سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از قوانین وضع شده جدید از سوی فدراسیون فوتبال، گفت: درک این قوانین نقل و انتقالاتی که دست و بال تیم ما را می‌بندد، برایم سخت است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سنگربان تیم فوتبال پیکان توضیحاتی درباره حواشی دقایق پایانی دیدار برابر نساجی داده است.
یک مطالعه نشان داده است که رویداد‌های فعلی می‌توانند باعث شوند تا حافظه جمعی افراد از رویداد‌های گذشته تقویت شود
نکته عجیب در مورد کبدی با سیلی این است که علیرغم محبوبیت آن در پاکستان، به نظر می‌رسد که هیچ‌کس تمام قوانین آن را درک نمی‌کند. تنها چیزی که ثابت شده این است که مردان درگیر باید به همدیگر سیلی بزنند تا زمانی که پیروز مشخص شود.
یکی از ویژگی‌های علم حقوق این است که قوانین باید به شیوه‌ای نگارش شوند که توسط همه افراد جامعه قابل درک باشند و مجریان قانون، قضات و افزادی که به نقض قانون توجه دارند نیز درک مشترکی داشته باشند؛ بنابراین باید از واژگان حقوقی استفاده شود نه از واژگان احساسی. در متن لایحه مجلس با حجم زیادی از واژگان غیرحقوقی مواجهیم که اگر تبدیل به قانون شوند، منشاء مشکلات، اختلاف نظر‌ها و بحران‌های جدید در جامعه خواهند شد.
محققان طی مطالعات جدیدی بر روی کارکرد نانوذرات طلا روی سلولهای بدن به کشفیاتی دست یافتند که می تواند زمینه‌های جدیدی در بخش نانوپزشکی باز کند.
محققان طی مطالعات جدیدی بر روی کارکرد نانوذرات طلا روی سلولهای بدن به کشفیاتی دست یافتند که می تواند زمینه‌های جدیدی در بخش نانوپزشکی باز کند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از قوانین وضع شده جدید از سوی فدراسیون فوتبال، گفت: درک این قوانین نقل و انتقالاتی که دست و بال تیم ما را می‌بندد، برایم سخت است.
با مرور برخی از اخبار از جمله بررسی اردوگاه منفقین در آلبانی این سوال مهم مطرح می شود که چه عاملی باعث شده است که شاهد تغییر رویکرد کشورهای غربی و عربی نسبت به سیاستهای بین المللی جمهوری اسلامی ایران باشیم؟چرا کشورهایی که تا دیروز حمایت تمام عیاری از برخی از دشمنان  مرز و بوم مانند گروهک تروریستی منافقین داشتند حاضر شدند با تغییر رویکرد وارد تعامل با جمهوری اسلامی ایران شوند؟
عملکرد ضعیف تیم ملی آلمان که پس از جام جهانی 2022 قطر همچنان ادامه دارد انتقادهای زیادی را روانه این تیم کرده است.
دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، تاکید کرد که تیمش تا آخرین لحظه برای رده دوم لالیگا خواهد جنگید.
آمریکا ممکن است برای محافظت از خود در برابر دعاوی آینده، قوانین و دستورات اجرایی روسای‌جمهور را برای رسیدگی به مسائلی که دیوان بین‌المللی کیفری مطرح کرده، اصلاح کند. رای دیوان بین‌المللی دادگستری متنوع و ترکیبی است از نکات منفی و مثبت برای طرفین. این رای اجازه می‌دهد که از اموال بانک مرکزی ایران برداشت کند، اما در عین حال، راه‌های دریافت خسارت از کشور‌های متخاصم را که از نظر قانونی مسئول آسیب‌های غیرقابل درک هستند، محدود می‌کند.
نماینده ادوار مجلس گفت: افروغ در کانون‌های سیاسی مانند مجلس با حب و بغض عمل نمی‌کرد و وابسته به جریانی نشده و با دیدن هر انحرافی سکوت نمی کرد.
داوید دخیا انگیزه بالایی برای کلین شیت در بازی فردا برابر سویا و گذر از رکورد پیتر اشمایکل دارد.
وقتی صحبت از هوش مصنوعی قابل توضیح و شفاف به میان می‌آید داستان شبکه‌های عصبی به ما می‌گوید که احتمالا در آینده به جای نزدیک شدن از آن هدف دور خواهیم شد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: ایران از واقعیت‌ها و نیازهای امروز آفریقا به عنوان قاره‌ای مستعد و پویا با آینده‌ای درخشان، درک واقع بینانه و به روز دارد.
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از حمایت کامل مدیریت باشگاه از سرمربی این تیم خبر داد و انتقاداتی نیز نسبت به اتفاقات اخیر مطرح کرد.
اینکه دولت می‌خواهد با این مصوبه مشکلات مالی خود را حل کند و کسری بودجه را جبران نماید امری قابل درک است و به همین دلیل با اصل مولدسازی مخالفتی وجود ندارد. مخالفت‌ها با موارد خلاف قانون گنجانده شده در این مصوبه است. توصیه خیرخواهانه به دولتمردان اینست که موارد خلاف قانون را از مصوبه مولدسازی حذف نمایند و آن را با قاطعیت و البته با شفافیت و منطبق با قوانین موجود اجرا کنند. با این روش از یکطرف حل مشکل مالی دولت و جبران کسر بودجه میسر خواهد بود و از طرف دیگر کسی نمی‌تواند به مصوبه مولدسازی خدشه‌ای وارد نماید.
وزیر امور خارجه در دیدار با ۴ نفر از نمایندگان مجلس که توسط اتحادیه اروپا تحریم شده‌اند، گفت: اروپایی‌ها با این اقدام خود نشان دادند که درک درستی از فضای داخلی ایران ندارند.
محققان نوعی گجت پوشیدنی از هیدروژل لاستیک مانند و مجهز به الکترود ابداع کرده اند که حس لامسه را کف دست کاربر در واقعیت مجازی و واقعیت افزوده شبیه سازی می کند.
امید نورافکن پس از گلزنی مقابل هوادار سمت نیمکت سپاهان رفت و شادی‌اش را با سرمربی پرتغالی تیم تقسیم کرد.
آیا خانم معاون، آن هم در دولتی که بسیار سختگیرانه درباره فضای اینترنت رفتار می‌کند تولید و ارائه خدمات فیلترشکن را مصداق فعالیت دانش‌بنیان می‌داند؟ ایشان اگر در بسیاری از نظام‌های حقوقی دیگر جهان مسئولیت داشت امروز به خاطر همین اظهارنظر گمراه کننده و غیرواقعی نه فقط باید استعفا می‌داد بلکه در معرض پیگرد قانونی هم قرار می‌گرفت.
محققان در حال توسعه تکنیک‌های یادگیری ماشینی هوش مصنوعی برای ترجمه زبان‌های حیوانات به زبان‌هایی هستند که انسان‌ها بتوانند آن‌ها را متوجه شوند.
یورگن کلوپ هم به جمع معترضان به سیاست‌های مالی باشگاه بارسلونا اضافه شد.
پورمیرزای جاده عباس‌آباد را یکی از مسیر‌های اصلی عبور یوز دانست که وزارت راه و شهرسازی باید اهمیت آن را درک کند و براساس قوانین و آیین‌نامه‌های موجود اقدامات مورد نیاز را انجام دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ