محسن ترابی، رییس سازمان لیگ فدراسیون والیبال، درباره حواشی اخیر توضیح داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قالیباف در پاسخ به پرسشی در خصوص شفاف سازی مجلس درباره ماجرای سلاح‌ورزی، با اشاره به موضوعاتی که در خصوص سلاح‌ورزی در فضای مجازی مطرح شده است، گفت: من او را تا کنون ندیده‌ام و تنها اسم و عکس وی را همزمان با مباحث مطرح شده در رسانه‌ها مشاهده کرده‌ام.
رسانه‌ها و احزاب الجزایری درباره تلاش رژیم صهیونیستی با حمایت امارات برای سوق دادن تونس و موریتانی به سمت باتلاق عادی‌سازی روابط با تل آویو با هدف محاصره الجزایر هشدار دادند.
رسانه‌ها و احزاب الجزایری درباره تلاش رژیم صهیونیستی با حمایت امارات برای سوق دادن تونس و موریتانی به سمت باتلاق عادی‌سازی روابط با تل آویو با هدف محاصره الجزایر هشدار دادند.
رسانه‌ها و احزاب الجزایری درباره تلاش رژیم صهیونیستی با حمایت امارات برای سوق دادن تونس و موریتانی به سمت گرداب عادی‌سازی روابط با تل آویو با هدف محاصره الجزایر از این تلاش‌ها هشدار دادند.
عبدی گفت: سیستم ارشاد در حوزه رسانه‌ها شفاف و درست عمل نمی‌کند. اینکه توسط قرارگاه ثارالله ده‌ها و صد‌ها شکایت علیه رسانه‌ها انجام می‌گیرد و مسوولان ارشاد هم از این شکایات حمایت می‌کنند، اشتباه است. به نظر می‌رسد برخی تصور می‌کنند، مطبوعات هم مانند صدا و سیما، رسانه زیرمجموعه آن‌ها هستند و باید هرچه آن‌ها دوست دارند، منعکس کنند.
سخنگوی دولت با اشاره به اینکه کشور ما موفق شده تحریم ها را پشت سربگذارد، گفت:در آینده نیز حتما با حمایت نخبگان، جنگ رسانه ای، جنگ های اقتصادی نوین و ترکیبی را حتما می توانیم پشت سر بگذریم.
برخی رسانه‌های داخلی بدسابقه که بار‌ها در نقش همکار داخلی رسانه‌های معاند در کارزار‌های رسانه‌ای علیه مردم ایران حضور فعال داشته‌اند، از یک‌سو یارانه و بودجه از دولت دریافت کرده و از سوی دیگر از برخی نهاد‌ها نیز در قالب خبر و آگهی، هزینه دریافت می‌کنند. بر همین اساس و با توجه به کارنامه سیاه این قبیل رسانه‌ها، خلاف انصاف و مروت و قانون است که پول بیت‌المال صرف حمایت از آنان شود.
اتفاق خبرسازی که دوباره اسم محمد موسوی را در رسانه‌ها مطرح کرد، مربوط به اواخر مهرماه بود که با انتشار یک استوری خبر داد ممنوع‌الخروج شده است. موسوی در آن برهه یکی از چهره‌های مطرحی بود که به اظهارات علیه دایی در فضای مجازی واکنش مثبت نشان داده و از او حمایت کرده بود.
پس از مدت ها، تمرین امروز استقلال با حضور هواداران و اصحاب رسانه در کمپ مرحوم حجازی برگزار شد.
سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد بر لزوم حمایت و کمک رسانی به سوریه درپی زلزله اخیر در این کشور تاکید کرد.
رسانه‌ها و هواداران انگلیسی بعد از حذف دراماتیک تیم‌شان مقابل فرانسه مشغول حمایت و دلداری دادن به هری کین هستند که در این بازی یک پنالتی حساس را از دست داد.
مسوت اوزیل در حمایت از کریستیانو رونالدو گفت که رسانه ها با بدجلوه دادن رونالدو به دنبال کلیک بیشتر هستند و تاکید کرد که بازیکنی مثل رونالدو نخواهد آمد.
بعد از پیروزی بزرگ تیم ملی برای ولز در دومین بازی رقابت‌های جام جهانی قطر، یکی از رخداد‌هایی که در سطح گسترده واکنش کاربران فضای مجازی را به همراه داشت، در ارتباط با فیلم‌هایی بود که از حضور برخی افراد اعزام شده به قطر منتشر شد. این افراد که طی هفته به «لشگر رسانه‌ای اعزامی به قطر» مشهور شدند، شامل افرادی بودند که تحت عنوان خبرنگار رسانه‌ها برای حمایت از تیم ملی در بازی‌ها به جام جهانی اعزام شدند
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: تقویت رسانه‌هایی مانند ایران اینترنشنال و بی بی سی، کار کردن برای این رسانه‌ها و حمایت از این رسانه‌ها گناه کبیره است و مقابله با این رسانه‌ها جهاد رسانه‌ای است.
فیس بوک هشدار داده به دلیل نگرانی ها درباره قانونی که این شرکت را ملزم به پرداخت هزینه به ناشران اخبار می کند، ممکن است اشتراک گذاری این نوع محتوا را مسدود کند.
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: هدف برخی رسانه‌ها و مقامات خارجی از طرح ادعاهایی مبنی بر اینکه ایران در جنگ روسیه و اوکراین ایفای نقش می‌کند، این است که علیه جمهوری اسلامی تنش‌زایی کنند.
برخی رسانه‌ها لیست احتمالی خروجی استقلال در نیم فصل را منتشر کردند.
نیک بخت تصریح کرد: مطابق سوالاتی که ما از پزشکان متعدد هم جراحان مغز و اعصاب و قلب و پزشکان داخلی کرده بودیم و نیز با توجه به عکسی که قبل از فوت مهسا در رسانه ها منتشر شده بود و نشان می داد گوش او خونریزی کرده، اعلام کردیم که با توجه به آن عکس و شواهد موضوع حکایت از این دارد که حادثه ورود ضربه بوده است و به هیچ وجه اظهاراتی که پزشکان گفتند درست نبود.
نیک بخت تصریح کرد: مطابق سوالاتی که ما از پزشکان متعدد هم جراحان مغز و اعصاب و قلب و پزشکان داخلی کرده بودیم و نیز با توجه به عکسی که قبل از فوت مهسا در رسانه ها منتشر شده بود و نشان می داد گوش او خونریزی کرده، اعلام کردیم که با توجه به آن عکس و شواهد موضوع حکایت از این دارد که حادثه ورود ضربه بوده است و به هیچ وجه اظهاراتی که پزشکان گفتند درست نبود.
از رساله ها و پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی که دارای شرایط مندرج در فراخوان باشند، حمایت مادی و معنوی به عمل می آید.
دین محمدی، پیشکسوت فوتبال گفت: در این مقطع که زمان زیادی تا جام جهانی نداریم عوض کردن سرمربی تیم ملی اشتباه است، رسانه‌ها، فدراسیون و همه باید از اسکوچیچ حمایت کنیم.
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه میزبان صنعت نفت آبادان بود و برای اولین بانوان هوادار سرخپوشان برای حمایت از تیمشان در لیگ برتر وارد ورزشگاه آزادی شدند. پیش از این بانوان هوادار پرسپولیس در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما مجوز ورود به ورزشگاه آزادی را پیدا کرده بودند. حدود ۵۰۰ نفر از بانوان پرسپولیسی که بلیت دیدار پرسپولیس - صنعت نفت آبادان را داشتند، به ورزشگاه آزادی آمدند و در جایگاه‌های خود مستقر شدند. با این حال بانوان زیادی پشت در‌های ورزشگاه مانده بودند که بلیت نداشتند و به جایگاه‌های محدود اختصاص‌یافته به خانم‌ها اعتراض کردند. پس از این اتفاق، در‌های قسمت بانوان به روی آن‌ها باز شد تا تماشاگرانی که بلیت هم ندارند، وارد ورزشگاه آزادی شوند. دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان در هفته جهارم لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه دو بر صفر به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران به پایان رسید.
مرگ عجیب پسر نوجوان با اسلحه بادی
کنایه توهین آمیز محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی به پولادگر و حمایت از علیرضا دبیر بعد از حواشی مجمع دیروز سوژه رسانه‌ها شده است. بنا: ممنون آقای دبیر که با آدم های کوتوله می جنگی!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ