در بودجه ۱۴۰۱ شاهد افزایش ۲۵ تا ۲۸ درصدی عوارض نرخ پارک حاشیه‌ای هستیم که بر اساس مدت زمان توقف نیم‌ساعت اول رایگان و تا دوساعت توقف برای خودرو‌های سواری و وانت‌بار از ۱۲۵۰ تومان در سال جاری به ۱۶۰۰ تومان و بعد از دوساعت از ۱۶۰۰ به ۲هزار تومان افزایش نرخ خواهیم داشت و برای کامیون و مینی‌بوس نیز این نرخ ۲۵ تا ۲۸ درصد افزایش می‌یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه تراکتور در آستانه بازی با پرسپولیس دست به اقدام عجیبی زد.
هفته دوم لیگ ملت‌ها در شهر روتردام هلند با حاشیه‌های عجیبی همراه است که درگیری لفظی بازیکن و سرمربی تیم ملی والیبال لهستان از جمله آن‌ها است.
وزیر امور خارجه آمریکا برای دیدار با مقامات عربستانی و شرکت در دو نشست منطقه ای و بین المللی، به این کشور سفر کرده است. رسانه عبری استقبال مقامات سعودی از بلینکن را نامناسب دانست.
خدامراد صحرائی وزیر آموزش و پرورش که چند روزی است از مجلس رای اعتماد گرفته در اولین جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران پاسخ عجیبی درباره یک سوال حاشیه‌ای داد.
اظهارات جنجالی ستاره تنیس دنیا نگرانی‌ها بابت تنش سیاسی بین صربستان و کوزوو را افزایش داد.
محمدرضا گلزار در واکنش به حاشیه‌های حضور تبلیغاتی‌اش در بازار موبایل ویدیوی تقطیع شده‌ای را منتشر کرده. فارغ از اینکه او در این فیلم به هیچ کدام از ابهامات مطرح شده پاسخ نداده، اما نکته جالب این ویدیو لحن و حتی تکیه کلام‌های اوست که شباهت عجیبی به محمود احمدی نژاد دارد.
گل دیبروینه برای منچسترسیتی مقابل رئال مادرید در بازی سه‌شنبه شب لیگ قهرمانان اروپا حاشیه‌های زیادی درست کرده است.
علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی به حاشیه‌های اخیر در پی رفتارهای جنجالی‌اش واکنش نشان داد.
سال ۱۴۰۱ هم با تمام فرازوفرودهایش بالاخره به هفته‌ها و روز‌های پایانی خود رسیده و حالا آنچه در این پرونده پیش روی شما قرار داده‌ایم یک گزینش است از میان چهره‌هایی که در این سال عجیب و غریب، بازار خبر‌های حاشیه‌ای در سینما و تلویزیون را داغ نگه داشته‌اند.
در دقایق پایانی نیمه اول دیدار سایپا و استقلال خوزستان، حاشیه‌ای عجیب کنار زمین رخ داد.
بعد از پایان بازی پیکان و نود ارومیه، هواداران تیم میزبان به داخل زمین آمدند و حواشی زیادی به وجود آوردند.
کسی انتظار نداشت پس از صحبت‌های حاشیه‌ساز عجیب جهانبخش جعفری، این مربی در نتیجه‌گیری اینقدر خوب عمل کند.
در حالیکه نماینده خمینی‌شهر پس از نشست وزیر میراث فرهنگی با کمیسیون فرهنگی مجلس، با عزت‌الله ضرغامی بحث می‌کرد، مهدی باقری نماینده زنجان تلاش کرد مانع فعالیت خبرنگاران شود. او خبرنگاران را متهم به حاشیه‌سازی و تشنج‌آفرینی کرد./نسیم آنلاین
رییس‌جمهوری که به خاطر شورش ملت کشور خود علیه فساد و سوء مدیریتش از کشور متواری شد، چه اثرگذاری دارد؟ میهمان سیاسی که خبر «یه قل و دوقل بازی کردن» وی درحاشیه همایش، جزو خبر‌های سایت‌های خبری از همایش است، چه گلی می‌خواهد به سر جهان بزند؟ آیا چنین همایش‌هایی ما را از مشکلات بین‌المللی و منطقه‌ای دور خواهد ساخت؟
با وجود صحبت‌های مدیرعامل باشگاه مس شهر بابک، این تیم درگیر برخی حواشی عجیب شده است.
رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی مازندران که برای تماشای بازی به ورزشگاه آزادی آمده بود، قصد داشت در جایگاه CIP مستقر شود اما به او اجازه این کار را ندادند و این موضوع باعث عصبانیت حدادیان شد. در ادامه مالک باشگاه نساجی به سمت جایگاه VIP رفت و در آنجا مستقر شد.
یکی از مسابقات این هفته لیگ دسته اول فوتبال کشور با حاشیه‌ای عجیب همراه بود.
علی رغم فروکش کردن ماجرای بازداشت و زندانی شدن نزدیکان احمدی‌نژاد و البته کم‌رنگ شدن حاشیه‌های عجیب اسفندیار رحیم مشایی، این روز‌ها با ناآرامی‌ها و رخدادهای پس از آن، بار دیگر داستان حجتیه‌ای‌ها مورد توجه قرار گرفته است. در این بین از دیدگاه فلاحت‌پیشه، در جریانات اخیر، هر زمان که عده‌ای تلاش کردند برای کشور کاری انجام دهند و فضا را آرام کنند، انجمن حجتیه‌ای‌ها، در مقابل آن‌ها ایستادند.
سفر معاون نخست ‌وزیر چین به ایران از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی شده بود و ارتباطی با موضع جدید چین در قبال سه جزیره خلیج فارس ندارد.
باشگاه منچستریونایتد بعد از حرکت عجیب کریستیانو رونالدو در پایان دیدار مقابل تاتنهام، او را موقتاً از تیم نخست کنار گذاشت.
باشگاه منچستریونایتد بعد از حرکت عجیب کریستیانو رونالدو در پایان دیدار مقابل تاتنهام، او را موقتاً از تیم نخست کنار گذاشت.
بسیاری معتقد هستند که قطع‌ووصلی‌ها و کند شدن اینترنت در یک سال گذشته در واقع پیش‌رفتن نرم و خزنده دولت به سوی اجرایی کردن طرح صیانت از فضای مجازی است که حاشیه‌های فراوانی هم به همراه داشته است. با این حال، وزیر ارتباطات به جای شفاف سخن گفتن ترجیح داده با آوردن بهانه‌های عجیب و غریب از راست‌گویی طفره برود.
نیاییم با کار حاشیه‌ای عجیب، پست اینستاگرام و قلب گذاشتن یا با صحبت کردن چیزی را ثابت کنیم، چون فایده‌ای ندارد تا وقتی در زمین خودمان را ثابت کنیم.
مدیرکل هماهنگی های ویژه ریاست جمهوری رویکرد گروه صنعتی ایران خودرو در زمینه تحقق دستورات ریاست جمهوری محترم در بازدید سرزده خود از این مجموعه را مثبت ارزیابی کرد و گفت: بدون شک این بازدید از ایران خودرو بسیار موثر بوده و سبب ایجاد نیروی پیشران و انگیزه‌ای ویژه و محرک برای این مجموعه شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ