طبق گزارشی جدید در ۲۴ اکتبر پس از آنکه ۱۳۰۰ پایانه استارلینک در اوکراین به دلیل کمبود سرمایه خاموش شدند، ارتش اوکراین با اختلالات اینترنت روبرو شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عباس آرگون گفت: بانک مرکزی توانسته به منابعی دسترسی پیدا کند که قبلاً به دولت ریال آن را پرداخت کرده است و از این منظر آزادسازی ۶ میلیارد دلار پول بلوکه شده مثبت ارزیابی می‌شود.
کنارک- قرمانده نداجا گفت: دسترسی آسان و سریع ساکنان منطقه، در احداث بیمارستان ۹۶ تختخوابی نبوت نیروی دریایی ارتش در کنارک مورد تاکید بوده است.
توییتر اکنون کاربران را ملزم می‌کند برای مشاهده توییت‌ها، در این پلتفرم شبکه اجتماعی، حساب کاربری داشته باشند.
درگاه ثبت من، به عنوان پنجره واحد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خدمات الکترونیکی مرتبط با سامانه‌های مختلف از جمله املاک، ثبت آنی، مالکیت معنوی، ثبت شرکت‌ها را به عموم مردم ارائه می کند.
روسیه با تحریم‌های سنگین غرب که در پاسخ به حمله این کشور به اوکراین در اواخر فوریه 2022 اعمال شد، از جمله مسدود کردن ذخایر ارز خارجی خود در خارج از کشور و محدود کردن دسترسی این کشور به خدمات بانکی و مالی دست و پنجه نرم می‌کند.
امانوئل مکرون گفته است که فرانسه سلاحی به کی یف نمی‌دهد که اجازه حمله یا دسترسی به روسیه را بدهد.
ستایشی در پاسخ به سوالی درباره صحت اظهارنظر عبدالرضا داوری -مشاور پیشین محمود احمدی‌نژاد- در توییتی، مبنی بر اینکه "کسی که محسن شکاری را دستگیر کرده بود، هدف سه گلوله قرار گرفته و به بیمارستانی که او بستری بوده، منتقل و ضارب هم دستگیر شده است، گفت: اگر دسترسی به آقای داوری داشتم سوال می کردم منبع گزارش شما چیست؟
ستایشی در پاسخ به سوالی درباره صحت اظهارنظر عبدالرضا داوری -مشاور پیشین محمود احمدی‌نژاد- در توییتر مبنی بر اینکه "کسی که محسن شکاری را دستگیر کرده بود، هدف سه گلوله قرار گرفته و به بیمارستانی که او بستری بوده، منتقل شده و ضارب هم دستگیر شده است." گفت: اگر دسترسی به آقای داوری داشتم سوال می کردم منبع گزارش شما چیست.
رئیس جمهوری روسیه امروز (یکشنبه) اعلام کرد، روسیه در جریان حمله به اوکراین تسلیحات مافوق صوت مستقر نمی‌کند اما همه آنها را به همراه دیگر سیستم‌های پیچیده که در آغاز بحران اوکراین در سال ۲۰۱۴ میلادی در دسترس نبود، در اختیار دارد.
بر اساس آمار‌ها یک پنجم مردم روسیه در خانه هایشان توالت ندارند و به توالت‌های عمومی می‌روند. کمبود دسترسی به توالت در خانه‌های مردم روسیه طی یک سال گذشته بار‌ها از سوی مقامات اوکراین از جمله ولودمیر زلنسکی رییس جمهوری اوکراین مورد تمسخر قرار گرفته است.
نشریه نیویورک‌تایمز در گزارشی نوشت که ممنوعیت دسترسی غیرنظامیان به شهر آرتیومفسک (باخموت)، می‌تواند مقدمه‌ای بر خروج ارتش اوکراین از این شهر کلیدی باشد.
مدیرعامل شرکت اسپیس ایکس، از دلیل خود برای محدود کردن استفاده ارتش اوکراین از اینترنت ماهواره‌ای «استارلینک» پرده برداشت.
سازمان ملل می گوید صلح در اوکراین حداقل در کوتاه مدت دور از دسترس است.
مقامات پایتخت اوکراین از وخامت اوضاع  در این شهر و عدم دسترسی ساکنان آن به برق و آب خبر می دهند.
بنا به اعلام مقامات پایتخت اوکراین، بیش از نیمی از ساکنان این شهر از دسترسی به برق محروم هستند.
مدیرکل آژانس ملی جرم و جنایت انگلیس (NCA) می‌گوید که تسلیحات غربیِ ارسالی به اوکراین، می‌تواند به خارج از کی‌یف قاچاق شده و ‌به دست مجرمان و تروریست‌ها بیفتد.
رئیس‌جمهور آمریکا گفت: «آنچه برای من منعکس شده این است که به نظر می‌رسد تنها ابزاری که در دسترس پوتین است، کشتار شهروندان اوکراینی، برای ترساندن آن‌ها و تسلیم کردنشان است».
حتی در زمان صلح هم برابری جنسیتی در زمینه تأمین غذا وجود ندارد و دسترسی زنان به غذا در مقایسه با مردان کمتر است، اما این تفاوت در زمان جنگ بیش‌از‌پیش افزایش پیدا می‌کند. در‌واقع جنگ‌ها بی‌عدالتی‌های ساختاری پیشین را تشدید می‌کنند.
روسیه دسترسی به اپلیکیشن پخش موسیقی «ساندکلود» را به دلیل انتشار اخبار جعلی درباره حمله روسیه به اوکراین محدود کرده است.
رئیس‌جمهوری اوکراین گفت باور دارد که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه می‌تواند از تسلیحات هسته‌ای استفاده کند. پوتین پیشتر گفته بود که روسیه از تمام ابزار‌های در دسترس خودش برای دفاع از اراضی روسیه استفاده خواهد کرد.
یک مقام محلی منطقه زاپروژیا اعلام کرد که این منطقه از نظر فنی برای برگزاری همه پرسی دسترسی به روسیه آمادگی لازم را دارد.
یک مقام محلی منطقه زاپوریژیا اعلام کرد که این منطقه از نظر فنی برای برگزاری همه پرسی دسترسی به روسیه آمادگی لازم را دارد.
پوتین می‌داند که سرنوشت اودسا به دسترسی اوکراین به دریا و تا حدی دسترسی جهان به غذا بستگی دارد. بدون این شهر، اوکراین به وضعیتی محصور در خشکی تبدیل می‌شود. «فرانسوا دلاتر»، دبیر کل وزارت خارجه فرانسه گفت: «از نظر من اودسا کلید اصلی است. از نظر نظامی، اینجا ارزشمندترین هدف است. اگر شما آن را کنترل کنید، دریای سیاه را کنترل می‌کنید.»
با مانع تراشی یک شرکت ارائه دهنده خدمات حمل و نقل نفتی از طریق اوکراین، صادرات نفت روسیه به برخی از کشورهای اروپایی با وقفه مواجه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ