بزرگترین قطب وارداتی و صادراتی ریلی مرکز کشور فردا دوشنبه با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مریح دمیرال، بازیکن ترکیه‌ای، برای سپری کردن آزمایشات پزشکی الاهلی عربستان در پاریس حضور دارد.
امروز مطالبی همچون ؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
دور جدید تمرینات تیم ملی تکواندو بانوان کشورمان با حضور 10 تکواندوکار از فردا در مرکز جهانی تکواندو آغاز می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۴ مرداد) کمی ابری تا قسمتی ابری گاهی وزش باد شدید اواخر وقت افزایش ابر با حداقل دمای ۳۲ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
اصفهان- وزیر راه و شهرسازی فردا سه‌شنبه برای افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های مسکن و راه و بازدید از دیگر طرح‌های عمرانی به استان اصفهان سفر می‌کند.
بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ از فردا ۴ تیرماه با حضور صدها شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز می‌شود.
متقاضیان ثبت نام در مرحله دوم عرضه خودرو از سامانه یکپارچه فروش خودرو تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۹ اردیبهشت مهلت دارند حساب وکالتی به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به نام سازمان حمایت افتتاح کنند.
زاهدان- رئیس‌جمهور، فردا برای افتتاح تعدادی پروژه با هیئت همراه به سیستان و بلوچستان سفر می‌کند.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: ایستگاه مترو علامه جعفری در غرب پایتخت فردا افتتاح می‌شود.
در آستانه فرا رسیدن سال نو، ۸۸۸ طرح تعاونی با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر تعاون به‌ طور همزمان در سراسر کشور به بهره‌برداری رسید.
فردا پنجشنبه همزمان با سفر "علی‌اکبر محرابیان" وزیر نیرو به استان کرمان و نیروگاه گازی مهتاب کویر در شهرستان زرند افتتاح می‌شود.
رئیس جمهور چاد امروز چهارشنبه در قدس اشغالی با نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیدار و گفتگو کرد.
نخستین گام‌ها برای تاسیس آرامستان متمرکز تهران در سال ۴۵ برداشته شد، وقتی زمینی ۳۱۴ هکتاری توسط شهرداری برای اینکار در نظر گفته شد و قرار شد عملیات عمرانی برای قبرستان شدنش انجام شود. تابستان سال ۴۹ اعلام شد به زودی گورستان متمرکز تهران در ابتدای جاده تهران قم افتتاح خواهد شد.
گفته می‌شود که نخستین کارخانه جوراب‌بافی در ایران نیز در سال ۱۳۳۳ توسط فردی به نام خلیل رحیمی افتتاح شد؛ سال ۱۳۴۵ نیز ماشین‌های جوراب‌بافی ایتالیایی و چینی وارد ایران شدند؛ سپس در سال ۱۳۵۰ از آن‌ها کپی‌برداری و واردات ماشین آلات جوراب بافی قطع شد. از سال ۱۳۷۰ هم ماشین‌های کامپیوتری به بازار ایران وارد شدند که همه نوع جورابی توسط این دستگاه‌ها شامل زنانه، مردانه و بچگانه تولید می‌شود.
پروژه «تصفیه‌خانه شهر بیرجند»، فردا با حضور رئیس جمهور و وزیر نیرو افتتاح و به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.
معاون اجرایی دولت سیزدهم گفت: حجت الاسلم رئیسی فردا برای افتتاح طرح آبرسانی به سنندج و دیدار با علما، نخبگان و مردم به استان کردستان خواهد رفت.
محسن منصوری گفت: فردا با حضور رئیس‌جمهور طرح آبرسانی به سنندج که از مشکلات جدی مردم آن شهر بود، افتتاح می‌شود.
معاون اجرایی دولت سیزدهم خبر داد که آیت‌الله رئیسی فردا برای افتتاح طرح آبرسانی به سنندج و دیدار با علما، نخبگان و مردم به استان کردستان خواهد رفت.
هفدهمین نشست کمیته میراث ناملموس یونسکو در حالی فردا افتتاح می شود که ایران در ۶ پرونده مشارکت داشته و در نظر دارد آنها را به صورت پرونده‌های چند ملیتی برای ثبت جهانی ارائه کند.
اولین هتل مناسب‌سازی شده ویژه افراد دارای معلولیت سازمان بهزیستی کشور فردا، پنجشنبه ۲۱ مهرماه جاری همزمان با ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) افتتاح می‌شود.
سخنگوی دولت اعلام کرد: فردا رئیس‌جمهور برای چهارمین بار دریک‌سال اخیر در جمع مردم خوزستان حاضر و فاز اول طرحی که به تدریج مشکل آب شرب استان را حل می‌کند افتتاح می کند.
اهواز- سرانجام طرحی که از دولت «احمدی نژاد» شروع شده بود، فردا و در دولت سیزدهم افتتاح می‌شود تا آب با کیفیت در شبکه آبرسانی شهرهای خوزستان جاری شود.
امید قالیباف گفت: در نمایشگاه اتوموبیلیتی روسیه، جمهوری اسلامی ایران با ۱۷۰۰ متر سالن اختصاصی و ۹۰۰ متر غرفه بزرگترین کشور حاضر در این نمایشگاه است.
سرانجام پرونده الکترونیک سلامت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ