پرسپولیس با این پیروزی 45 امتیازی شد و پیش از آنکه سپاهان بازی خود را انجام دهد به رتبه اول جدول رفت. تراکتور نیز همان 36 امتیازی باقی ماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، معتقد است باشگاه‌های سعودی و باشگاه چلسی در تابستان امسال خرید بازیکنان را سخت‌تر از گذشته کرده‌اند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از قوانین وضع شده جدید از سوی فدراسیون فوتبال، گفت: درک این قوانین نقل و انتقالاتی که دست و بال تیم ما را می‌بندد، برایم سخت است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از قوانین وضع شده جدید از سوی فدراسیون فوتبال، گفت: درک این قوانین نقل و انتقالاتی که دست و بال تیم ما را می‌بندد، برایم سخت است.
قرعه رقابت های لیگ برتر بیست و سوم برای ساکت الهامی طوری رقم خورده که تیم او از ابتدا تا پایان مسابقات کار سختی در پیش خواهد داشت.
روزی که بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی قرعه‌کشی شد و پرسپولیسی‌ها فهمیدند که باید با هوادار مصاف دهند، از این قرعه بشدت استقبال کردند، چرا که فرصت انتقام برای آنها فراهم شده بود.
شبیخون بزدلانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون ۱۳ شهید و بیش از ۲۰ زخمی برجای گذاشته است.
برایتون با گل دقایق واپسین مک‌آلیستر از روی نقطه پنالتی با نتیجه 1-0 منچستریونایتد را شکست داد.
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان که جدال تیم های اول و دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر بود با وجود ۱۰ نفره شدن سرخپوشان به سود تیم اصفهانی به پایان رسید تا این تیم فرار بزرگی داشته باشد.
آرسنال در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 4-0 اورتون را شکست بدهد.
شاید باورش سخت بود، تیم ناشناخته ایران در حالی که حامی زیادی در کشور نداشت، رفت تا انتقام ستاره ها را بگیرد و این کار را کرد.
انتقام سخت پرسپولیس از سپاهان بعداز ۱۵سال
رئال مادرید با برتری دو بر صفر مقابل اوساسونا به استقبال بازی های سخت پیش رو رفت.
وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، شب گذشته انتقامی تماشایی از اتلتیکو مادرید گرفت.
کیهان نوشت: آنچه که تحلیلگران نظامی و سیاسی و... انتظارش را می‌کشند «مصداقی و گذرا» است درحالی که آنچه که جمهوری اسلامی در پی آن است، «ماهوی و پایدار» است. در حقیقت جنس انتقام سخت، از جنس صدور انقلاب اسلامی می‌باشد.
نماینده مردم قائنات در مجلس گفت: آمریکا هنوز انتقام سخت جمهوری اسلامی ایران را ندیده و من ایمان دارم که آن وعده الهی و انتقام سخت را در آینده بسیار نزدیک، خواهیم گرفت.
تیم ملی فوتبال ایران، سنگین‌ترین شکست تاریخش را با بهترین برد در ادوار جام‌جهانی جبران کرد و با سه امتیاز به رده دوم جدول گروه رسید تا برای نخستین صعود تاریخی، احتمالا به یک مساوی مقابل آمریکا نیاز داشته باشد.
تیم ملی فوتبال ایران سنگین ترین شکست تاریخش را با بهترین برد در ادوار جام‌جهانی جبران کرد و با سه امتیاز به رده دوم جدول گروه رسید تا برای نخستین صعود تاریخی، احتمالا به یک مساوی مقابل آمریکا نیاز داشته باشد
ایران ۲ - ولز صفر : انتقام سخت از برادر کوچک انگلیس! / کی‌روش نسخه گرت بیل و یارانش را پیچید
درست یک‌ سال بعد از آن روزهای سخت که می‌رفت حتی به پایان کار موریاسو در ژاپن بیانجامد، این مربی حالا به یک قهرمان تبدیل شده است.
شوش- نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس بر لزوم انتقام سخت از عاملان و آمران اقدام تروریستی در حرم شاه چراغ (ع) شیراز تاکید کرد.
توماس توخل، سرمربی چلسی، از این که پتر چک دیگر در کنارش حضور ندارد ابراز ناراحتی کرد.
ندا شهسواری در رقابت‌های تنیس روی میز پنجمین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی با شکست حریفی از کشور میزبان به فینال راه یافت.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: اراده دو خودروساز بزرگ کشور، نزدیک شدن دیدگاه ها به یکدیگر در راستای منافع ملی و صنعت خودرو است و در همین راستا، اولین دستاورد اتحاد استراتژیک ایران خودرو و سایپا به زودی به ثمر خواهد نشست.
وضعیت اقتصادی و معیشتی برای مردم سخت شده است و این دلیل خستگی ها و تفرقه هاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ