شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از وقوع۳حادثه طی ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان خبر داد و گفت: کشف آجیل و موتورسیکلت قاچاق و همچنین سقوط بالابر با فوت مرد ۶۰ ساله مهمترین آن‌ها را شامل می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع سه حادثه واژگونی خودرو در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: طی این حوادث دو نفر جان باختند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتطامی گیلان افزود: متاسفانه راننده این خودرو به علت شدت جراحات وارده از ناحیه سر و گردن در محل وقوع حادثه جان باخت.
پلیس انگلیس از برخورد یک خودرو به در ورودی مقر نخست‌وزیر انگلیس در خیابان «داونینگ» لندن و بازداشت راننده آن خبر داد.
پلیس انگلیس از برخورد یک خودرو به در ورودی مقر نخست‌وزیر انگلیس در خیابان «داونینگ» لندن و بازداشت یک نفر در ارتباط با این حادثه خبر داد.
به دنبال وقوع این حادثه که با تیراندازی همراه بوده است خیلی زود گشت پلیس در محل حادثه حضور یافتند و با پیکر خونین پدر و پسری حدوداً ۶۰ و ۳۴ ساله روبه‌رو شدند که بر اثر شلیک گلوله غرق در خون بودند.
رشت- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان از جان باختن راکب موتور سیکلت در رشت خبر داد و گفت: کارشناسان علت وقوع این حادثه را بی احتیاطی راکب موتور سیکلت به علت عدم توجه به جلو اعلام کردند.
به گفته پلیس، پس از وقوع توفان و باران‌های شدید دو قطار منطقه‌ای در سوئیس در حوادث جداگانه‌ای از ریل خارج و بیش از ده‌ها نفر در این حادثه زخمی شدند.
سرهنگ مؤمنی معاون پلیس راهور تهران بزرگ از اولین تصادف منجر به فوت پایتخت در سال ۱۴۰۲ خبر داد. در این حادثه که در بزرگراه شهید خرازی تهران به وقوع پیوست، یک جوان ۲۱ ساله بر اثر سرعت زیاد و برخورد با گاردریل و نبستن کمربند ایمنی از خودرو به بیرون پرتاب شد و جان خود را از دست داد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت از وقوع انفجار یک دستگاه خودرو سواری در محله عبدل آباد خبر داد و گفت: این حادثه ساعت ۱۹:۱۴ رخ داد.
نیشابور- سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: انفجار و آتش سوزی در یک منزل مسکونی در نیشابور ۳ مصدوم برجا گذاشت.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته سه حادثه رانندگی در محورها رخ داده است، گفت: خوشبختانه این حوادث فوتی نداشتند.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع پنج حادثه رانندگی در محورهای استان طی تعطیلات پایان هفته خبر داد و گفت: در این حوادث سه سرنشین پژو ۲۰۷ جان خود را از دست دادند.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان از فوت در دم سه نفر طی سه حادثه مختلف رانندگی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: علت وقوع این حوادث، عدم توجه کافی به جلو راننده اعلام شده است.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان از فوت در دم سه نفر طی سه حادثه مختلف رانندگی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: علت وقوع این حوادث، عدم توجه کافی به جلو راننده اعلام شده است.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان از فوت در دم سه نفر طی سه حادثه مختلف رانندگی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: علت وقوع این حوادث، عدم توجه کافی به جلو راننده اعلام شده است.
خبرگزاری قوه قضائیه نوشت: بازسازی صحنه جنایت منتهی به شهادت شهید آرمان علی وردی با حضور بازپرس پرونده، تیم تشخیص بررسی صحنه جرم قوه قضاییه و پلیس آگاهی تهران بزرگ صبح امروز یکشنبه (۲۷ آذر) در شهرک اکباتان انجام شد. در جریان بازسازی صحنه شهادت آرمان علی‌وردی، متهمان پرونده به تشریح اقدمات خود در شب حادثه پرداختند تا نقش هرکدام از آن‌ها در وقوع این جنایت مشخص گردد.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان از وقوع هفت سانحه رانندگی اواخر هفته در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: در این حادث متاسفانه دو نفر جان باختند.
سرهنگ رجبی به مسئولیت فرماندهان انتظامی در قبال وقایع و اتفاقات حادث شده در سطح حوزه استحفاظی تحت امرشان اشاره کرد و افزود: پلیس به عنوان حافظ نظم و امنیت جامعه، خود را در قبال رسیدگی به وقوع هرگونه تخلف یا جرم مسئول می‌داند.
با گذشت ۱۳ ساعت از انفجار مهیب در منطقه شمالی لندن، پلیس انگلیس هنوز علت این حادثه مرموز را شناسایی و اعلام نکرده است.
تبریز- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از فوت زن جوان بر اثر سقوط به محل گودبرداری در تبریز و فوت دو کودک بر اثر برخورد با قطار در مرند خبر داد.
مهم‌ترین و خبرسازترین رخداد هفته جاری، وقوع حادثه تروریستی حرم شاهچراغ در عصر چهارشنبه (٤ مهر) بود. حوالی ساعت ۱۷.۴۳ عصر روز چهارشنبه، یک فرد مسلح تروریست با ورود به حرم مطهر شاهچراغ شیراز به سمت زائران تیراندازی کرد. در این حادثه تلخ تروریستی ۱۵ نفر به شهادت رسیدند و ۱۹ نفر هم مجروح شدند. شخص تروریست بعد از ورود تیم واکنش سریع پلیس و پس از مجروح کردن تروریست دستگیر شد.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با اشاره به امدادرسانی به چهار حادثه رانندگی در محورهای استان، گفت: این حوادث سه کشته بر جای گذاشته است.
رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: کارشناسان دلیل وقوع حادثه صبح امروز - سه شنبه - در جاده شوشتر و تصادف مینی بوس با یک دستگه کامیون را تجاوز به چپ خودرو مینی بوس اعلام کردند.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع سه سانحه تصادف در محورهای استان خبر داد و گفت: بر اثر تصادف پراید با تریلی در محور دامغان-سمنان یک نفر جان باخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ