداد آغاز شده است و شاگردان حسن رنگرز خود را برای حضور در دو میدان بین‌المللی آماده می‌کنند.
باشگاه والنسیا از شناسایی دو هواداری که به وینیسیوس توهین نژادپرستانه کرده بودند خبر داد و ادعا کرد آنها را برای همیشه از ورود به مستایا محروم خواهد کرد.
رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور چهره تیم های صعود کننده مستقیم به لیگ یک را شناخت.
جام بین‌المللی کشتی فرنگی نوجوانان رحیم علی‌آبادی که در حضور این قهرمان و همچنین سرمربیان دو تیم ملی بزرگسالان و نوجوانان به اسم جام مجید در تهران به انجام رسید، با قهرمانی تیم ایران تمام شد.
به نظر می‌رسد رقابت بین جواد کریمی و محمد طاهر وادی به اوج خود رسیده است.
دور جدید از قرعه‌کشی سورسامانی مخصوص اعضای باشگاه مشتریان بانک سامان (سامانیوم) با 151 جایزه نقدی به ارزش 2 میلیارد ریال برگزار می‌شود.
رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور به هفته های پایانی خود نزدیک می شود و به زودی چهره سه تیم صعود کننده به لیگ یک مشخص خواهد شد.
اینترمیلان با نتیجه 2-0 از سد میزبان خود بنفیکا گذشت تا در آستانه صعود به جمع چهار تیم نهایی چمپیونزلیگ قرار بگیرد.
2 گزینه اصلی هدایت تیم فوتبال چلسی مشخص شدند
تیم اعزامی کشتی فرنگی نوجوانان ایران به مسابقات قهرمانی آسیا بعد از حضور در دو تورنمنت بین‌المللی پیروزی ترکیه و جام رحیم علی‌آبادی مشخص خواهد شد.
پرسپولیس و سپاهان دو ساعت دیگر در ورزشگاه آزادی اگر نگوییم مهم‌ترین که یکی از سرنوشت‌سازترین مسابقات فصل بیست و دوم را برگزار خواهند کرد.
ملی‌پوش کشتی فرنگی ایران در اسلو و بلگراد با تأکید بر اینکه از جام تختی به چرخه وارد خواهد شد، گفت که از این پس در وزن 77 کیلوگرم مبارزه خواهد کرد
رحمان عموزاد، امیرمحمد یزدانی و کامران قاسم‌پور که هر سه در جام‌جهانی آمریکا کشتی گرفتند، احتمالا امسال دیگر در جامی بین‌المللی حضور نخواهند داشت.
رحمان عموزاد، امیرمحمد یزدانی و کامران قاسم‌پور که هر سه در جام‌جهانی آمریکا کشتی گرفتند، احتمالا امسال دیگر در جامی بین‌المللی حضور نخواهند داشت.
کارلو آنچلوتی پس از شکست از بارسا در سوپرجام اسپانیا گفت که تیمش در فرم خوبی نبود ولی به روزهای اوج باز خواهند گشت.
با اعلام تایید صلاحیت نامزدهای شرکت در مجمع انتخاباتی هیئت کشتی تهران، این انتخابات با حضور تنها دو نفر برگزار خواهد شد.
استقلال خوزستان در یک نمایش برتر در خانه حریف با دو گل به برتری دست یافت تا بیش از گذشته چهره مدعی صعود به خود بگیرد.
اتحادیه جهانی کشتی نام 5 ستاره جوان را به عنوان نامزدهای کسب عنوان ستاره جهان در سال 2022 معرفی کرد که نام دو آزادکار کشورمان در بین آنها دیده می‌شود.
مسابقات مارپیچ کوچک رقابتهای پارااسنوبرد کاپ آسیا با کسب دو مدال طلا و دو مدال برنز برای بانوان شایسته کشورمان همراه بود.
انتخابات پیش رو در بحرین در کنار طرح مسئله حقوق بشری این کشور در سازمان ملل، 2 موضوعی است که باعث شده آل‌خلیفه میزبان رهبر کاتولیک‌های جهان باشد؛ سفری که برای هیچکدام نتیجه‌بخش نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ