کاشمر ـ رئیس کمیته امداد امام خمینی کاشمر گفت: علی رغم اینکه سهیمه این نهاد ۹۹۸ فرصت شغلی برای شهرستان بوده است برای اولین سال به ۱۳۰۰ فرصت شغلی رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لایحه عفاف و حجاب که بند بند آن این روزها میان مردم حلاجی شده است با ۱۵۰۰ پیشنهاد نخبگان و فرصت دو هفته‌ای پارلمان، به حکم مردم سالاری یک راه بیشتر پیش رو نداشت: اجرای آزمایشی.
مشهد ـ معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: در بیست‌ودومین رویداد اردوی دانش آموزان عشایر،در مجموع ۱۳۰۰ دانش‌آموز زیارت اولی طی هفته در مشهد در جوار حضرت رضا (ع) خواهند بود.
دبیر فرهنگی اجتماعی جبهه انقلاب اسلامی تهران گفت: امسال ۱۳۰۰ موکب مردمی در خیابان انقلاب و خیابان آزادی مستقر می‌شوند.
برای احیاء برجام و برداشتن تحریم‌ها دو فرصت داشتیم که هر دو فرصت از دست رفت. یکی اواخر اسفند ۹۹ یا اوایل ۱۴۰۰ بود که به دلیل انتخابات ریاست جمهوری خواسته شد که در دولت سیزدهم انجام شود و فرصت دیگر اواسط سال گذشته زمانی که بورل سفری به تهران کرد و مذاکراتی انجام داد.
برای احیاء برجام و برداشتن تحریم‌ها دو فرصت داشتیم که هر دو فرصت از دست رفت. یکی اواخر اسفند ۹۹ یا اوایل ۱۴۰۰ بود که به دلیل انتخابات ریاست جمهوری خواسته شد که در دولت سیزدهم انجام شود و فرصت دیگر اواسط سال گذشته زمانی که بورل سفری به تهران کرد و مذاکراتی انجام داد، نتیجه این مذاکرات را با طرف آمریکایی صحبت کرد و آقای باقری به قطر رفتند و شرایط تغییر کرد و آن فرصت هم از دست رفت.
اصفهان- معاون شهرسازی شهرداری اصفهان با اشاره به وجود ۲۰ هزار پرونده راکد تخریب ساختمان‌های غیرمجاز، گفت: بند ت تبصره ۶ قانون بودجه فرصتی برای مالکان این ساختمان‌ها برای رفع تخلف است.
اهر- مدیرکل امور عشایر آذربایجان شرقی از تلف شدن ۱۳۰۰ رأس از احشام عشایر در پی بارش برف و برودت هوا در ییلاقات شهرستان‌های اهر، کلیبر و سراب خبر داد.
سمنان- مدیرکل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه در سال گذشته برای یک هزار و ۳۴۸ نفر از افراد دارای معلولیت کارت صادر شد، گفت: مجموعاً این استان ۱۳ هزار و ۸۷۴ معلول تحت پوشش بهزیستی دارد.
رئیس عدلیه در همین راستا بیان داشت: در نیمه دوم سال ۱۴۰۰ وزیر صمت خواستار اختیاراتی شد تا بتواند تا پایان سال ۱۴۰۱، بواسطه آن اختیارات، تولید خودرو را تا ۵۰ درصد افزایش دهد و به تبع آن، قیمت‌ها کاهش یابد؛ بر همین اساس، ما شاهد افزایش تولید و عرضه خودرو بودیم، اما آیا قیمت‌ها نیز کاهش یافت؟
رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: امروز تحولات فلسطین به نفع مردم فلسطین رقم خورده و رویای صهیونیست‌ها برای داشتن یک سرزمین از نیل تا فرات امروز به پایان رسیده است.
شرکت هواپیمایی کانتاس به عنوان بخشی از پروژه «طلوع آفتاب» (Sunrise) برای پرواز‌های بین‌المللی فوق‌العاده طولانی خود، صندلی‌های تجاری و فرست کلاس جدیدی را که در ناوگان ایرباس A ۳۵۰-۱۰۰۰ آینده‌اش نصب می‌شوند را به نمایش گذاشت.
بولی برای متقاعدکردن برایتون در فسخ قرارداد پاتر مبلغ شگفت‌انگیز ۲۱.۵ میلیون پوند معادل ۲۶ میلیون دلار به مالکین این باشگاه پرداخت کرده تا به این ترتیب رکورد گران‌ترین غرامت برای جذب یک سرمربی در تاریخ فوتبال به این مربی انگلیسی اختصاص پیدا کند.
سرمربی چلسی که عملکرد تیم تحت هدایتش پرنوسان بوده یک رکورد تاریخی را حول نام خود می‌بیند.
گزارش منابع حقوقی حاکی از آن است که رژیم صهیونیستی از ابتدای سال جدید میلادی تاکنون، بیش از یک هزار و ۳۰۰ فلسطینی را بازداشت کرده است.
کوپل، این سرهنگ ارتش اوکراین که نزدیک به ۵۰۰ نفر نیرو تحت امر خود دارد، روایت می‌کند که نیروهایش در فصل زمستان و پس از حمله روسیه به شهر سولدار در ۲۰ کیلومتری شمال غرب باخموت این شهر را تخلیه کردند. او به یاد می‌آورد که چگونه صد‌ها نفر از سربازانش مواضع خود را ترک کردند و با فرار خود باعث سقوط شهر شدند: از میان ۵۰۰ سربازی که در ابتدای جنگ تحت فرمان من بودند، دست‌کم ۱۰۰ نفر کشته و ۴۰۰ نفر زخمی شدند تا کل افراد گروه من تغییر کرده باشند. ۱۰۰ سرباز جدید به من دادند و من حتی فرصت نداشتم آن‌ها را برای رفتن به جنگ آماده کنم.
امروز مطالبی همچون خبر خوش برای متقاضیان خرید دلار سهمیه ای، قیمت پراید عجیب شد!، فرصت مناسب برای خرید بیت کوین، بورس هم رکوردشکنی خواهد کرد؟، ده خبر مهم بورسی برای معاملات فردا ۷ اسفند، صندوق سهامی سرو ۱۰۰۰ میلیاردی شد، پالایش به ۱۶ هزار تومان خواهد رسید؟، کدام نماد‌ها مجمع افزایش سرمایه دارند؟، خبر مهم برای پالایشی ها، پتروشیمی‌ها و معدنی ها؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
رئیس رویداد چهارسوق با بیان اینکه برگزاری این رویداد برای افزایش انگیزه بین فعالان تعلیم و تربیت است، گفت: امسال در این رویداد ۱۳۰۰ نفر از فعالان امر تعلیم تربیت حضور دارند.
شرکت ارتباطات ویدئویی زوم ۱۳۰۰ کارمند خود را اخراج می کند زیرا تقاضا برای سرویس های ویدئوکنفرانس این شرکت با افول پاندمی کرونا کاهش یافته است.
بیرجند- معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: هزار میلیارد تومان در این سفر برای پروژه‌های عمرانی، ۲۰۰ میلیارد برای مباحث فرهنگی و صد میلیارد تومان در حوزه بانوان استان تعریف و نهایی خواهد شد.
اهواز- مدیرکل اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با اشاره به وجود یک هزار و ۳۰۰ کلاس درس سنگی در استان گفت: به کمک خیران برای برچیده شدن این مدارس نیاز داریم.
فرهیختگان: رونقی سال ۱۴۰۰ نیز برای مدت ۸ روز در بازداشت به سر برده و با قید وثیقه آزاد شد.
طبق گزارش «دیلی میل» ۱۳۰۰ تماشاگر انگلیسی به دلیل اقدامات خشونت آمیز در ورزشگاه‌ها در لیست سیاه قرار گرفتند و اجازه سفر به قطر برای حضور در بازی‌های سه شیر‌ها در جام جهانی را ندارند.
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: افرادی که امسال دیپلم گرفتند تا پایان شهریور سال ۱۴۰۲ فرصت دارند که تحصیل و در کنکور شرکت کنند، اما کسانی که در سال ۱۴۰۰ دیپلم گرفته و امسال هم در کنکور قبول نشدند باید خدمت سربازی خود را تعیین و تکلیف کنند.
مهدی‌شهر- سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان، از اجرای مصوبه مهدی‌شهر، قطب دامپروری کشور خبر داد و گفت: با این طرح یک هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ