عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مصوبه امروز مجلس را مبنی بر اینکه واحد مسکونی رایگان به خانواده‌های دارای ۴ فرزند و بیشتر اختصاص می‌یابد، تشریح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در برنامه هفتم توسعه پیشنهاد کردیم بخشی از اعتبارات در حوزه پیشگیری وارد شود تا یک فرد که به طور مثال زمینه دیابت یا فشار خون دارد به موقع شناسایی شده و دیرتر به ناتوانی و در نتیجه هزینه‌های هنگفت برسد که معمولا در بیمار دیابتی مشاهده می‌شود. البته مشوق‌هایی نیز تعیین شده تا اگر افراد بتوانند از خود مراقبتی استفاده کنند، مشمول این مشوق‌ها شوند. امیدواریم با تغییر شیوه زندگی مردم، به کاهش هزینه‌های افراد به علت بیماری کمک کنیم.
هتل گوگل بخشی از پردیس جدید Bay View با مساحت 17 هکتاری است که پارسال افتتاح شد و می‌تواند میزبان 4 هزار کارمند باشد. گزارش حاضر می‌گوید حتی در این هتل وعده صبحانه به‌صورت رایگان به نیروهای این شرکت ارائه می‌شود.
وزیر راه و شهرسازی از واگذاری ۱۰۰ هزار قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن طی حدود ۳ هفته خبر داد و گفت:‌به‌ زودی واگذاری زمین در روستاها آغاز می شود.
در حالی که سال گذشته یکی از اقدامات عجیب دولت سیزدهم عقب نشینی به نفع پرمصرف‌های گاز خانگی بود، عملا اجرای قانون ابلاغی دولت نیز روی زمین ماند. حالا در پنجمین ماه سال، زودتر روال گذشته شاهد ابلاغ تعرفه‌های جدید گاز از سوی شرکت ملی گاز ایران هستیم.
بذرپاش وزیر راه و شهرسازی گفت: در ۳ ماه اخیر بیش‌از ۱۵ هزار و ۵۰۰ قطعه زمین به خانواده‌های بالای ۳ فرزند اهدا شده؛۷۰ هزار قطعه زمین قانون جوانی جمعیت‌ تا پایان سال اعطا می‌شود.
علیقلی‌خان مخبرالدوله که آن زمان وزیر تلگراف دولت قاجار بود، با کسب اجازه از ناصرالدین شاه و برای تشویق و آشنایی مردم به تلگراف دستور داد تا همه به مدت چند روز به صورت رایگان و بدون پرداخت هیچ پولی از تلگراف‌خانه استفاده کنند.
شرکت اسپیس ایکس یک ماهواره ارتباطی جدید اندونزیایی را از ایالت فلوریدا آمریکا به مدار زمین برد. این ماهواره برای ۱۵۰ هزار واحد عمومی اینترنت رایگان فراهم می کند.
در راستای تحقق دستاوردهای دولت هوشمند کلیه استعلامات بین دستگاهی پنجره واحد مدیریت زمین رایگان است.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به جزئیات واگذاری رایگان ۲۰۰ متر زمین به خانوارهای دارای سه فرزند و بیشتر گفت: هزینه آماده سازی این زمین‌ها ۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان است.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به جزئیات واگذاری رایگان ۲۰۰ متر زمین به خانوارهای دارای سه فرزند و بیشتر گفت: هزینه آماده سازی این زمین‌ها ۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان است.
حمیدرضا قدمنان، مدیر عامل آرمان رایان شریف در نشست با رییس جمهور گفت: دستیار صوتی یک محصول راهبردی در حوزه هوش مصنوعی است و طبق تحقیقات صورت گرفته، زمین آینده فضای مجازی خواهد بود و با این محصول یک سونامی در فضای مجازی در چند سال آینده رخ خواهد داد. با فناوری های جدید می توان بسیاری از سوالات کاربران را حتی در حوزه های دینی پاسخ گفت. دستیار صوتی که شرکت های بزرگ در دست طراحی دارند، در چند سال آینده به مونس و همدم ایرانیان خواهد شد. از هوش مصنوعی چت جی‌پی‌تی درباره شب قدر مکاتبه کردم.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه بخش اعظم قیمت مسکن مربوط به زمین است، گفت: کند بودن بروکراسی ها و برخی مقاومت ها مانع از الحاق زمین در شهرستان ها شده است.
رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران در مورد زمان برگزاری این تور‌ها گفت: تور‌های پیاده‌روی رایگان تا ۱۳ فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مصوبه امروز مجلس را مبنی بر اینکه واحد مسکونی رایگان به خانواده‌های دارای ۴ فرزند و بیشتر اختصاص می‌یابد، تشریح کرد.
با تصویب مجلس شورای اسلامی، وزرات راه و شهرسازی مکلف به اختصاص یک قطعه زمین یا واحد مسکونی به‌ صورت رایگان به خانواده های دارای چهار فرزند و بیشتر شد.
زهرا فدایی، دختر آخرین کدخدای پونک می‌گوید: «فرمانفرما در آن زمان چند هکتار زمین را رایگان در اختیار اهالی پونک گذاشت تا در آن حسینیه، مدرسه، گرمابه و بوستان بسازنند. اسفند ۱۳۶۵ گرمابه با کمک اهالی با نام تعاون ساخته شد.
با گذشت زمان نرم افزار‌های قدیمی دیگر به روز رسانی نمی‌شوند و این یعنی رایانه شما بی‌فایده خواهد بود. اما قبل از اینکه لپ تاپ قدیمی خود را رها کنید، با تبدیل آن به یک دستگاه اختصاصی کروم به آن جان تازه‌ای بدهید. سیستم عامل رایگان گوگل این امکان را فراهم می‌کند و تنظیم آن نسبتا آسان است.
در شرایطی که مصوبه قانونی شورای شهر نیم بها یا رایگان شدن مترو را برعهده شهردار قرار داده است اما شهرداری تهران توپ را در زمین شورای شهر انداخته است و وظیفه قانونی خود را نادیده گرفته است.
افروغ، استاد دانشگاه و جامعه شناس می گوید؛ ما از قانون اساسی دور شده‌ایم، بحث زمینه سازی برای اشتغال، بحث آموزش رایگان، فصل سوم قانون اساسی و اصل بیست و هفتم و ... در قانون اساسی آمده است که اقتصاد وسیله است. دقت کنید این به معنی بی توجهی به اقتصاد و معیشت نباید تعبیر و تفسیر شود. این بدان معناست که مردم باید از حداقل های معیشت و رفاه آبرومندانه برخوردار باشند تا با فراغ بال به شکوفایی فرهنگی و سیاسی خود بپردازند.
اهواز - استاندار خوزستان گفت: دولت در جهت تشویق استفاده از مشارکت‌های مردمی در توسعه مدارس، زمین با کاربری آموزشی در اختیار خیران مدرسه ساز و فعالان مشارکت‌های مردمی قرار می‌دهد.
فردانش، زمین‌ها را قطعه‌قطعه کرد و در اختیار مردم گذاشت. به برخی می‌بخشید و به برخی دیگر، از قرار متری یک تومان، ۲ تومان و ۵ تومان می‌فروخت، اما باز هم مصالح رایگان به آن‌ها می‌داد. در همین گیر و دار بود که نخستین چاه‌های آب را در زمین بایر جوادیه حفر کرد و چندین و چند مسجد، مدرسه و حمام ساخت که برخی از آن‌ها تا همین امروز به جای مانده‌اند.
در بودجه ۱۴۰۱ شاهد افزایش ۲۵ تا ۲۸ درصدی عوارض نرخ پارک حاشیه‌ای هستیم که بر اساس مدت زمان توقف نیم‌ساعت اول رایگان و تا دوساعت توقف برای خودرو‌های سواری و وانت‌بار از ۱۲۵۰ تومان در سال جاری به ۱۶۰۰ تومان و بعد از دوساعت از ۱۶۰۰ به ۲هزار تومان افزایش نرخ خواهیم داشت و برای کامیون و مینی‌بوس نیز این نرخ ۲۵ تا ۲۸ درصد افزایش می‌یابد.
رییس مرکز پژوهش های مجلس، مدیریت هوشمند پیمایش خودروها را راهکاری جذاب و درآمد زا برای مردم در جهت بهبود ترافیک و کاهش مصرف سوخت و آلودگی هوا و زمینه ساز حمل و نقل عمومی رایگان دانست.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی سیزدهمین روز شهریور ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ