تنها استاد بزرگ فعال شطرنج زنان ایران می‌گوید امیدوار است این رشته بیشتر توجه و حمایت شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی تیم ملی بوکس ایران گفت: متاسفانه تنها نفرات اول و دوم بازی‌های آسیایی می‌توانند سهمیه المپیک بگیرند که کار را برای ما خیلی سخت کرده است.
کارشناس ووشوی ایران با انتقاد از عملکرد فدراسیون ووشو، گفت: متاسفانه گویا در این رشته قحط الرجال است و مربی خوب نداریم یا اینکه آقایان فقط بله قربان گو می‌خواهند؟
سرپرست هیئت شمشیربازی استان اصفهان معتقد است: در بحث تمرین، مربیان آقا قوی‌تر هستند. اگر در این زمینه می‌توانستیم تمریناتی انجام دهیم، تیم‌های ما به مراتب قوی‌تر می‌شدند که متأسفانه نمی‌شود.
سرکلانتر شمال شهر مشهد تصریح کرد: در این حادثه متاسفانه کارگر ۴۴ ساله به علت شدت ضربه وارده به سر قبل از رسیدن به مراکز درمانی فوت کرد.
نشریه آلمانی Fokus Online، در گزارشی به تشریح هفت علامت بدون درد در مردان می‌پردازد که متاسفانه چندان توسط آن‌ها جدی گرفته نمی‌شود. برخی از این علائم هشدار دهندۀ سرطان هستند که مردان معمولا آن‌ها را سرکوب می‌کنند. در این اینفوگرافیک به این شش عامل اشاره شده که نیاز است در صورتی که در هر مردی خود را نشان داد، سریعا تحت نظر پزشک قرار گیرند./منبع: ایسنا
دیوید بکام، مالک اینترمیامی، در مورد اخراج سرمربی این تیم توضیحاتی ارائه کرد.
پلیس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی حمله تروریستی ناجوانمردانه اشرار و معاندان در شب گذشته و تلاش برای ورود به کشور با مقاومت مرزبانان دلیر برجک مرزبانی "مزه‌سر" هنگ مرزی سراوان روبه‌رو شدند که متأسفانه در این درگیری، پنج تن از مرزبانان دلیر، به درجه شهادت نائل و تروریست‌ها با تحمل تلفات از صحنه درگیری متواری شدند.
پلیس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی حمله تروریستی ناجوانمردانه اشرار و معاندان در شب گذشته و تلاش برای ورود به کشور با مقاومت مرزبانان دلیر برجک مرزبانی "مزه‌سر" هنگ مرزی سراوان روبه‌رو شدند که در این درگیری متأسفانه پنج نفر از مرزبانان دلیر، به درجه شهادت نائل شدند و تروریست‌ها با تحمل تلفات از صحنه درگیری متواری شدند
به گفته بهروز محبی نماینده مجلس شورای اسلامی، متاسفانه قریب به ۲۰ میلیون نفر در کشور در شرایط مساعدی نیستند که حدود ۳ میلیون خانوار بوده و دچار فقر مطلق هستند.
سروان قربانعلی پیری جمعی هنگ مرزی زابل بلافاصله به مراکز درمانی منتقل، ولی متاسفانه پس از دو روز تحمل به علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: متأسفانه ما امروز از مسیر مبتنی بر سنت‌های الهی و فرهنگ استقامت و حرکت مردمی فاصله گرفته‌ایم، در حالی‌که در دوران دفاع مقدس امکانات حداقلی داشتیم ولی خداباوری، عدالت و ایمان حاکم بود؛ امروز در صنعت و اقتصاد مشکل داریم چون از فرهنگ دوران دفاع مقدس دور شدیم و مسیر را درست نمی‌رویم.
مدافع ملوان از حس و حال عجیب این شهر و علاقه ای که مردم به فوتبال دارند می گوید.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه نزدیک به ۵۰ هزار مدرسه معاون پرورشی ندارند گفت: متأسفانه آن قدر که روی آموزش ایستادیم، روی پرورش نایستاده‌ایم.
مربی تیم فوتبال هوادار با تاکید بر این که بازیکنان این تیم انگیزه بالایی برای متوقف کردن استقلال و گرفتن امتیاز دارند گفت: متاسفانه مدیریت استقلال این تیم را گوشت قربانی کرده است.
قالیباف رئیس مجلس گفت: یکی از دستاوردهای مجلس یازدهم تصویب نظام رتبه‌بندی معلمان بعد سال‌ها کم توجهی بود که متاسفانه پایان سال گذشته بگونه‌ای عمل شد که کام چند صد هزار معلم عزیز تلخ شد.
پپ گواردیولا، سرمربی سیتی، در پایان بازی با لایپزیش به آنهایی که انتظار یک برد بی دردسر داشتند، خرده گرفته و نظر آنها را غیرمنطقی دانست.
اهواز - مربی فولاد خوزستان گفت: اگر امروز ما هوادار داشتیم راحت تر پرسپولیس را می بردیم ولی متاسفانه فولاد در همه‌جا غریب است.
از مجموع ۱۸۷ شرکت بازنشستگی ۴۳ شرکت سودآور است. بعضی از شرکت‌های زیان‌ده از شرکت‌های سودده پول می‌گیرند تا تعادل برقرار شود. کجای دنیا این عدالت است؟ نمایندگان؛ شما این عدالت را چطور می‌نویسید؟
اصغر شرفی، مربی اسبق تیم ملی گفت: متاسفانه در فوتبال ایران آن‌هایی که اهل فن هستند کاره‌ای نیستند اما آن‌هایی که هستند از فوتبال سررشته‌ای ندارند و دور و بر تیم ملی فعالیت می‌کنند تا صدایی از فوتبال درنیاید.
دیدیه دشان، سرمربی فرانسه، بعد از پیروزی 4-1 تیمش مقابل استرالیا از مصدومیت لوکاس هرناندز در این مسابقه ابراز نگرانی کرد.
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه گاهی از موارد تأثیرپذیری جوانان در باشگاه‌ها و در ارتباط با مربی نسبت به مدارس بیشتر است، گفت: متأسفانه آن طور که باید برنامه مناسب در عرصه اقامه نماز در سازمان ورزش وجود ندارد.
آن‌ها می‌خواهند ما را در یک دور باطل گرفتار کنند که به خاطر وجود اغتشاشات از اصلاح لازم صرف‌نظر کنیم و از سوی دیگر معترضین را به دلیل عدم وجود تغییرات، بیشتر در میدان درگیر کنند. اصلاح و روزآمدسازی نیازمند آرامش است.
خوان لاپورتا، رئیس بارسا، پس از شکست تیمش برابر بایرن مونیخ گفت که تماشای پیروزی اینتر برابر ویکتوریا و قطعی شدن حذف بارسا، مثل یک شکنجه بود.
صالحی زاده بخشدار مرکزی درمیان با تایید خبر آتش سوزی چنار دوشنگان گفت: متاسفانه روز گذشته حوالی ساعت ۱۸ این اتفاق رخ داده و دو تیم از آتش نشانان شهر اسدیه و روستای درمیان به محل اعزام شدند. آتش نشانان از گسترده شدن آتش جلوگیری کرده و حریق اطفا شده است. درخت زیبا و قدیمی چنار «دوشنگان» روستای محمد آباد شهرستان درمیان با ۷۵۰ سال حیات یکی از کهن‌ترین آثار طبیعی این شهرستان مرزی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ