اصفهان- مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: ۵۰۰ اصله درخت در کلانشهر اصفهان در یک سال اخیر به دلیل خشکیدگی سقوط کرده یا با مجوز قانونی برای رفع خطر قطع شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصاویری از وقوع یک حادثه عجیب در یک معدن چینی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
یک فناوری جدید می‌تواند سقوط افراد را ۳۲ روز قبل از وقوع آن تشخیص دهد که به طور قابل توجهی به سالمندان کمک خواهد کرد.
متاسفانه در این حادثه یک خودرو به همراه راننده به درون دریاچه پشت سد کرج سقوط کردند که با کمک نیروهای امدادی و هلال احمر راننده خودرو نجات داده شد. منبع: منابع اینترنتی
اصفهان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از جان باختن ۳ نفر در اردستان بر اثر وقوع سیلاب عصر امروز خبرداد.
اورژانس ۱۱۵ قم گفت: بدلیل وقوع تندباد و سقوط جرثقیل بر روی پژو ۲۰۶، راننده حدودا ۳۰ ساله به بیمارستان منتقل شد. حال عمومی فرد مصدوم مناسب است، اما با توجه به ضربه وارد شده به ناحیه کتف و کمر، برای بررسی‌های تکمیلی به بیمارستان منتقل شده است.
رضایی‌فر خاطرنشان کرد: در مراحل بررسی سانحه، مشکل فنی در بالگرد یافت نشده است و علت وقوع سانحه عامل انسانی (خلبان) عنوان شده است که البته تصمیم‌گیری‌های مدیریتی و نبستن کمربند ایمنی مسافران نیز عوامل کمکی بوده‌اند.
استارت آپ ژاپنی «آی اسپیس» اعلام کرد ارتباط با لندر «هاکوتو آر» به نام «M۱» قطع شده است. به این ترتیب احتمالا لندر مذکور روی سطح ماه سقوط کرده است.
براساس قانون مجازات اسلامی و قانون مجازات جرایم نیروهای مسلح، اتهاماتی که به این افراد تفهیم شده به این صورت بوده که اتهام متهم ردیف اول  مباشرت در قتل شبه عمد بوده و حداکثر مجازاتش سه سال حبس است.  اتهام دیگری  برای متهم ردیف اول تحت عنوان لغو دستور در شرایط آماده باش رزمی در نظر گرفتیم؛ لذا فردی که پشت این سامانه موشکی نشسته، قصد تیراندازی داشته ولی قصد کشتن نداشته است.
عرفان رضایی، خلبانی است که توانست بالگرد را از آتش‌سوزی نجات دهد. ۲۸ سال دارد و مهندس اویونیک و خلبانی است. او می‌گوید: بالگرد وقتی سقوط کرد مرتب «نشت بنزین» داشت و اگر به‌موقع باتری‌اش کشیده نمی‌شد، منجر به آتش‌سوزی می‌شد. خطر دیگری که وجود داشت این بود که برق بالگرد در همان لحظه‌ای که سقوط کرده بود، وصل بود و اول باید برق هلیکوپتر را قطع می‌کردم و بعد باتری آن را جدا می‌کردم. خود این عمل هم خطرناک بود، چون اگر یک دکمه را اشتباه می‌زدم، می‌توانست باز منجر به انفجار یا آتش‌سوزی شود.
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از بارش‌های رگباری پراکنده در مناطقی از استان طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری و احتمال وقوع سیلاب خبرداد.‌
فیلمی از شب زلزله در ترکیه، نشان می دهد که چگونه دو پرستار شجاع به جای فرار به بخش مراقبت از نوزادان در بیمارستان غازیانتپ دویدند تا از سقوط انکوباتورهای نوزاد جلوگیری کنند.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر، با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی از احتمال وقوع سیل و سقوط بهمن در ۹ استان کشور خبر داد.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به پیش‌بینی بارش برف و باران و وقوع مه در پایتخت نسبت به خطر سقوط بهمن در ارتفاعات و ریزش سنگ در مسیرهای کوهستانی هشدار داد.
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از وقوع۳حادثه طی ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان خبر داد و گفت: کشف آجیل و موتورسیکلت قاچاق و همچنین سقوط بالابر با فوت مرد ۶۰ ساله مهمترین آن‌ها را شامل می‌شود.
سمنان-مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه سقوط از پل پژو پارس و تصادف کامیون و پراید در جاده‌های استان حادثه تلخی برای هموطنان رقم زد، گفت: چهار نفر طی این دوحادثه جان باختند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از مرگ دو نفر در اثر سقوط خودرو به داخل دره در انتهای بزرگراه خرازی خبر داد.
رسانه‌های آمریکا گزارش دادند که در پی سقوط یک فروند بالگرد کوچک بر روی خطوط انتقال برق در ایالت مریلند، برق هزاران نفر قطع شده است.
رسانه‌های آمریکا گزارش دادند که در پی سقوط یک فروند بالگرد کوچک بر روی خطوط انتقال برق در ایالت مریلند، برق هزاران نفر قطع شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه از وقوع حادثه سقوط از بلندی یک نوجوان ۱۵ ساله در شهرک شهریار این شهرستان خبر داد.
تبریز- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از فوت زن جوان بر اثر سقوط به محل گودبرداری در تبریز و فوت دو کودک بر اثر برخورد با قطار در مرند خبر داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه در پی سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری تانزانیا که به جان باختن ١٩ نفر منجر شد، مراتب تأسف و تأثر کشورمان از وقوع این سانحه هوایی را اعلام کرد.
بر اثر وقوع سانحه سقوط یک فروند بالگرد در ایتالیا، ۷ نفر کشته شدند.
سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق در ۱۹ استان و وزش باد شدید در ۱۶ استان هشدار داد.
جوان ۳۳ ساله گفت: مکالمه تلفنی آن قدر شیطانی و سریع رخ داد که هنوز هم باورم نمی‌شود چگونه به همین راحتی بیراهه سقوط را در زندگی ام انتخاب کردم. آن زن جوان که گویی طعمه خود را یافته بود، در حالی که نشانی منزلش را پشت خط بازگو می‌کرد، از من خواست مقداری مواد مخدر نیز برایش تهیه کنم. این بود که بلافاصله گوشی تلفن را قطع کردم و در پی تهیه مواد مخدر برآمدم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ