سخنگوی دولت با اشاره به اینکه کشور ما موفق شده تحریم ها را پشت سربگذارد، گفت:در آینده نیز حتما با حمایت نخبگان، جنگ رسانه ای، جنگ های اقتصادی نوین و ترکیبی را حتما می توانیم پشت سر بگذریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بندرعباس - فرمانده نیروی دریایی سپاه استقرار موشک های برخوردار از فناوری هوش مصنوعی و افزایش برد آشکارسازی سامانه های جنگ الکترونیک را از شگفتی سازهای برنامه الحاق جدید این نیرو دانست.
رسانه های رژیم صهیونیستی از آمادگی حزب الله برای جنگ با این رژیم خبر دادند.
اسلامشهر- نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: جنگ های ترکیبی علیه کشورمان با رهبری امام خامنه ای خنثی شد.
کرمانشاه- فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به توطئه های دشمنان بر علیه انقلاب اسلامی ایران، گفت: جنگ ترکیبی و رسانه‌ای دشمن علیه ایران باید با هوشیاری و استقامت پاسخ داده شود.
بنا به یک گزارش رسانه ای، شرکت های اسلحه سازی در غرب به لطف جنگ در اوکراین، تولید خود را گسترش داده اند.
مسئول اطلاع رسانی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که تداوم جنایت های رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین جنگ واقعی است که فلسطینیان با تمام توان با آن مقابله خواهند کرد.
عمده کارشناسان معتقدند که فتح قله دلار ناشی از عدم شناخت بازار از سوی بانک مرکزی، مقاومت مافیای ارزی در برابر مرکز مبادله و دامن زدن به انتظارات تورمی بوده است.
دبیر کل عصائب اهل الحق عراق از دخالت های کشورها و سفارتخانه ها علیه عراق و عراقیها پرده برداشت.
دبیر کل عصائب اهل الحق عراق از دخالت های کشورها و سفارتخانه ها علیه عراق و عراقیها پرده برداشت.
دانش آموزان انجمن های اسلامی معتقدند با وجود ادامه فعالیت مافیای کنکور، برگزاری دومرحله ای کنکور به نفعشان است.آنها همچنین از کاربردی نبودن کتب درسی و بی توجهی به سواد رسانه‌ای گلایه کردند.
اهواز- تیم‌های فوتبال صنعت‌نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان برای افزایش شانس بقا در لیگ برتر، سه شنبه با هم پیکار می‌کنند.
ولادیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین بر خلاف خواست پوتین هنوز در قدرت است. اوکراین روابط نزدیک‌تری با غرب دارد و با وجود نشانه‌هایی از برخی شکاف‌ها، ناتو متحد کی‌یف باقی می‌ماند. حتی هدف محدودتر روسیه برای تسلط بر کل منطقه شرقی دونباس نیز مبهم باقی مانده است. برای رفع این آشفتگی، پوتین به کسی روی نیاورد جز ژنرال گراسیموف.
معاون وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه رژیم سلطه رسانه، نیاز امپریالیسم را برای جنگ‌های رو در رو مرتفع کرده است، عنوان کرد: چرا که از دل آن مردم می‌تواند برای خودش سرباز خلق کند و نفوسی که برای آن‌ها باید بجنگد، از خودِ ملت مورد هدف، ایجاد کند.
اظهارات اخیر سرمربی تیم ملی فوتبال ایران علیه «یورگن کلینزمن» آن هم در آستانه بازی حساس با آمریکا نشان می‌دهد کارلوس کی‌روش روی جنگ روانی برای این بازی حساب ویژه‌ای باز کرده است.
یک رسانه انگلیسی ترور شهروند آمریکایی در عراق را بخشی از جنگ گسترده میان سرویس های اطلاعاتی خارجی در این کشور ارزیابی کرد.
مردم امروز از مسئولان، امنیت می خواهند و برای امنیت در جنگ ترکیبی نیازمند اقتدار هوشمند در میدان و بازنمایی کامل واقعیت، در افکارعمومی هستیم تا هم بهانه ای به دشمن برای داعش سازی داده نشود و هم کسی جرات رفتار داعشی نداشته باشد و معترضین نیز از اسارت فکری رسانه های داعش ساز آزاد شوند.
استقلال علیرغم فشار زیادی که در نیمه دوم تحمل کرد توانست با درخشش خط دفاعی دروازه اش را بسته نگه دارد.
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان نقش رسانه ها را در مقابله با جنگ روانی دشمن بسیار مهم و تاثیرگذار دانست و یادآور شد: در چند سال اخیر پیشرفت های زیادی در بخش های مختلف کرده ایم و دشمنان از این قضیه نگران و به دنبال ایجاد فتنه و آشوب هستند.
کاخ ریاست جمهوری روسیه اتهام زنی رسانه های غربی در خصوص بکارگیری سلاح هسته ای در جنگ اوکراین را رد کرد.
گزارش های رسانه ای از حضور رئیس جمهور اوکراین در یکی از مناطق نبرد در خارکیف حکایت دارد.
با گذشت شش ماه از جنگ در اوکراین، گرچه بُعد سایبری این نبرد، نمود رسانه‌ای چندانی نداشته، واقعیتی را بار دیگر برای همه روشن کرد؛ جبهه فضای مجازی جزئی جداناپذیر از جنگ‌های زمانه ما هستند.
در ادامه سیاست‌ های جنگ‌ افروزانه آمریکا با هدف تداوم جنگ در اوکراین، کاخ سفید در بیانیه ای رسما ارائه کمک ۳ میلیارد دلاری به اوکراین را رسانه ای کرد.
باراک راوید خبرنگار اسرائیلی در صفحه توییترش اذعان کرد که رژیم صهیونیستی از شبکه ضدایرانی «ایران اینترنشنال» برای جنگ‌های رسانه‌ای خود استفاده می‌کند.
علم‌الهدی با تأکید بر اینکه نباید اجازه داد که فساد جامعه را فرا بگیرد، ابراز کرد: امر به معروف و نهی از منکر، راه حل مشکلات اجتماعی برمبنای آموزه‌های نهضت حسینی است و این مسئله باید در جامعه اسلامی فراگیر شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ