فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود اعلام کرد: پس از حضور مأموران در محل و بررسی‌های انجام شده مشخص شد فردی ۶۰ ساله همراه دو فرزندش در حال اجرای عملیات ساختمانی بوده که با توجه به عدم مهار صحیح بالابر، متاسفانه بالابر سقوط نموده و این فرد جان خود را از دست می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پدر داغدار اظهار کرد: هرچند علت مرگ را ایست قلبی اعلام کردند، اما روی بدن پسرم آثار کبودی، ضرب و جرح و سوختگی وجود داشت و من احتمال می‌دهم در مرکز توانبخشی، بلایی بر سر او آورده‌اند. به همین دلیل از مدیر مرکز شکایت دارم و او را در مرگ پسرم مقصر می‌دانم.
این مرد گفت: وقتی دخترم را از همسرم گرفتم و او را به خانه بردم، همسر چهارمم مخالف نگهداری از دخترم بود. او از من خواست تا دخترم را به مادرش تحویل دهم، اما من راضی به این کار نبودم و قبول نکردم. همسرم به من فشار می‌آورد و دیگر روز خوش در خانه نداشتم. به همین خاطر به خیابان ناصرخسرو رفتم و قرصی خریدم. یک روز به بهانه تفریح دخترم را سوار موتورم کردم و با هم به بیابان‌های پاکدشت رفتیم. در آنجا قرص را با آبمیوه به دخترم دادم.
دسیسه سیاه دختر چاقوکش/ کشف بیش از ۱.۵ کیلو طلای قاچاق در یک طلافروشی درسیرجان/ شیرب‌های مرگ در عشق خونین/ ماجرای سیم داغ و قربانی کوچک!/ قتل آتشین پدر در دسیسه عروس و پسرش/ دوراهی معمایی در جنایت شبانه/ سرقت دالتون‌های معتاد در پوشش ماموران آب و برق!/ داستان‌های خیالی یک قاتل
پدر من سرحال بود، تست می‌داد، تمرین می‌کرد. یادم است وقتی در اسلواکی بود هم می‌گفت چند مرتبه در خیابان بعضی‌ها به او حمله کرده بودند و اتفاقاتی از این دست رخ داده بود. مادرم همیشه می‌گوید من می‌دانم بیماری ناصر طبیعی نبود، او را بیمارش کردند.
پدر امیرحسین شیرچی فوتبالیست فوت شده در زمین فوتبال حرف‌های عجیب و تکان‌دهنده‌ای را درباره مرگ فرزند خود زده است.
پدر نوزاد گفت: فرزندم ۱۰ ساعت در سردخانه بوده و چه بسا اگر زودتر عملیات احیا انجام می‌شد، او زنده می‌ماند. رضا خدایاری این را هم گفت که نیت کرده بودم نام پسرم را فرشاد بگذارم؛ نام افسر پلیسی که صدای مرا به کادر پزشکی رساند و برای نجات فرزندم تلاش زیادی کرد.
چرخ آمبولانس را یک راننده اتوبوس که به قول خودش از گرما کلافه شده بود و مسافر داشت پنچر کرده بود. پدر و مادر درسا هم بعد از مرگ فرزندشان تصمیم گرفتند از مقصران حادثه مرگ دخترشان شکایت کنند. آن‌ها از خانم دکتر به دلیل تجویز راهکار‌های درمانی غیرموثر و آسیب‌زا شکایت کردند همچنین از راننده آمبولانس که خودرو را در مسیر اتوبوس رها کرده بود طرح شکایت کردند.
ماموران پس از حضور در محل و انجام تحقیقات ابتدایی دریافتند که پسر خانواده پس از حمله گرگ به گله گوسفندان، با یک قبضه اسلحه کلاشینکف این حیوان را مورد هدف گرفته، اما گلوله اشتباهی به پدرش اصابت کرده و باعث مرگ وی شده است.
عصر امروز نزاع بر سر جای پارک در شهرک افشین باعث مرگ یک پدر و پسر شد.
مرگ ۴ پدر و دختر در استخر کشاورزی
دو کارگر فصلی که برای کار در یک گلخانه کشاورزی به روستای بدرآباد نرماشیر رفته بودند به همراه دو دختر پنج ساله‌شان در استخر غرق شدند.
مرگ کودک در شلیک پلیس به خودروی مشکوک/ پایان خونین سرقت مسلحانه طلافروشی/ صدای مرگ!/ قتل پدر به خاطر ازدواج دوم/ دستبرد پدر و پسر سارق به 10خودرو / قاتل پدرزن در یک قدمی محاکمه/ یورش مرگبار خنجر به دستان نقابدار به یک آشپزخانه!/ درگیری مرگبار ۲ همسایه به خاطر پارک خودرو
رضایی عفونت شدید و بالا بودن کراتین خون را علت مرگ دختر خود بنا بر تشخیص پزشکان یاد کرد و گفت: درد و عفونت دختر من از درد پا شروع شد تا اینکه ظهر فردای آن روز با دل درد و استفراغ و تب همراه شد و بعد از این علائم دخترم را به بیمارستان بردیم.
آخرین آمار کرونا در ایران/ انفجار مهیب گاز در میدان طبرسی مشهد/ گروگان ۴۰ میلیارد تومانی آزاد شد/ ملاقات با شیطان!/ مرگ دخترک فال‌فروش زیر چرخ‌های سمند فراری/ سلاخی گوشی‌های سرقتی در خانه مالخر!/ کینه مرگبار پسر به خاطر ازدواج پدر
شکایت ۲ خواهر از خواننده پاپ به خاطر مرگ پدر
مردم کره شمالی یازدهمین سالگرد مرگ کیم جونگ ایل، رهبر فقید این کشور، را گرامی داشتند. رایج ترین لقب محاوره ای داده شده به کیم در دوران حکومتش «رهبر عزیز» بود تا از پدرش کیم ایل سونگ، «رهبر بزرگ» متمایز شود. دولت کره شمالی در ۱۹ دسامبر ۲۰۱۱ اعلام کرد او دو روز پیشتر مرده‌ است و پسر سوم او کیم جونگ اون، به مقامی ارشد در حزب حاکم کارگران کره ارتقا یافته و جانشین او شده‌ است. کیم پس از مرگ به عنوان دبیرکل ابدی حزب کارگران کره تعیین شد.
اردیبهشت سال ۸۸ خبر یک نزاع خونین در خانه‌ای واقع در جنوب تهران به پلیس اعلام شد. پس از حضور مأموران و بررسی‌های اولیه مشخص شد که این درگیری خانوادگی بین داماد و پدر و مادر زنش رخ داده و مرد ۳۸ ساله به نام محمود با ضربات متعدد چاقو مادرزنش را مجروح کرده و متواری شده است.
پدر بی رحم کودک ۶ ساله را به کام مرگ فرستاد!
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار داشت: مردم بدانید که نظام برای قضیه مرگ "مهسا امینی" سنگ تمام گذاشت و رییس جمهور در اجلاس شانگ‌های از وزیر کشور خواست موضوع را پیگیری کرده و خود نیز با پدر آن مرحومه تماس گرفت، ضمن اینکه مسوولان استان نیز با خانواده وی دیدار کردند و پیگیر هستند.
پدر مهسا امینی در واکنش به تجمعاتی که این‌روز‌ها به نام مهسا امینی در سطح کشور و استان کردستان برگزار می‌شود، تصریح کرد: این تجمعات هیچ ربطی به ما ندارد و نه از طرف ما بوده و نه خودم و نه خانواده‌ام به این کار‌ها راضی نیستیم.
مهراد گفت: فکر نمی‌کنم آن‌ها چیزی از قبولی من بدانند. البته آن‌ها برای قصاص آمده بودند، ولی در میانه راه طبق گفته پدر مقتول، انگار حسی به دلش الهام می‌شود و وسط راه برمی‌گردد و می‌گوید می‌خواهم مهلت دهم. ۳ ماه مهلت داده و تنها شرطشان پرداخت دیه بود که آن هم برای خودشان نمی‌خواهند و می‌خواهند صرف امور خیریه کنند. هنوز مهلت سه ماهه اولیای دم تمام نشده بود که دیه فراهم شد و هفته گذشته اولیای دم برگه رضایت خود را امضا کردند.
پدر بوكسور جوانى كه در اردوى تيم ملى جان خود را از دست داد، فدراسيون بوكس را مقصر اين اتفاق مى داند.
مرگ پدر و ۳ پسرش دراستخر کشاورزی
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ شمار فوتی‌های فاجعه «متروپل»، سرگردان میان ۸ و ۱۴ تن!/ جزئیات کشف نوزاد ۲ روزه از سطل زباله‌ای در نازی آباد/ ۸۷ کیلوگرم هروئین در تهران کشف شد/ بازداشت قاتل زن جوان در شیراز/ ازدواج نافرجام در ۱۳ سالگی/ قصاص عامل شهادت دو محیط‌بان زنجانی/ ۳ کشته در برخورد شدید ۲ دستگاه تریلر/ حکم قصاص قاتل شهید رنجبر صادر شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ