برای رهن خانه در منطقه ۴ تهران به حداقل ۳۰۰ میلیون تومان بودجه نیاز دارید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشیدی کوچی در ادامه بیان کرد: اگر می بینید در حال حاضر ۹ ماه از قانون تسهیل واردات خودروهای نو گذشته و قطره چکانی خودروها وارد می شود دلیلش همین مسئله است. ما در مسئله ارز ابتدا باید ارز خانگی را فعال کنیم و بر اساس آمار غیر رسمی گفته شده در خانه های ایرانی ها بین ۸۰ تا ۱۰۰ میلیارد دلار پول وجود دارد.
قیمت رهن خانه به شدت بالا رفته است به گونه ای که با یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان می توان یک واحد ۱۱۲ متری در محله سئول تهران رهن کرد.
بررسی های صورت گرفته نشان می دهد با ۴۰۰ میلیون تومان می توان یک واحد ۱۲۵ متری در محله مروارید سعادت آباد تهران اجاره کرد.
برای رهن خانه در منطقه ۴ تهران به حداقل ۳۰۰ میلیون تومان بودجه نیاز دارید.
قیمت رهن خانه به شدت بالا رفته است به گونه ای که با یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان می توان یک واحد ۱۱۲ متری در محله سئول تهران رهن کرد.
بررسی ها نشان می دهد که برای اجاره یک واحد ۷۰ متری در منطقه ستارخان باید حداقل ۷۰۰ میلیون پول رهن داشت‌.
Casita یک خانه ماژولار 34 متری است که با قیمت 50 دلار فروخته می‌شود؛ البته می‌توان چندین واحد را به یکدیگر وصل کرد.
با توجه به بررسی‌های کارشناسی دقیق صورت گرفته (به شرح مستندات پیوست) برآورد ساخت یک واحد ۷۷ متری در بازه زمانی دو ساله، حداقل یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان خواهد بود. با کسر مبلغ وام (۵۵۰ میلیون تومان) آورده مردم یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان است. یعنی هر متقاضی ماهانه حدود ۴۸ میلیون تومان برای ساخت خانه باید پرداخت کند. مبرهن است که این مبلغ، از استعانت اکثر توده جامعه خارج و در عوض به سود دلالان و به تبع آن، افزایش قیمت افسارگسیخته مسکن در آینده خواهد بود.
اجاره‌های بالای مسکن دیگر تنها محدود مناطق مرکز و شمال‌شهر نیست؛ در حال حاضر این گرانی به جنوب شهر یا حاشیه شهر و حتی شهرستان‌ها نیز رسیده است؛ گزینه‌هایی که همیشه بهترین راه برای پیدا کردن منزل با قیمت کمتر برای مردم بوده است. در فروردین‌ماه سال‌جاری یک واحد آپارتمان ۵۵ متری یک‌خوابه در محدوده شوش (جنوب تهران)، با مبلغ ودیعه ۱۰۰ میلیون تومان و اجاره ماهیانه ۵ میلیون تومان در ماه قیمت‌گذاری شده است.
رهن یک واحد آپارتمان ۱۰۰ متری در محله زعفرانیه در محدوده باغ فردوس حدود ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۷۷۳۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۷۹۵ هزار و ۹۴۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ را بخوانید.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، قیمت پراید امروز چند میلیون است؟، پیش بینی بازدهی طلا در کوتاه مدت، پیش بینی بورس | بازار سهام دو میلیون واحد را خواهد دید؟، سهامداران خپارس بخوانند، کدام سهم‌ها سودآور خواهند بود؟، تعداد سهامداران خارجی بورس تهران چند نفر است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون قیمت دلار کاهشی شد؟، آیا رشد قیمت طلا متوقف شده است؟، مجوز افزایش سرمایه کدام شرکت‌ها صادر شد؟، پیش بینی بورس فردا | شاخص به یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحد خواهد رسید؟، افزایش سرمایه چند نماد بورسی و فرابورسی، با سودده‌ترین نماد‌ها در یک ماه گذشته آشنا شوید!؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون قیمت دلار کاهشی شد؟، آیا رشد قیمت طلا متوقف شده است؟، مجوز افزایش سرمایه کدام شرکت‌ها صادر شد؟، پیش بینی بورس فردا | شاخص به یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحد خواهد رسید؟، افزایش سرمایه چند نماد بورسی و فرابورسی، با سودده‌ترین نماد‌ها در یک ماه گذشته آشنا شوید!؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
شاخص کل بورس سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۸۸۱۳ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۹۲ هزار و ۹۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ را بخوانید.
چالش قیمت گذاری مسکن در بورس کالا، یک مسئله مهم است، اینکه به چه نحوی می‌خواهند قیمت مسکن را برای تعداد قابل توجه‌ای واحد مسکونی فرموله کنند، خود معضل مهمی است، زیرا همانطور که اشاره شد این واحد‌های در جزییات بسیار متفاوت هستند، زیرا به نوعی مسکن کالایی همگن محسوب نمی‌شود، اینکه قیمتگذاری چگونه می‌خواهد باشد، خود یک موضوع مهم قلمداد می‌شود.
بورس روز گذشته با کاهش قیمت ۸۰ درصد از نمادهای خود مواجه شد و ۱۹ هزار واحد ریزش داشت. در دو روز اخیر با از دست رفتن حمایت یک میلیون ۳۰۰ هزار واحد بازار سرمایه ریزش شدیدی را تجربه کرد و به مرز یک میلیون ۲۷۷ هزار واحد رسیده است. بورس امروز چگونه خواهد بود؟ ترمز این افت کشیده خواهد شد؟
شاخص کل بورس شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۲۸۶۷ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۱۶ هزار و ۷۲۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۱ را بخوانید.
در شهریورماه امسال، ۵۵.۹ درصد از واحد‌های مسکونی با قیمتی کمتر از متوسط قیمت هر متر مربع واحد مسکونی معامله شد. همچنین درصد افزایش کرایه مسکن اجاری در ۱۲ ماه منتهی به شهریور امسال، کمترین رقم در ۱۳ ماه اخیر محسوب می‌شود.
رئیس سازمان محیط زیست گفت: در بحث اسقاط خودروهای اسقاطی، یک درصد از قیمت خودروهایی که قرار است به بازار وارد شود، باید به صندوق محیط زیست کشور واریز شود که دستاورد بزرگی است.
هر ساله تقریبا ۷۹۵۰۰۰ آمریکایی دچار سکته مغزی می‌شوند که حدود ۱۶۰۰۰۰ نفر از آنان به دلایل مرتبط با سکته جان خود را از دست می‌دهند. در واقع، سکته مغزی چهارمین دلیل مرگ و میر در امریکا محسوب می‌شود.
مدیرعامل فرابورس ایران به جلسه اخیر سازمان خصوصی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌سازی که برای تعیین‌تکلیف عرضه سهام سرخابی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها برگزار شد، اشاره کرد و گفت: برخی مراحل برای تکمیل فرآیند عرضه سهام، باقی‌مانده که اگر به صورت منظم پیش برود، طی هفته‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های آتی شاهد درج نماد و عرضه سهام سرخابی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها در بازار پایه فرابورس هستیم
سیگنال مثبت بانک مرکزی به بورس در ابتدای هفته، امیدواری نسبت به آینده بازار سرمایه را در دل سهامداران زنده کرد.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ در نهایت با افزایش ۲۰۳۲۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۴۲ هزار و ۹۲۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ