معاون اجرایی دولت سیزدهم گفت: حجت الاسلم رئیسی فردا برای افتتاح طرح آبرسانی به سنندج و دیدار با علما، نخبگان و مردم به استان کردستان خواهد رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌جمهور بامداد فردا به دعوت رسمی رؤسای جمهور کنیا، اوگاندا و زیمبابوه، عازم این سه کشور آفریقایی خواهد شد.
رئیس جمهور ازبکستان پس از برگزاری مراسم استقبال رسمی، با رئیسی دیدار خصوصی داشته و سپس به اتفاق نشست مذاکرات هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور را برگزار خواهند کرد.
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت که رئیس جمهور فردا (یکشنبه) لایحه برنامه هفتم توسعه را تقدیم مجلس خواهد کرد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس‌جمهور فردا لایحه برنامه هفتم توسعه را تقدیم مجلس خواهد کرد.
عضو هیئت مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور فردا لایحه برنامه هفتم توسعه را تقدیم مجلس خواهد کرد.
بنا به درخواست معاون پارلمانی رئیس‌جمهور و با تصمیم هیئت رئیسه مجلس قرار شد جلسه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت فردا برگزار شود.
معاون اجرایی رئیس‌جمهور اهم برنامه های سفر استانی هیات دولت به استان آذربایجان شرقی را تشریح کرد.
معاون اول رئیس‌جمهور فردا در مراسم تحلیف رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه شرکت می‌کند.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: ما از رئیس‌جمهور برای حضور در جلسه رأی اعتماد وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش دعوت کردیم و احتمالا وی در مجلس حضور می‌یابد.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: ما از رئیس‌جمهور برای حضور در جلسه رأی اعتماد وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش دعوت کردیم و احتمالا وی در مجلس حضور می‌یابد.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: ما از رئیس‌جمهور برای حضور در جلسه رأی اعتماد وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش دعوت کردیم و احتمالا وی در مجلس حضور می‌یابد.
کاخ‌سفید با صدور بیانیه‌ای از دیدار فردا یکشنبه رئیس‌جمهور آمریکا با رئیس جمهور اوکراین در شهر هیروشیما خبر داد.
زاهدان- رئیس‌جمهور، فردا برای افتتاح تعدادی پروژه با هیئت همراه به سیستان و بلوچستان سفر می‌کند.
سخنگوی دولت گفت: فردا رئیس جمهور به دعوت رسمی بشار اسد به کشور سوریه سفر می‌کند، این سفر پس از ۱۳ سال در استمرار دیپلماسی همسایگی دولت سیزدهم و با محوریت تقویت مناسبات دو کشور صورت می‌گیرد.
سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از قطعیت بررسی طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه فردا یکشنبه مجلس خبر داد و گفت: براساس تشریفات قانونی برای حضور در جلسه استیضاح وزیر صمت، از رئیس جمهور دعوت شده است.
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: رئیس جمهور در نشست علنی فردا (چهارشنبه ۲۱ دی ماه) لایحه بودجه سال آینده را تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌کند.
معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: رئیس‌جمهور فردا به شهرستان بهارستان می‌رود.
محسن منصوری گفت: فردا با حضور رئیس‌جمهور طرح آبرسانی به سنندج که از مشکلات جدی مردم آن شهر بود، افتتاح می‌شود.
معاون اجرایی دولت سیزدهم خبر داد که آیت‌الله رئیسی فردا برای افتتاح طرح آبرسانی به سنندج و دیدار با علما، نخبگان و مردم به استان کردستان خواهد رفت.
سخنگوی هیئت‌ رئیسه مجلس گفت: احتمال دارد که رئیس‌جمهور فردا برای دفاع از وزیر صمت در مجلس حضور یابد.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: لایحه دوفوریتی «متناسب‌سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری» یکشنبه ۶/۱۷ در مجلس اعلام وصول و بلافاصله مورد بررسی قرار می‌گیرد.
رئیس‌جمهور به منظور شرکت در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد و در راستای تلاش برای تحقق «نظم عادلانه بین‌المللی از طریق چندجانبه گرایی اقتصادی» صبح فردا عازم نیویورک می‌شود.
سخنگوی دولت اعلام کرد: فردا رئیس‌جمهور برای چهارمین بار دریک‌سال اخیر در جمع مردم خوزستان حاضر و فاز اول طرحی که به تدریج مشکل آب شرب استان را حل می‌کند افتتاح می کند.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: امروز یا فردا وزیر پیشنهادی کار را به مجلس معرفی می‌کنیم و امیدواریم با رأی اعتماد مجلس کار را به خوبی انجام دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ