برخی رسانه‌ها لیست احتمالی خروجی استقلال در نیم فصل را منتشر کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از وزرای کابینه نتانیاهو، آمریکا را به حمایت پشت‌پرده از اعتراضات در اراضی اشغالی متهم کرد.
یک روزنامه نزدیک به دولت کوبا تصریح کرد که آمریکا با حمایت مالی و تبلیغات رسانه‏ ای «مسئول مستقیم» اعتراضاتی بود که دو سال پیش این جزیره را برای مدتی کوتاه دچار آشوب کرد.
در حالی که فرانسه روزهای گذشته شاهد بی‌سابقه‌ترین اعتراضات علیه حاکمیت خود است، دولت این کشور با حمایت از برگزاری نشست گروهک تروریستی منافقین، بار دیگر دشمنی خود با ملت ایران را اثبات کرد.
وزیر کشور فرانسه در توییتی با حمایت از سرکوب اعتراضات توسط پلیس گفت طی دو روز گذشته از ناآرامی‌ها بیش از ۱۰۰ نفر بازداشت شده‌اند.
یکی از نمایندگان نسبت به عملکرد کاملا یک‌جانبه صداوسیما در حمایت از وزیر صمت اعتراض کرد. کمتر کسی به این امر توجه کرد که این نیز رانتی بزرگ است که رسانه ملی به جای طرح بی‌طرفانه مسائل و ایفای نقش رسانه‌ای، وارد حمایت از وزیری شده که بحق یا ناحق از سوی مجلس در معرض استیضاح قرار گرفته است. این نیز «استفاده از امکانات عمومی برای امور شخصی» است. اگر معنای فساد را در کتاب‌ها یا اینترنت جست‌وجو کنید، مهم‌ترین تعریف آن همین است که اینجا نوشتم.
کیهان درباره معلم قائمشهری نوشت: این خانم جوان پس از جوّ ایجادشده و سروصدا و اعتراضات به این اشتباه عجیب از اقدام خود عذرخواهی کرد و البته با حمایت و پادرمیانی پردامنه و کم‌سابقه‌ای که از وی در سطح شهرستان و استان با ورود امام جمعه، استاندار و... به عمل آمد به کار خود بازگشت.
استرالیا در حمایت از اعتراضات و ادعای کمک نظامی ایران به روسیه، شماری از مقامات ارشد نظامی ایران و یک نهاد را تحریم کرد.
در کشور ما، در رابطه با تجمعاتی که بنا داشته انتقادی به سیاست‌های حاکم اعلام و در واقع تکلیفی را برای دولت و حاکمیت ایجاد کند، بر خلاف تجمعاتی که در حمایت از نظام یا متعلق به یک طیف فکری خاص بوده، دچار تنگ نظری شدیم و محدودیت‌هایی ایجاد کردیم و متأسفانه این امر به یک رویه تبدیل شده است.
در کشور ما، در رابطه با تجمعاتی که بنا داشته انتقادی به سیاست‌های حاکم اعلام و در واقع تکلیفی را برای دولت و حاکمیت ایجاد کند، بر خلاف تجمعاتی که در حمایت از نظام یا متعلق به یک طیف فکری خاص بوده، دچار تنگ نظری شدیم و محدودیت‌هایی ایجاد کردیم و متأسفانه این امر به یک رویه تبدیل شده است
بلینکن با رد کردن حمایت این کشور از ناآرامی‌ها در ایران، گفت که «اساسا»، اعتراضات در چین و ایران به آمریکا ارتباطی ندارد.
جاستین ترودو نخست وزیر کانادا در خصوص اعتراضات در این کشور گفت: حق بستن و اِشغال خیابان را ندارید! اما در کشور های دیگر از این عمل حمایت می کنیم.
وزیر خارجه آمریکا با حمایت از اعتراضات در ایران مدعی شد که این اعتراضات مربوط به ایرانیان است و نه هیچ کشور دیگری.
خبری در همین چارچوب در فضای مجازی منتشر شده است که سه بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به خاطر رفتار‌های خارج از عرف در مسابقات جام بین قاره‌ای در دبی به مدت ۶ ماه از همراهی تیم ملی فوتبال ساحلی محروم شدند
از روز گذشته شایعاتی به راه افتاده که کی‌روش تحت فشار بوده تا سردار آزمون را خط بزند.
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: نباید به بهانه کسری بودجه حمایت از تولید را نادیده گرفت، برخی اعتراضات به موضوع بیکاری جوانان برمی‌گردد که این مشکل با حمایت از تولید و اشتغال برطرف می‌شود.
حالا درباره همین مرتضی شایعه شده که به دلیل حمایت از اعتراضات و انتقاد از ورزشکارانی که سکوت اختیار کرده‌اند، حکم ممنوع‌الخروجی صادر شده و نمی‌تواند تیم ملی را برای بازی‌های جهانی بوسنی همراهی کند. موضوعی که البته عصر روز گذشته تکذیب شد و خبر رسید که او امروز تیم ملی را همراهی می‌کند
تذکر، احضاریه، بازداشت، ضبط پاسپورت و حالا پایین‌کشیدن بیلبورد‌های تبلیغاتی؛ راهکار‌ها علیه چهره‌های مطرحی که این اواخر از اعتراضات حمایت کرده‌اند، مشخصا تغییراتی کرده است، ولی آنچه هنوز تغییر نداشته، جا‌انداختن فرهنگ گفتگو و دشمن‌نپنداشتن همه معترضان است.
عارف غلامی مدافع سرشناس باشگاه استقلال به فعالیت اخیرش در فضای مجازی برای حمایت از اعتراضات مردمی واکنش نشان داد
مشاور سیاسی سوسیال دموکرات‌ها در کمیته پارلمان اروپا روز پنج‌شنبه در توییتی نوشت: تلاش‌ها برای استفاده از اعتراضات ایران برای تعلیق مذاکرات برجامی امروز در پارلمان اروپا به طرز چشم‌گیری ناکام ماند.
وزارت خزانه‌داری آمریکا روز جمعه با صدور بیانیه‌ای مداخله‌جویانه در جهت حمایت از اعتراضات در ایران اعلام کرد که مجوز کلی برای افزایش حمایت از اینترنت آزاد ایران را صادر کرده است.
عضو هیئت علمی دانشکده تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: امروزه افراد زیادی در جهان علاقمند به پیروی از رژیم‌های گیاهخواری یا وگان (vegan) شده‌اند. حفظ و ارتقای سلامتی، حمایت از حقوق حیوانات و اعتقادات مذهبی از جمله دلایلی است که افراد را به سمت این نوع رژیم غذایی سوق داده است.
وزیر خزانه‌داری آمریکا گفت: رشد قیمت مواد غذایی و بهای انرژی تاثیرات «رکورد تورمی» دارد که به معنای کاهش تولید و افزایش تورم در سراسر جهان است.
صبح امروز پانزدهمین نشست مجلس شورای اسلامی آغاز شد و پس از قرائت دستور کار نشست توسط حسینعلی حاجی دلیگانی، بررسی طرح شفافیت قوای سه گانه، دستگاه‌های اجرایی و سایر نهاد‌ها در دستور قرار گرفت؛اما آنچه در این میان جالب توجه بود، تذکرات پراکنده‌ای بود که نمایندگان مجلس در حین سخنان خود درباره نحوه اجرای حذف ارز ترجیحی بیان می‌کردند.
نشریه «صبح صادق» در پاسخ به انتقاد علی جنتی مبنی بر کمک جمهوری اسلامی به دیکتاتوری اسد در سوریه دوسال قبل از شروع داعش نوشت: «اعتراضات به معنای مردمی آن در دو استان کوچک – درعا و سویدا – در حاشیه مرز اردن روی داد که اجتماعات از ۱۰۰ نفر و دویست نفر فراتر نمی‌رفتند. در این مقطع جمهوری اسلامی از برخورد خشن دستگاه امنیتی سوریه با آنان انتقاد کرد.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ