این داروخانه به مراجعان این امکان را می‌دهد که هرچقدر که تمایل دارند، کارت بکشند تا به کسانی که از پس هزینه دارو برنمی‌آیند، کمک شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس گزارش‌های میدانی، این یکی از پرتماشاگرترین و چه بسا شلوغترین بازی در تاریخ فوتبال تبریز بود.
روی دیوار این قهوه خانه متعلق به ۵۲ سال قبل، اطلاعیه‌ای نصب شده است که در آن به مسابقه مشت زنی محمدعلی کلی اشاره شده است. صاحب قهوه خانه اعلام کرده است که اگر کلی مسابقه را برنده شود، چای و قلیان برای همه رایگان خواهد بود. همچنین ساعت ۵ صبح کله پاچه سرو می‌شود.
کیلیان امباپه در آخرین روزهای تعطیلاتش به شهر کوچکی در فرانسه سفر کرده است.
محمد موسوی و‌ محمد ولی زاده در بازی با آلمان درخشان ظاهر شدند.
تصویر فیل فودن، ستاره جوان منچسترسیتی، توسط یک گروه هنری مشهور که پیش از این دیوارنگاره‌هایی از لیونل مسی، دیه‌گو مارادونا و محمد صلاح را خلق کرده بود بر دیوارهای این شهر نقش بست.
فیروز نادری در پی افت ناگهانی ضربان قلب از حال رفته و به دلیل برخورد سرش به دیوار و جابجایی مهره گردن، نخاعش آسیب دیده است که باعث شده از گردن به پایین فلج شود.
برای هفته آخر و دیدار تعیین‌کننده قهرمانی، تنها ۶ هزار بلیت برای ده‌ها هزار متقاضی صادر شد و جمعیت بزرگی قادر به تهیه بلیت نخواهند شد.
تصویر منتشر شده از رضا پهلوی در سفر به اسرائیل با کلاه ویژه یهودی‌ها را ببینید.
آرون رمزدیل، دروازه بان 24 ساله آرسنال، شب فوق العاده ای را برابر لیورپول در ورزشگاه آنفیلد سپری کرد.
باشگاه بایرن مونیخ از تمدید قرارداد ماکسیم چوپوموتینگ به مدت یک سال دیگر خبر داد.
لوکا مودریچ امشب بدشانس بود که نتوانست دروازه الاهلی مصر را از روی نقطه پنالتی باز کند.
ستاره های بزرگ ایران و سه مربی تیم های ملی و باشگاه های استقلال و پرسپولیس در یک قاب کم دیده شده در تصویری تاریخی دیده می شوند.
قابی از پناه آوردن دختران دانش‌آموز اهوازی به دیوار و درب منازل دیگر شهروندان از ترس حمله سگ‌های ولگرد را نعیم حمیدی، فعال رسانه‌ای اهل اهواز در توئیتر خود منتشر کرد.
در تجمع مردمی محکومیت سیاست‌های ضددینی دولت فرانسه و اقدام موهن مجله شارلی ابدو، برخی از معترضان روی دیوار سفارت فرانسه نوشتند: خانه همجنسبازان
کفش مارادونای افسانه‌ای روی دیوار خانه حشمت مهاجراین دیده می‌شود.
شرکلیف در توئیتی چند عکس از پاکسازی دیوار سفارت منتشر کرد و از سفارتخانه‌های آلمان، کره جنوبی، فرانسه، ایتالیا، برزیل و ... که در این عملیات به او کمک کرده بودند تشکر کرد. شرکلیف همچنین از برخی عابران نیز قدردانی کرد.
«مسعود نجابتی» استاد هنر‌های تجسمی ایرانی، دیروز روی دیوار مرز سرزمین‌های اشغال‌شده توسط رژیم موقت صهیونیستی شعار «سَنُصَلّی فی القدس - در قدس نماز خواهیم خواند» را خطاطی کرد.  او می‌گوید این جمله را برای نوشتن انتخاب کردم، چون هم وعده الهی است و هم وعده بنده‌ای الهی یعنی رهبرم آیت‌الله خامنه‌ای.
یاسین بونو، یک نمایش خیره کننده دیگر را در ترکیب تیم ملی مراکش ارائه داد.
لیونل مسی، فوق ستاره تیم ملی آرژانتین مهره‌ای است که آلبی سلسته برای صعود می‌تواند به آن تکیه کند.
دومینیک لیواکوویچ، دروازه بان تیم ملی کرواسی، بارها یک تنه جلوی گلزنی ستاره های برزیل را گرفت.
سایمون شرکلیف با انتشار تصویری از سفارت انگلیس در تهران با کنایه نوشت: چه جالب! ظاهراً بعضی‌ها آنقدر خودجوش بودند که فراموش کردند که هماهنگ کنند از کدام پرچم استفاده شود ... شاید حواسشان به اتفاقات جا‌های دیگر تهران پرت شده بود…
سعید عزت‌اللهی از شانس قابل توجهی برای حضور در ترکیب اصلی ایران برخوردار است.
دیوارنگاره یادمانی جهان پهلوان غلامرضا تختی به مناسبت روز کشتی و تولد این اسطوره ملی و جهانی در ابعاد ۲۸۷ مترمربع روی یکی از دیوار‌های منطقه ۱۲ در خیابان شوش– خیابان تختی روز گذشته رونمایی شد.
یان زومر، دروازه بان سوئیسی مونشن گلادباخ امشب عملکرد فوق العاده ای برابر بایرن مونیخ از خود نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ