مسوت اوزیل در حمایت از کریستیانو رونالدو گفت که رسانه ها با بدجلوه دادن رونالدو به دنبال کلیک بیشتر هستند و تاکید کرد که بازیکنی مثل رونالدو نخواهد آمد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های آلمانی گزارش دادند منچسترسیتی مذاکره با بایر لورکوزن برای به خدمت گرفتن فلوریان ویرتز، ستاره تکنیکی این تیم را آغاز کرده است.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند که دولت این کشور در نظر دارد که زمینه همکاری راهبردی با دولت ویتنام را گسترش دهد.
معاون اول قوه قضائیه گفت: در خصوص فساد اقتصادی به دنبال این هستیم تا همه خبرنگاران و رسانه‌ها وارد سامانه ویژه‌ای شوند تا متوجه اقدامات انجام شده قوه قضائیه در این زمینه شوند.
رسانه‌های آمریکایی اعلام کردند که ایران یک تبعه آمریکایی دیگر را زندانی کرده است.
وزیر فرهنگ و ارشاد گفت: ما الان در وزارت فرهنگ ۴ خبرگزاری داریم که کار تجمیع آن‌ها آغاز شده؛ ما دنبال کم کردن رسانه‌ها نیستیم بلکه به دنبال نزدیک کردن این خبرگزاری‌ها به سطح استاندار‌های حرفه‌ای هستیم.
کیهان نوشت: طیف تندرو مدعی اصلاح‌طلبی که در فتنه ۸۸ از غرب خواست ملت ایران را به طرز فلج‌کننده تحریم کند، از روسیه که در دور زدن تحریم به ایران کمک کرده خشمگین است و به دنبال آغاز تنش واگنر در روسیه، در رسانه‌ها و کانال‌های خود از جمله شرق، آرمان و اعتماد با شور و ذوق فراوان لحظه به لحظه اخبار مربوط به آن را پمپاژ کرد تا به خیال خود از پوتین انتقام بگیرد.
به دنبال مرگ مشکوک افسر سابق موساد در سواحل دریاچه «ماجیوره»، دولت ایتالیا به سرعت دلیل واژگونی قایق را شرایط آب و هوایی اعلام کرد در حالی که هیچ هشدار هواشناسی برای آن منطقه وجود نداشت!
کیهان: رسانه‌های مدعی اصلاحات که در اغتشاشات سال گذشته با ایجاد التهاب، تنش‌آفرینی و انتشار اخبار کذب یا ضعیف نقش موثری در تکمیل پازل جنگ ترکیبی دشمنان علیه ملت ایران ایفا کردند، در پی بازداشت دو خبرنگارشان نیز به دنبال جنجال‌آفرینی هستند. این رسانه‌ها تاکنون با لحنی تند و تیز مطالبه تسریع برگزاری دادگاه برای رسیدگی به اتهامات «نیلوفر حامدی» و «الهه محمدی» را داشتند، در حالی که قوه قضائیه به دنبال آن بود تا فرصت کافی برای مطالعه پرونده و تدارک دفاع را در اختیار وکلای این دو متهم قرار دهد.
جانشین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دشمن چون می‌داند بوسیله جنگ سخت نمی‌تواند با ایران مقابله کندبرنامه‌های خود علیه ایران را از راه‌های جنگ نرم و شناختی دنبال می‌کند.
سرمربی تیم ملی فوتبال کنیا از لو رفتن خبرهای تیمش در رسانه‌ها قبل از دیدار با ایران انتقاد کرد و گفت که جلوی درز اخبار را با پیدا کردن جاسوس می‌گیرد.
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند دو باشگاه منچستریونایتد و چلسی خواهان به خدمت گرفتن دایچی کامادا، ستاره ژاپنی آینتراخت فرانکفورت هستند.
با مصدومیت نیمار که باعث شد او فصل را از دست بدهد بحث بر سر آینده او در پی‌اس‌جی داغ است و رسانه‌ها به دنبال پاسخ این سوال می‌گردند که آیا نیمار فصل آینده هم در پاریس بازی خواهد کرد؟
یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه برخورد با ناکارآمدی و فساد عامل اصلی و کلیدی کاهش نرخ ارز در کشور است، گفت: برخی از رسانه‌ها و صفحات مجازی با موج‌سازی به دنبال افزایش نرخ ارز هستند.
میخائیل اولیانوف درباره سطح غنی‌سازی اورانیوم در ایران گفت: متأسفانه مواردی مانند درز اطلاعات حساس به رسانه‌ها غیر معمول نیست. این عمدتاً به دلایل سیاسی قابل درک برای پیچیده کردن اوضاع پیرامون ایران و برنامه هسته‌ای آن انجام می‌شود؛ بنابراین، اکنون، منابع بلومبرگ تصمیم گرفته‌اند در آستانه نشست آتی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اوضاع را گرم کنند. یا شاید علاوه بر این، لغو برنامه‌های مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی برای سفر به تهران در دستور کارشان است.
رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند میلان مذاکرات با آاس رم برای جذب نیکولو زانیو را آغاز کرده و احتمال انتقال این ستاره ایتالیایی به روسونری بالا است.
عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران گفت: برخلاف آنچه که رسانه‌ها گفتند منشأ متان در تهران مجموعه آراد کوه نیست و ما نیز با همراهی دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران به دنبال پیدا کردن منشا تولید متان در پایتخت هستیم. البته اینجا لازم است بگویم برای مجموعه آرادکوه نیز دارد اتفاقات خوبی می‌افتد که منجر به کاهش تجمیع پسماند در این منطقه می‌شود.
اگر دنبال جلب توجه و تأیید بودم، با همه رسانه‌ها درباره اتفاقاتی که در ایران رخ داد صحبت می‌کردم. خودم انتخاب کردم که این کار را نکنم. آنهایی که به من نزدیک هستند،‌ می‌دانند چه اتفاقاتی رخ داد.
با اینکه کیلیان امباپه گفت به این خاطر در قطر با رسانه‌ها صحبت نمی‌کند چون نمی‌خواهد تمرکزش از دست برود ولی رسانه‌های فرانسوی همچنان درباره سکوت عجیب او صحبت می‌کنند.
آنطور که رسانه‌های ترکیه‌ای مدعی شده‌اند، مجید حسینی مشتریان پر و پا قرصی پیدا کرده است.
وزیر ارشاد گفت: در گفتگو‌هایی که توسط برخی از این رسانه‌ها پخش شد نشان داده شد که این‌ها به دنبال ایجاد ناامنی و تفرقه و از بین بردن وحدت سرزمینی هستند؛ این مساله خط قرمز فعالیت‌های رسانه‌ای است و همه باید رعایت کنند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه ما شبکه های معاند را رسانه نمی دانیم، گفت: همکاری با رسانه‌های تروریستی حتما با محرومیت و مجازات مواجه می‌شود.
کمتر از یک ماه پیش در خبری از مجلس شورای اسلامی اعلام شد که قرار است به مهریه مالیات تعلق بگیرد. نمایندگانی که به دنبال تصویب این طرح هستند به رسانه‌ها گفتند که اگر مهریه بالا باشد، هنگام ثبت عقدنامه، از مهریه مالیات گرفته می‌شود. بر اساس این قانون، تا ۱۴ سکه معاف از حق ثبت یا همان مالیات است. افرادی که مهریه آنان ۱۵ تا ۱۰۰ سکه است، ۱٫۱ درصد مالیات باید پرداخت کنند. یعنی افرادی که ۱۵ تا ۱۰۰ سکه مهر می‌کنند باید یک سکه را به‌عنوان مالیات به دولت بدهند.
ثبت‌نام برای ورود به لیست یارانه‌ها محدود به گروه خاصی نیست و متقاضیان در کنار دو روزی که برای آنها به تناسب شماره آخر کد ملی تعیین شده، دو روز دیگر هم بدون محدودیت، امکان ثبت‌نام دارند، حتی قرار است فرصت دیگری هم برای کسانی که در این مهلت موفق نشدند تعیین شود، بنابراین در صورت نبود مشکلی در سامانه ثبت‌نام، فعلا فرصت برای آنها فراهم است.
نعمت الله ایزدی، آخرین سفیر ایران در شوروی و اولین سفیر ایران در روسیه، در واکنش به اظهارات جنجالی سفیر این کشور در تهران به جماران گفت: به نظرم یک دلیل که ایشان این نوع گویش را انتخاب می‌کند، بها دادن بیش از حد رسانه‌های ما به مطالب ایشان است. بالأخره ما باید برای این نوع مطالب حد و اندازه‌ای نگه داریم. چون ما آنجا کار کرده ایم و الآن دوستان ما آنجا کار می‌کنند. این سطح از دسترسی و حضور در رسانه‌ها را به راحتی ندارند و رسانه‌های آنجا این طور نیست که مثلا هر چیزی را سفیر ما بگوید بلافاصله منعکس و برجسته کنند؛ لذا به اعتقاد من اگر رسانه‌های ما دنبال حرف‌ها یا مصاحبه‌های اینچنین نروند، شاید ایشان یک مقدار بهتر خودش را جمع کند و مطالبش را سنجیده‌تر بگوید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ