مراکش ۱۳۰۰۰ بلیت رایگان برای هواداران و ۳۰ پرواز چارتر برای بازی نیمه‌نهایی جام‌جهانی مقابل فرانسه ترتیب داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان-مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان گفت: امسال فروش بلیت در ایام اربعین صرفا از طریق دفاتر خدمات مسافری و آژانس‌های هواپیمایی است و هیچ گونه بلیتی به مقصد عتبات در فرودگاه عرضه نخواهد شد.
در حالی که ابتدا قرار بود بلیت‌فروشی بازی تراکتور تا فردا صبح باشد اما این تاریخ تمدید شد.
بلیت‌فروشی بازی تراکتور - پرسپولیس از صبح فردا آغاز خواهد شد.
تیم ملی کشتی فرنگی پس از حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان، بلافاصله با همان چهره‌های شاخص خود راهی بازی‌های آسیایی چین می‌شود.
معاون سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: قیمت بلیت اتوبوس ایام اربعین که با توجه به یک سرخالی‌بودن اتوبوس‌ها تعیین می‌شود، از تهران تا مرز مهران ۶۸۰هزار تومان تعیین شده است.
روش های به دست آوردن بیت کوین رایگان
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: در تلاش هستیم تا با شناورسازی ساعت کار مدارس، خدمات رایگانی را به دانش‌آموزان به صورت رایگان در مترو داشته باشیم.
فیفا بلیت‌های رایگان برای جام جهانی زنان در نظر گرفته است.
با توجه به کاهش فروش بلیت جام جهانی زنان که نیوزلند و استرالیا میزبان مشترک آن هستند، یک اسپانسر تصمیم گرفت 20000 بلیت رایگان بین هواداران در نیوزلند توزیع کند.
رسانه‌های مختلف خبر دادند که تنها به فاصله پنج دقیقه تمام بلیت‌های بازی اندونزی - ارژانتین به فروش رفته است.
رئیس هیئت کشتی آذربایجان غربی گفت: آماده برگزاری باشکوه رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی در شهر ارومیه هستیم.
منصور قنبرزاده اعلام کرد که با بهای رایگان برای بلیت بازیهای لیگ برتر مخالف است.
یکی دو روز پیش باشگاه نساجی اعلام کرد، بلیط دیدار این تیم در برابر آلومینیوم اراک در هفته بیست و ششم لیگ برتر به تماشاگران به صورت رایگان اهداء می شود.
با اعلام مدیرعامل باشگاه نساجی، بلیت دیدار نساجی مازندران و آلومینیوم اراک رایگان شد.
پناهیان هر چند لباس مبلغان اسلام پوشیده و به مدد تریبون‌های بیت المال که در اختیار وی قرار گرفته شهرتی به هم رسانده، ولی نه آن لباس و نه این تریبون‌های رایگان، دلیل موجهی برای اسلام شناس بودن او نیست.
تراکتور درآمد چندانی از محل فروش بلیت مسابقات خود ندارد و اغلب صندلی‌های بازی‌های با تماشاگر این تیم، به طور رایگان برگزار شده، اما حالا با این جریمه‌ها گویا تراکتور برای داشتن تماشاگر باید پول هم بدهد!
خبر خوب برای افرادی که موفق به تهیه بلیت المپیک و پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ نمی شوند این است که می توانند برخی از رویدادها را به صورت رایگان تماشا کنند.
در شرایطی که مصوبه قانونی شورای شهر نیم بها یا رایگان شدن مترو را برعهده شهردار قرار داده است اما شهرداری تهران توپ را در زمین شورای شهر انداخته است و وظیفه قانونی خود را نادیده گرفته است.
رئیس شورای شهر تهران گفت:زمانی باید ناوگان حمل و نقل عمومی رایگان شود که ناوگانی وجود داشته باشد.
13 هزار هوادار مراکشی بازی تاریخی برابر فرانسه را رایگان در ورزشگلاه الجنوب تماشا خواهند کرد.
چهار هزار نفر از هواداران تیم ملی مراکش می توانند به صورت رایگان، راهی استادیوم شوند.
مدیر کارگروه بلیت فروشی جام جهانی 2022 اعلام کرد که فدراسیون فوتبال ایران با مجوز فیفا، ده درصد روی قیمت بلیت ها کشیده است.
تماشاگران مسجدسلیمانی می‌توانند با خرید بلیت آنهم به صورت رایگان به تماشای دیدار تیم خود مقابل پیکان بنشینند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات چیزی به نام اینترنت رایگان ندارد اگر هم بخواهیم اینترنت رایگان به دانش آموزان، دانشجویان، معلمان و اساتید بدهیم، باید پول آن را از بیت المال به اپراتور مربوطه پرداخت کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ