هویج پلو طعم شیرینی دارد و هرچقدر زعفران این غذا بیشتر باشد رنگ و لعاب بهتری خواهد داشت و شما می‌توانید فیله مرغ را لای پلو قرار دهید و یا در موقع سرو روی پلو قرار دهید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برای تهیه زرشک پلو با مرغ مجلسی خوب است نکات و فوت‌وفن‌های آن را کامل بدانید و رعایت کنید.
استانبولی پلو سبک‌های مختلفی برای درست کردن دارد که ما تمامی این روش‌ها را (با مرغ، گوشت، بدون گوشت) امتحان خواهیم کرد.
پلو مخلوط با قلقلی مرغ یکی از انواع غذا‌های خوشمزه و ساده است که با رسپی‌های مختلفی پخته می‌شود.
رشته پلو قیسی یکی از غذا‌های محلی آذربایجان شرقی و غربی است که طرز تهیه بسیار ساده‌ای دارد و بدون گوشت آماده می‌شود.
این پلو شبیه رشته پلوی خودمان با کوفته قلقلی است، ولی در ترکیه به پلو علی پاشا معروف شده و شما می‌توانید برای تنوع در غذا‌های خود این پلوی خوشمزه و ساده را به راحتی تهیه کنید.
این پلو که شبیه رشته پلوی خودمان با کوفته قلقلی می باشد، ولی در ترکیه به پلو علی پاشا معروف است و شما می‌توانید برای تنوع در غذا‌های خود این پلوی خوشمزه و ساده را به راحتی تهیه کنید و مطمئن باشید عاشق طعم و مزه این پلو خواهید شد و تبدیل به غذا‌های پای ثابت سفره‌های شود می‌شود.
پلو نخود فرنگی با مرغ یکی از پلوهای بسیار خوشمزه و راحت می باشد.
در تهیه این غذا می‌توانید از ران مجلسی استفاده کنید که برای مهمانی‌ها فوق العاده می‌شود و یا از ترکیب سینه و ران استفاده کنید.
هویج پلو با مرغ ریش ریش یکی از پلو‌های بسیار خوشمزه و ساده و جذاب است.
پلوی مخلوط گیاهی یکی از انواع پلوهای مخلوط است که از ترکیب برنج با سبزیجاتی مانند لوبیا سبز، ذرت، قارچ، گوجه فرنگی و... تهیه می‌شود.
این خوراک را اگر یک کنسرو سبزیجات مخلوط و کمی برنج پخته از قبل داشته باشید در ۲۰ دقیقه تا نیم ساعت می‌توانید آماده کنید.
این پلو را می‌توانید برای نهار یا شام سرو کنید و یک پلو ابتکاری می‌باشد. طعم این غذا بسیار خوشمزه و ساده است و زمان زیادی برای تهیه آن لازم نیست.
دمپختک گوجه و سیب زمینی یکی از غذا‌های اصیل ایرانی است که عطر و طعمش شما را به یاد زمان قدیم و دوران کودکی می‌اندازد. طرز تهیه این پلو بسیار راحت است و نکته‌ی بسیار مهم این غذا، کم‌هزینه بودن آن است.
سبزی پلو دامغانی یکی از انواع غذا‌های سنتی و خوشمزه شهر دامغان است.
برای تهیه رشته پلو مجلسی ابتدا برنج را پس از شستشو داخل یک کاسه مناسب می‌ریزیم، سپس یک قاشق چایخوری نمک اضافه می‌کنیم و به اندازه‌ای آب روی برنج می‌گیریم که سطح آب دو بند انگشت بالاتر از سطح برنج باشد.
ترکیب بادمجان و مرغ چرخ شده بسیار خوشمزه می شود و شما می توانید کباب بادمجان با مرغ را خیلی راحت تهیه کنید، همان طور که پیداست مرغ چرخ می شود و داخل بادمجان خالی شده قرار می گیرد و بعد مانند کتلت ها سرخ می شود و در انتها به همراه یک پلوی خوشمزه زعفرانی میل می شود.
این زرشک پلو خوشمزه را می‌توانید در کنار یک برنج زعفرانی سرو کنید و یک غذای عالی تهیه کنید. زرشک پلو با مرغ با رب انار طعم ملسی دارد و شما می‌توانید بنا به سلیقه خود میزان ترشی و شیرینی این غذا را کم و زیاد کنید.
لوبیا پلوی گیاهی همان لوبیا پلو است که به جای گوشت از ترکیب لوبیا با سبزیجاتی مانند گوجه فرنگی، فلفل دلمه‌ای و... تهیه می‌شود.
برای تهیه پلو بندری خوشمزه ابتدا پیاز‌ها را نگینی خرد کنید و سپس در یک تابه مقداری روغن بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید، وقتی روغن گرم شد، پیاز‌ها را در آن بریزید و تفت دهید تا طلایی رنگ شوند.
ته انداز مرغ با شوید یکی از پلو‌های مجلسی و خوشمزه می‌باشد که شما می‌توانید این مرغ خوشمزه را به همراه شوید پلو و سیب زمینی نگینی شده داخل قابلمه قرار دهید و بگذارید تا پخته شود.
ته چین طبری یکی از پلوهای مخلوط و سنتی ایرانی است که از ترکیب برنج با سبزی، مرغ، رب انار و... تهیه می‌شود و یک غذای خوشمزه و مجلسی است.
هویج پلو با فیله مرغ یکی از پلو‌های بسیار خوشمزه و ساده می‌باشد که شما می‌توایند با فیله مرغ زعفرانی تهیه کنید.
لپه پلو یکی از انواع پلوهای مخلوط است که لپه از مواد اصلی میانی آن به شمار می‌رود و یک غذای خوشمزه و مجلسی است.
کشمش پلو یکی از غذاهای سنتی و مجلسی ماست که در بین ایرانیان محبوبیت زیادی دارد و با روش‌های گوناگون طبخ می‌شود. در این مطلب با طرز تهیه کشمش پلو مخلوط همراه ما باشید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ