رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از انهدام باند بین المللی قاچاق و ترانزیت کوکائین از کشورهای آمریکای جنوبی به ایران و دستگیری دو تبعه خارجی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از انهدام باند ۴ نفره‌ای خبر داد که اتباع کشورهای همسایه را به گروگان گرفته و از آنها اخاذی می‌کردند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری باند سرقت از منزل در شمال شرق تهران خبر داد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انهدام باند شش نفره قاچاق مواد مخدر در یک عملیات مشترک با پلیس کرمان خبر داد و گفت: از این افراد بیش از ۴۶ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شده است.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انهدام باند شش نفره قاچاق مواد مخدر در یک عملیات مشترک با پلیس کرمان خبر داد و گفت: از این افراد بیش از ۴۶ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شده است.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ مرد جوان که از بانوان با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کردند، خبر داد و گفت: متهمان به ۳۰ فقره زورگیری اعتراف کردند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از انهدام باند ۴ نفره قاچاق مواد روانگردان خبر داد و گفت: در این عملیات پلیسی، ۳ کیلو گرم شیشه از مخفیگاه قاچاقچیان کشف شد.
سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام یک باند زورگیری خشن در تهران خبر داد و گفت: متهمان به ۱۵۰ فقره زورگیری اعتراف کردند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند بزرگ کلاهبرداری و جعل اسناد در تهران، خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۳ سارق باغ‌ها و مزارع در محدوده حسن آباد، خبر داد و گفت: متهمان به ۵ فقره سرقت معترف شده اند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند هفت نفره زورگیری در تهران خبر داد.
کرج- فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری یک باند ۱۳ نفره گروگانگیر تبعه بیگانه و رهایی ۶ گروگان خبر داد.
فرمانده انتظامی استان البرز گفت: اعضای این باند بعد از گروگان گرفتن افراد آن‌ها را شکنجه می‌کردند و فیلم این اقدام را برای خانواده‌های افراد می‌فرستادند تا پول بگیرند.
زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام یک باند سازمان یافته قاچاق سلاح و مهمات جنگی در استان خبر داد.
سرویس امنیت فدرال روسیه(اف‌اس‌بی/ FSB) اعلام کرد که پنج نفر را در تلاش برای صادر کردن یک کیلوگرم رادیواکتیو با هدف استفاده علیه منافع مسکو بازداشت کرده است.
زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان از انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات جنگی و کشف ۲۰ قبضه سلاح کلت کمری و ۴۰ تیغه خشاب در عملیات منسجم و مقتدرانه پلیسی در شهرستان ایرانشهر خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری فراجا از انهدام باند بزرگ قاچاق اشیاء تاریخی و کشف 3 هزار و 680 شی عتیقه متعلق به دوره‌های مختلف توسط ماموران پلیس فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) خبر داد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات جنگی و کشف ۴۸ قبضه سلاح کلت کمری، ۶۷ تیغه خشاب و ۲ هزار عدد فشنگ در عملیات منسجم و مقتدرانه پلیس استان خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری و انهدام باند ۷ نفره سارقان مسلح به عنف در این شهرستان، خبر داد.
بزرگترین فرصتی که هر خواننده‌ای می‌تواند در طول فعالیت حرفه‌ای خود برای عرض اندام و به رخ کشیدن هنرش داشته باشد فاصله ۱۵دقیقه‌ای بین دو نیمه سوپربول است. یک اجرای چشم‌نواز و زیبا در مقابل چشمان ۱۵۰میلیون بیننده، می‌تواند یک خواننده را ظرف همین چند دقیقه به دریافت لقب افسانه یا اسطوره مفتخر کند.
امروز نیک می‌دانیم که برای داشتن زندگی سالم و عمری دراز و طولانی و البته اندامی متناسب باید به رژیم غذایی و میزان تحرکی که در روز داریم توجه کنیم. این موضوع برای تمامی انسان‌ها صدق می‌کند و مختص به مردم ژاپن نیست، اما آن‌ها اندام خوب و عمری دراز دارند، چون به این مسائل توجه و آن‌ها را رعایت می‌کنند و جدی می‌گیرند.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری یک عضو باند ضد امنیتی بین استانی قاچاق سلاح جنگی و انهدام باند وی در این استان خبر داد.
اهواز - فرمانده انتظامی استان خوزستان از انهدام باند بین المللی قاچاق سلاح و مهمات در عملیات مقتدرانه پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خبر داد.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از انهدام یک باند ضد امنیتی بین استانی قاچاق سلاح جنگی در شهرستان شوش خبر داد.
رئیس اداره بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوان وزارت بهداشت درباره علائم آبله میمونی، توضیح داد: علائم معمولا شامل تب، سردرد شدید، درد‌های عضلانی، کمردرد، ضعف، تورم غدد لنفاوی و بثورات پوستی است. بثورات پوستی معمولا در عرض یک تا سه روز پس از شروع تب آشکار می‌شوند. تاول‌ها ممکن است صاف یا کمی برجسته بوده و با مایع شفاف یا زرد پر شده و سپس پوسته، پوسته و خشک شده و بریزند. تعداد تاول‌ها در یک فرد می‌تواند از چند عدد تا چند هزار متغیر باشد. بثورات روی صورت، کف دست‌ها و کف پا، دهان، اندام تناسلی و چشم بروز می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ