رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از انهدام یک باند خانوادگی قاچاق مواد مخدر با کشف بیش از ۳۰ کیلو انواع مواد مخدر خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مبارزه بامواد مخدر فراجا ضمن ابراز نگرانی از افزایش تولیدموادمخدربه ویژه روانگردان‌ها در افغانستان، برلزوم مقابله جدی تر کشورها با پدیده قاچاق مواد مخدر تاکید کرد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا با اشاره به نقش موثر مرزبانی در مقابله با قاچاق مواد مخدر، بر ضرورت پشتیبانی اطلاعاتی و اجرای عملیات های مشترک تاکید کرد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: با رصد اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر، باند بزرگ قاچاق مواد مخدر متلاشی و عوامل آن بازداشت و به مرجع قضایی معرفی شدند. در این عملیات مقدار ۲۲۰۰ کیلو گرم مواد مخدر کشف و ضبط شد.
فرمانده پلیس راه آهن کشور از کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک توسط پلیس راه آهن کرمان خبر داد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از انهدام باند ۴ نفره قاچاق مواد روانگردان خبر داد و گفت: در این عملیات پلیسی، ۳ کیلو گرم شیشه از مخفیگاه قاچاقچیان کشف شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از کشف بیش از ۳ تن انواع مواد مخدر و انهدام ۱۱ باند قاچاق مواد در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.
همزمان با روز جهانی مبارزه با سو مصرف و قاچاق غیر قانونی موادمخدر، دبیر کل سازمان ملل متحد خواستار سرکوب قاچاقچیان و تخصیص مجدد منابع برای درمان شد.
فرمانده پلیس راه آهن کشور از کشف ۱۷ کیلو و ۶۳۰ گرم مواد مخدر تریاک توسط پلیس راه آهن تهران خبر داد.
زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام یک باند قاچاق مواد افیونی در درگیری مسلحانه تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر با کشف یک تن و ۸۱۵ گرم انواع مواد افیونی خبر داد.
اسکندر مومنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه در افغانستان نیز تولید و قاچاق مواد مخدر طی دو دهه گذشته نزدیک به ۵۰ برابر شده است، گفت: علی رغم وعده‌های طالبان و براساس آمارهاس رسمی سازمان ملل در سال گذشته، کشت و تولید مواد مخدر افزایش داشته است. تولید مواد مخدر صنعتی رکورد زده و افغانستان در حال حاضر رتبه اول تولید تریاک در دنیا و رتبه دوم تولید مواد مخدر صنعتی و متامفتامین را در دنیا دارد. همه شواهد نشان می‌دهد که در منطقه و جهان با افزایش تولید و مصرف مواد مخدر روبه رو هستیم.
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه ایران رتبه اول کشفیات مواد مخدر در جهان را دارد، گفت: تولید و قاچاق مواد مخدر طی دو دهه اخیر ۵۰ برابر بیشتر شده است.
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه ایران رتبه اول کشفیات مواد مخدر در جهان را دارد، گفت: تولید و قاچاق مواد مخدر طی دو دهه اخیر ۵۰ برابر بیشتر شده است.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا گفت: ایران سدی محکم در برابر قاچاق و ترانزیت مواد مخدر به کشورهای اروپایی است.
شهریار- دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران از شناسایی دو شبکه قاچاق موادمخدر در غرب این استان خبر داد و گفت: ۹۰۸ کیلوگرم تریاک از این دو شبکه کشف شد.
جانشین پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری باند ۴ نفره از قاچاقچیان مواد مخدر و کشف ۹ کیلو و ۱۹۵ گرم انواع مواد روانگردان خبر داد.
داوود جعفری اظهارکرد: شب گذشته ماموران انتظامی چهارباغ در راستای مبارزه با پدیده قاچاق موادمخدر با قاچاقچیان مسلح درگیر شدند که در این درگیری گروهبان یکم محمدمهدی وکیلی از پرسنل این یگان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف ۲۰۰ کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه کامیون در میدان میوه و تره بار تهران خبر داد و گفت: در این رابطه سه متهم دستگیر شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی از انهدام باند قاچاق مواد مخدر که قصد داشتند ۶ کیلو گرم مواد مخدر را با شیوه بلع و انباری در معده خود به خارج از کشور منتقل کنند، خبر داد .
رئیس جمهور با اشاره به اینکه اولویت مبارزه با قاچاق مواد مخدر، مقابله با باند‌ها و تشکیلات سازمان یافته تجارت مواد افیونی است، بر تمرکز بیشتر دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی برای مقابله با این باند‌های سازمان‌یافته در مرز‌ها و قبل از توزیع در داخل کشور تاکید کرد.
در دیدار وزیر امور خارجه با دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر درباره وضعیت همکاری‌های بین المللی کشورمان در عرصه مقابله با قاچاق مواد مخدر گفتگو و تبادل نظر شد.
رئیس جمهور کلمبیا از کشورهای آمریکای لاتین خواست تا علیه مبارزه با مواد مخدر متحد شود و در ادامه گفت: تلاش‌ها برای مقابله با تغییرات آب و هوایی شکست خورده است.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز از دستگیری اعضای یک خانواده ۳ نفره و کشف یک و نیم کیلو تریاک خبر داد و گفت: این متهمان در پوشش سفر خانوادگی قصد انتقال مواد مخدر به شهر البرز را داشتند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از انهدام باند بین المللی قاچاق و ترانزیت کوکائین از کشورهای آمریکای جنوبی به ایران و دستگیری دو تبعه خارجی خبر داد.
دستگاه پلیسی و امنیتی در تمام کشور‌ها به این ضعف خود معترف است که با وجود تجهیز به جدیدترین امکانات شناسایی و کشف، با وجود در اختیار داشتن بهترین خبرچین‌ها و نیرو‌های نفوذی و افسران رابط اطلاعاتی، با وجود همه تلاش‌ها برای ردزنی تولید و توزیع و ترانزیت مواد، حداکثر موفقیت در مبارزه با قاچاق، از ۳۰ درصد بیشتر نیست و شبکه قاچاق همیشه ۷۰ درصد جلوتر از دستگاه مقابله می‌دود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ