اسکناس‌های داخل دستگاه‌های خودپرداز، به منابع غیرسودآور یا حتی زیان‌آور معروف هستند. یعنی این اسکانس‌ها هرچقدر در آنجا بماند برای بانک‌ها نه تنها سودآوری ندارند بلکه زیان‌آور هم هستند؛ لذا بانک‌ها ترجیح می‌دهند با توجه به اینکه قیمت تمام شده اسکناس بالا است، منابع خود را صرف تسهیلات یا سرمایه‌گذاری کنند تا بتوانند سود ببرند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کوین دی بروینه شروع فصل منچسترسیتی را از دست خواهد داد زیرا اسکن‌ها نشان داده که او دچار پارگی همسترینگ درجه سه شده است.
این اسکن‌ها نه تنها استخوان‌های حفظ‌شده آرترودایر را نشان داد، بلکه سایر اندام‌های نرم از جمله قلب و همچنین معده، روده و کبد را در معرض دید دانشمندان قرار داد.
سرپرست بانک مرکزی افغانستان گفته است که براساس یک موافقت‌نامه اسکناس‌های جدید با کیفیت عالی به چاپ خواهند رسید.
رسانه‌های محلی نام فردی که با پرتاب اسکناس‌ها این ماجرای عجیب اما جالب را رقم زد دیویس مک کارتی اعلام کردند.
چاپ اسکناس‌های جدید با پرتره چارلز سوم آغاز شد
پیتر داتون، رهبر مخالفان دولت استرالیا در مصاحبه‌ای با یک شبکه رادیویی گفت، آنتونی آلبانیز، نخست وزیر استرالیا نقش محوری را در حذف تصویر چارلز از روی این اسکناسها داشته و باید مسئولیت این تصمیم را قبول کند.
منابع استرالیایی امروز پنجشنبه از تصمیم جدیدی درباره پول خود خبر دادند که گواهی بر تلاش این کشور برای رهایی از یوغ بریتانیا است.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه متهمان به اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند، گفت: این افراد تحت بازجویی قرار گرفته و در جریان آن اعتراف کردند که اسکناس‌ها را از سه تن دیگر از اتباع کشورهای همسایه خریداری کرده‌اند.
بانک مرکزی آرژانتین به ادعاهای چند روز پیش برخی رسانه‌های در این کشور مبنی بر اینکه بانک مرکزی قصد دارد چهره لیونل مسی را بر روی اسکناس‌های آرژانتین چاپ کند واکنش نشان داد.
دولت آرژانتین قصد دارد تصاویر لیونل مسی و دیگر بازیکنان این تیم را روی اسکناس‌هایش چاپ کند.
فوق تخصص روماتولوژی کودکان گفت: علت اصلی بروز آفت مشخص نیست، اما یکسری عوامل، فرد را مستعد ابتلاء به آفت می‌کند، که شامل ضربه‌ها که به شکل مستقیم و یا گاز گرفتگی ناخودآگاه توسط خود شخص اتفاق می‌افتد، مواد محرک مانند انواع اسانس‌ها و افزودنی‌های غذایی، انواع مرکبات، نیترات داخل آب آشامیدنی و ابتلاء به بعضی از عفونت‌ها: مانند ابتلاء به آبله مرغان، تبخال، ایدز، بیماری‌های روماتیسمی، استرس‌ها، تغییرات هورمونی، سندروم پیش از قاعدگی، علل ژنتیک و…، در بروز زخم‌های آفت، تأثیر گذاراند.
قطر به مناسبت برگزاری جام ‌جهانی اسکناس‌های مخصوصی چاپ کرده است.
یکی از اعضای باسابقه اتحادیه صرافان در سرای شهزاده کابل گفت: وضعیت اسکناس‌ها وحشتناک است و روز به روز بدتر می‌شود. مردم سعی می‌کنند آن‌ها را اتو کنند.
سنگ قبر ناصرالدین شاه که پیکره‌ای از او را به نقش کشیده است، در گوشه‌ای از کاخ گلستان، معروف به «خلوت کریمخانی» نگهداری می‌شود. این سنگ در محفظه‌ای شیشه‌ای قرار داده شده که درون آن نیز اسکناس‌هایی انداخته شده است؛ صحنه‌ای که البته چندان ناآشنا به نظر نمی‌آید، اما نه در کاخ گلستان و در تابوت شیشه‌ای که از یک سنگ قبر با ارزش‌های هنری و تاریخی محافظت می‌کند.
سنگ قبر ناصرالدین شاه که پیکره‌ای از او را به نقش کشیده است، در گوشه‌ای از کاخ گلستان، معروف به «خلوت کریمخانی» نگهداری می‌شود. این سنگ در محفظه‌ای شیشه‌ای قرار داده شده که درون آن نیز اسکناس‌هایی انداخته شده است؛ صحنه‌ای که البته چندان ناآشنا به نظر نمی‌آید، اما نه در کاخ گلستان و در تابوت شیشه‌ای که از یک سنگ قبر با ارزش‌های هنری و تاریخی محافظت می‌کند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ در مسیر باخت شطرنج زندگی!/ جیب‌بری خانوادگی در بازار تهران/ قتل کارآموز وکالت در هاله‌ای از ابهام/ درگیری خونین قصاب‌ها به خاطر ۱۰ میلیون تومان/ جزئیات جدید از آتش زدن دختر جوان در کلینیک زیبایی/ کلاهبرداری با اسکناس‌های جعلی/ خاکسترنشین عشق خیابانی!/ زن کینه توز سرکرده باند سرقت را لو داد
پس از درگذشت ملکه الیزابت دوم، حالا بسیاری از اشیای نمادین، نشانه‌ها و عنوان‌ها در بریتانیا باید عوض شوند. سکه‌ها، تمبرها و مدال‌ها، دیگر به نیمرخ برجسته ملکه مزین نخواهند بود، بلکه نقش پسر و وارث او، شاه چارلز سوم را بر خود خواهند داشت. پرچم و نشان خانوادگی جدیدی برای پادشاه جدید طراحی خواهد شد و البته که معروف‌ترین سرود ملی نیز کمی تغییر می‌کند.
به گفته برخی کارشناسان، با توجه به برنامه‌ریزی مقامات مسئول ضرب، پیش‌بینی می‌شود که چهره شاه چارلز ظرف یک یا دو سال بر روی واحد پول کانادا ظاهر شود. الیزابت دوم در سال ۱۹۳۵ در اولین سری از اسکناس‌های بانک کانادا با چهره دوران کودکی خود ظاهر شد
روز پنجشنبه در پی مرگ الیزابت دوم در سن ۹۶ سالگی، بانک انگلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد: اسکناس‌های فعلی که تصویر علیاحضرت ملکه بر روی آن‌ها نقش بسته همچنان پول رایج قانونی خواهند ماند.
طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، اسکناس‌ها و مسکوکات مجعول یا تقلبی مکشوفه در سراسر کشور، برای امحاء باید در اختیار بانک مرکزی قرار گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ