مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی گفت: ثبت نام برای دریافت وام اعطای تسهیلات اشتغال از یک آذر متوقف می‌شود و افراد واجد شرایط فعلاً برای ثبت نام مراجعه نکنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام کرد: ثبت‌نام غیرحضوری وام بازنشستگان تأمین اجتماعی تا ساعت ۲۴ روز جمعه ادامه دارد.
ثبت‌نام غیرحضوری متقاضیان تسهیلات قرض‌الحسنه بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی از روز شنبه مورخ 21 مرداد در سامانه ثبت‌نام مستقیم که بر روی تارنمای رسمی این سازمان به نشانی es.tamin.ir فعال شده است، به‌مدت یک هفته انجام می‌شود.
سوالات متداول و پاسخ‌های مرتبط در زمینه نحوه ثبت‌نام و دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج منتشر شد.
در حالی از امروز ثبت‌نام غیرحضوری متقاضیان تسهیلات قرض‌الحسنه ۲۰ میلیون تومانی به بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی به‌مدت یک هفته آغاز می‌شود که ۴۰ هزار فقره تسهیلات برای بازنشستگان و مستمری‌بگیران واجد شرایط این سازمان در نظر گرفته شده است.
ثبت‌نام غیرحضوری متقاضیان تسهیلات قرض‌الحسنه ۲۰ میلیون تومانی به بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی از امروز به‌مدت یک هفته آغاز شد.
ثبت‌نام غیرحضوری متقاضیان تسهیلات قرض‌الحسنه بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی از روز شنبه (۲۱ مردادماه)  به‌مدت یک هفته انجام می‌شود.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از آغاز مرحله دوم ثبت‌نام و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه بازنشستگان سازمان تأمین‌اجتماعی خبر داد.
سرپرست اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز هشتمین دوره ثبت‌نام اینترنتی وام ازدواج ۱۴۰۲ فرزندان بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق از امروز خبر داد.
کریستیانو رونالدو با قرار گرفتن در ترکیب امشب پرتغال مقابل ایسلند، تنها بازیکن مرد تاریخ فوتبال لقب گرفت که به رکورد ۲۰۰ بازی ملی رسید؛ پیش از شروع بازی از این ستاره تیم ملی پرتغال تجلیل شد.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از آغاز ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه ۲۰ میلیونی بازنشستگان از امروز خبر داد.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از آغاز ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه ۲۰ میلیونی بازنشستگان از امروز خبر داد.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از آغاز ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه ۲۰ میلیونی بازنشستگان از امروز خبر داد.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از آغاز ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه بازنشستگان این سازمان از فردا، شنبه ۲۷ خردادماه خبر داد.
صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: سامانه ثبت نام اینترنتی «وام ضروری» بازنشستگان کشوری از امروز، شنبه ششم خرداد ماه فعال شده و در طول سال نیز به طور مستمر فعال خواهد بود.
پوکر مهدی طارمی در استادیوم 22 ژوئن فامالیسائو نام او را وارد کتاب تاریخ و آمارهای ماندگار باشگاه پورتو کرده است.
بانک ایران زمین در نظر دارد به منظور ارزش آفرینی برای کلیه مشتریان، تسهیلات کمک هزینه ثبت نام طرح یکپارچه عرضه خودرو را اعطا نماید.
رئیس گروه تسهیلات قرض الحسنه اداره اعتبارات بانک مرکزی با اعلام جزئیات پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری اعلام کرد: سامانه ثبت نام متقاضیان این تسهیلات پایدار است و مشکلی برای ثبت نام متقاضیان وجود ندارد.
ابتدا نیاز است که صبر کنید تا بانکی که در هنگام ثبت نام وام خود انتخاب کرده اید شعبه‌ای که می‌تواند وام را به شما پرداخت کند را تعیین و یا شعبه دلخواه شما را تایید کند این پروسه ممکن است از ۱ روز الی چند ماه به طول بیانجامد.
ثبت‌نام وام ضروری بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری برای سال آینده، از روز شنبه، ششم اسفندماه ۱۴۰۱ آغاز می‌شود و تا ۲۸ اسفندماه ادامه خواهد یافت.
ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه بازنشستگان تأمین‌اجتماعی از طریق سامانه متمرکز از امروز آغاز شد.
«به زودی ثبت‌نام ۱۰۰ هزار موتوربرقی با وام ۱۰۰ میلیونی و سود ۴ درصد و با اقساط ۲۴ ماهه آغاز خواهد شد.» این جملات شهردار مشهد نیز نشان می‌دهد در شهری که بیشترین تعداد موتور‌های آن هوندا‌های قدیمی و کاربراتوری است، قرار است رنسانس برای موتورسواران رخ دهد و این اقدام شعار‌های ۸ ساله شهرداری تهران برای جایگزینی موتور‌های برقی به جای موتور‌های کاربراتوری، کلان‌شهر‌های دیگر بدون آنکه بخواهند نمایش برگزار کنند، در حال اجرای این طرح «پاک» هستند.
تورم موجب شده صنایع کشور برای تامین مالی دست به دامان بانکها شوند؛ به گونه ای که تا پایان تیرماه امسال بیش از ۷ هزار ثبت نام برای دریافت وام انجام شده است.
مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: اولین نوبت وام ضروری ۱۵میلیون تومانی بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری مربوط به ثبت نام کنندگان اردیبهشت ۱۴۰۱ عصر دوشنبه واریز شد.
نام روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بارسلونا در لالیگا ثبت شد و او مشکلی برای همراهی این تیم ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ