مشهد-یک واحد اشتغالزایی بهبودیافتگان مواد مخدر در کمپ ماده ۱۶ مشهد با حضور دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری افتتاح شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قیمت رهن خانه به شدت بالا رفته است به گونه ای که با یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان می توان یک واحد ۱۱۲ متری در محله سئول تهران رهن کرد.
برای رهن خانه در منطقه ۴ تهران به حداقل ۳۰۰ میلیون تومان بودجه نیاز دارید.
برای رهن خانه در منطقه ۴ تهران به حداقل ۳۰۰ میلیون تومان بودجه نیاز دارید.
قیمت رهن خانه به شدت بالا رفته است به گونه ای که با یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان می توان یک واحد ۱۱۲ متری در محله سئول تهران رهن کرد.
با بررسی های صورت گرفته با ۲۰۰ میلیون تومان می توان یک واحد ۵۰ متری در محله سوهانک تهران اجاره کرد.
میامی- رئیس کل دادگستری استان سمنان از احیای یک واحد تولیدی راکد با حمایت های قضایی در میامی خبر داد و گفت: ۳۴ اشتغال با راه اندازی این واحد، ایجاد شده است.
در برنامه هفتم توسعه به رشد تولید مسکن توجه ویژه ای شده است که با توجه به نبود زیرساخت ها این امر با مشکلات زیادی رو به رو است.
مدیر نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان از وارد مدار شدن واحد یک بخار این نیروگاه، پس از اتمام تعمیرات بویلر شماره یک و اتصال به شبکه سراسری برق خبر داد.
سمنان- رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی سمنان از حریق در یک واحد صنفی خودرو در شهرک غرب سمنان خبر داد.
فعالیت سامانه بارشی قوی قبل از ظهر چهارشنبه در لرستان آغاز و موجب سرریز برخی سدها، طغیان رودخانه‌های شهری و فصلی، آبگرفتگی معابر، قطع راه دسترسی برخی روستاها، کاهش دما و اختلال در تردد جاده‌ای شده است.
مربی باسابقه فوتبال ایران معتقد است که کانون مربیان و فدراسیون باید با هماهنگی یکدیگر مسیر موفقیت آمیزی را جلو ببرند.
اردستان-فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اردستان از پلمب یک واحد صنفی بدلیل ارائه خدمات غیرمجاز به افراد روزه خوار در این شهر خبرداد.‌
اردستان-فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اردستان از پلمب یک واحد صنفی بدلیل ارائه خدمات غیرمجاز به افراد روزه خوار در این شهر خبرداد.‌
سمنان- انفجار کوره ذوب آهن در یک واحد صنعتی در ایوانکی به جان باختن یک کارگر انجامید و پنج کارگر دیگر را نیز دچار مصدومیت کرد.
سرهنگ فروغی گفت: در ساعت ۱۹:۵۰ شامگاه امشب هشتم دی ماه واحد گشت انتظامی این پاسگاه مورد هدف تیر اندازی اشرار مسلح یک دستگاه خودروی پژو پارس در کمربندی زاهدان قرار گرفته است.
تایباد ـ رئیس سازمان آتش نشانی تایباد گفت: انفجار یک واحد مسکونی در یکی از محلات این شهر، دو مصدوم برجای گذاشت.
مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی گفت: ثبت نام برای دریافت وام اعطای تسهیلات اشتغال از یک آذر متوقف می‌شود و افراد واجد شرایط فعلاً برای ثبت نام مراجعه نکنند.
رئیس کل دادگستری استان تهران از بازگشت به کار یک واحد تولیدی پس از سوختن در آتش با حمایت‌های قضایی خبر داد.
یزد- معاون صنایع عمومی وزیر صنعت، معدن و تجارت از احیای ۲ هزار واحد صنعتی در یک سال گذشته در سراسر کشور خبر داد.
طی یک سال گذشته ۲ هزار و ۵۰۴ واحد صنعتی راکد و تعطیل در داخل و خارج شهرک‌ها و نواحی صنعتی احیا و فعال شده اند.
یزد- معاون صنایع عمومی وزیر صنعت، معدن و تجارت از احیای ۲ هزار واحد صنعتی در طول یک سال گذشته در سراسر کشور خبر داد.
حجت‌الاسلام رئیسی، رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت گفت: راه‌اندازی ۱۵۰۰ واحد اقتصادی در یک سال گذشته خبری امیدآفرین است و این روند باید تداوم یابد.
محسن هاشمی‌رفسنجانی نوشت: هم‌اکنون در شرایطی قرار گرفته‌ایم که احتیاج به حزب نیرومندی که اثرگذار در پهنه اجرایی کشور با اهداف توسعه‌ای و با برنامه‌محوری، اصلاح‌طلبی، اعتدال، عملگرایی، عدالت‌خواهی، همراه با تدین و هماهنگی با نظام، دیده می‌شود.
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: باید یک میلیون واحد مسکونی برای محرومان ساخته شود، که در مرحله نخست ۵۰۰ هزار واحد در شرف انجام کار است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ