عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: تقویت رسانه‌هایی مانند ایران اینترنشنال و بی بی سی، کار کردن برای این رسانه‌ها و حمایت از این رسانه‌ها گناه کبیره است و مقابله با این رسانه‌ها جهاد رسانه‌ای است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور در دیدار وزیر امور خارجه جمهوری ارمنستان گفت: ایران از حق حاکمیت و تمامیت ارضی تمام کشورهای منطقه حمایت می‌کند.
به نظر می‌رسد این فرد مثلاً ایرانی، تلاش دارد با اظهارات خود از جنایت آتش زدن قرآن در سوئد حمایت کند که البته از حمایت فراتر رفته و به حماقت پهلو می‌زند.
سخنگوی وزارت امور خارجه رویداد اخیر در روسیه را موضوع داخلی این کشور دانست و افزود: جمهوری اسلامی ایران از حاکمیت قانون در فدراسیون روسیه حمایت می‌کند.
دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی تاکید کرد که هیچ کشوری مانند ایران در جهان وجود ندارد که با صراحت حمایت خود را از مردم و مقاومت فلسطین اعلام کند.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار دبیرکل سیکا تداوم حمایت جمهوری اسلامی ایران از هر نوع ابتکار عملی برای ارتقای جایگاه و تقویت کارآمدی سیکا را اعلام کرد.
وزیر امور خارجه با بیان اینکه از هرگونه توافق در بین همه جهات لبنانی شکل بگیرد حمایت خواهیم کرد، افزود:همه جهات لبنانی را تشویق می‌کنیم به تسریع در انتخاب رئیس جمهور.
سفیر جدید کشورمان در بورکینافاسو گفت: جمهوری اسلامی ایران از سیاست استقلال طلبانه دولت بورکینافاسو حمایت می‌کند.
رئیس جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران مثل گذشته از حقوق مردم عزیز یمن و گفتگو برای تعیین سرنوشت مردم توسط خودشان حمایت می‌کند.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور یمن از حل و فصل سیاسی بحران یمن مبتنی بر توجه به موضوعات انسانی اعلام حمایت کرد.
به گفته ی مقامات سعودی، ایرانی و امریکایی، ایران پذیرفته است که تشویق و حمایت از حملات حوثی ها به عربستان را متوقف کند.
با منازعه در روابط ایران و عربستان، پخش برنامه‌های ایران اینترنشنال از ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ مصادف با دوازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران آغاز شد. حمایت مالی عربستان از این شبکه ماهواره‌ای، آن را به مرجعیت خبری برخی از ایرانیان تبدیل کرد و ماحصل سرمایه‌گذاری سعودی بر این شبکه، جریان‌سازی انکارناپذیر و خسارت بر ایران در جریان اعتراضات مهرماه ۱۴۰۱ بود.
وزیر امور خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره در شرایط دشوار خود را متعهد به حمایت و کمک به ملت برادر پاکستان می داند.
دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه برنامه‌ها و دیدارهای خود در سفر به لبنان، با آقای زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با وزیر خارجه لبنان تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره از ثبات و امنیت لبنان حمایت می‌کند.
رئیس ائتلاف فتح عراق گفت: فرماندهان شهید؛ حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، نقش مهمی در آزادسازی مناطق عراق از لوث داعش داشتند.
وزیر خارجه انگلیس ضمن تکرار ادعاهای بی‌اساس خود درباره برنامه هسته‌ای ایران، به حمایت از شبکه تروریستی «ایران اینترنشنال» نیز ادامه داد.
وزیر کشور گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره از ترکیه‌ای قوی و با ثبات حمایت می‌کند و معتقدیم اقتدار و امنیت دو کشور به نفع دو طرف و منطقه خواهد بود.
حجت الاسلام کعبی عنصر چهارم جهاد را فرمان‌برداری از رهبری الهی دانست و گفت: رهبر الهی خواه رسول‌الله باشد و خواه ائمه اطهار باشند و خواه در عصر غیبت ولی فقیه باشد بنابراین اگر هر کدام از این عناصر چهارگانه رعایت نشود جهاد فی سبیل الله نخواهد بود.
آیت الله کعبی عنصر چهارم جهاد را فرمان‌برداری از رهبری الهی دانست و گفت: رهبر الهی خواه رسول‌الله باشد و خواه ائمه اطهار باشند و خواه در عصر غیبت ولی فقیه باشد بنابراین اگر هر کدام از این عناصر چهارگانه رعایت نشود جهاد فی سبیل الله نخواهد بود.
مدیرکل بین الملل مجلس گفت: جمهوری اسلامی ایران از تمامی تلاش‌هایی که در سطوح مختلف بین المللی در راستای برقراری صلح و آرامش در مرزهای ارمنستان و آذربایجان به عمل می‌آید، حمایت می‌کند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ایران، از هرگونه تلاشی که برای حل و فصل صلح آمیز منازعه اوکراین صورت می‌گیرد، حمایت می‌کند و همواره آمادگی خود را برای کمک و مساعدت به این روند اعلام کرده است.
ارتش رژیم صهیونیستی چند روز پیش برای اولین بار به یک شبکه فارسی زبان اپوزیسیون جمهوری اسلامی ایران که بر اساس برخی از ادعاهای رسانه ای، توسط عربستان سعودی حمایت مالی می شود، اجازه داد از پایگاه سامانه پدافندی گنبد آهنین فیلمبرداری کند، اقدامی که به گفته برخی از ناظران بین‌الملل به منظور ارسال پیام از سوی رژیم صهیونیستی به ایران انجام شده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران از روند گفتگوهای سیاسی و راه‌حل‌های مسالمت آمیز که وحدت ملی، ثبات و تمامیت ارضی لیبی را حفظ کند، حمایت می‌کند.
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: ایران تنها کشوری است که از مقاومت اسلامی فلسطین و لبنان حمایت کرده و می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ