اصولی در خصوص تمدید احتمالی قرارداد قلعه‌نویی تا پایان جام جهانی گفت: "چندبار دیگر هم گفتم به عنوان سخنگوی فدراسیون. یکی از شاخصه‌هایی که در هیئت رئیسه فدراسیون بدون در نظر گرفتن مصداق مطرح بود، عملکرد سرمربی در جام ملت‌ها بود. اگر پیشنهاد جدیدی بیاید که هنوز نیامده، قابل بحث است. خواهشم از رسانه‌ها کمک به تیم ملی برای جام ملت‌هاست."
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس کمیته مسابقات فدراسیون هندبال گفت: امیدوارم طبق برنامه‌ریزی که کرده‌ایم مسابقات لیگ برتر هندبال مردان و زنان آغاز شود، چون سال شلوغی در پیش داریم و نباید به لیگ لطمه بخورد.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: قرارداد امیر قلعه نویی را امضا کردم و از همبستگی در تیم ملی راضی هستم.
رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد شرط ادامه همکاری با سرمربی تیم ملی رسیدن به نیمه نهایی جام ملت‌ها است.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: قرارداد امیر قلعه نویی را امضا کردم و از همبستگی در تیم ملی راضی هستم.
سرمربی تیم ملی فوتبال برای قرارداد خود با فدراسیون فوتبال را تا بعد از امضا شدن قرارداد اعضای کادرفنی و اجرایی امضا نخواهد کرد.
قلعه‌نویی برای امضای قراردادش با فدراسیون شرط گذاشت
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان برای امضای قراردادش با فدراسیون فوتبال یک شرط خاص دارد.
سرپرست فدراسیون شطرنج می‌گوید شرط اعزام‌ تیم ملی شطرنج رده‌های سنی به مسابقات غرب آسیا حضور اسپانسر است.
ساموئل اتوئو، رئیس فدراسیون فوتبال کامرون، یک شرط برای بازگشت آندره اونانا، ستاره اینترمیلان، برای محافظت دوباره از دروازه شیرها گذاشت.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال با بیان این که انتخاب دستیاران حق سرمربی است گفت: قطعا آقای قلعه نویی در این مورد اختیار تام خواهند داشت و فدراسیون دخالتی در انتخاب همکاران او نخواهد داشت.
معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش با اشاره به انتخاب رئیس جدید فدراسیون وزنه برداری گفت: سجاد انوشیروانی چون مدتی سرپرست فدراسیون بود هندوانه به شرط چاقو است!
آنطور که رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرده است، برای آن‌ها استخدام سرمربی داخلی به یک شرط در اولویت اصلی قرار خواهد گرفت.
رئیس فدراسیون فوتبال تایید کرد که فلیکس سانچز اسپانیایی یکی از گزینه‌های سرمربیگری در تیم ملی ایران است.
با تصمیم کمیته فنی فدراسیون تکواندو، در صورت تأمین منابع مالی اعزام تیم ملی به مسابقات گرنداسلم چین در روزهای ابتدایی سال جدید انجام خواهد شد.
با تصمیم کمیته فنی فدراسیون تکواندو، در صورت تأمین منابع مالی اعزام تیم ملی به مسابقات گرنداسلم چین در روزهای ابتدایی سال جدید انجام خواهد شد.
سردبیر برنامه الکاس در شبکه آی‌نیوز عراق مدعی شد که فدراسیون فوتبال ایران درخواست برگزاری یک بازی دوستانه با عراق را در تهران داده است.
سازمان لیگ فدراسیون کشتی شرایط مالی ویژه ای را برای حضور نمایندگان ایران در مسابقات جام باشگاه‌های جهان در نظر گرفته است.
کارلوس کی‌روش قرار است قراردادش را به شرط «قهرمانی در جام ملت‌های آسیا» با فدراسیون فوتبال ایران تمدید کند.
رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی بعد از قطعیت برگزاری جام باشگاه‌های جهان در رشته آزاد، تأکید کرد، اگر هزینه‌های برگزاری را تقبل کنند این رقابت‌ها در کشتی فرنگی هم به انجام خواهد رسید.
آینده دیدیه دشان در تیم ملی فرانسه نامشخص است. او تا پایان جام جهانی قرارداد دارد و گفته می شود زیدان جانشین او خواهد شد ولی رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه این شایعات را رد کرد.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد حضور تماشاگر در مسابقات لیگ‌های داخلی منوط به نظر شورای تامین و ستاد ملی مبارزه با کرونا در استان‌ها است.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای تعیین تکلیف بدهی‌های مس رفسنجان را شرط برگزاری دیدار این تیم برابر پیکان دانست.
یکی از مسئولان فدراسیون کشتی آمریکا در حاشیه رقابتهای جهانی ۲۰۲۲ صربستان رسماً از رئیس فدراسیون کشتی ایران برای حضور در جام جهانی در این کشور دعوت کرد.
نکونام به فدراسیون اعلام کرد دستیاری کی‌روش برای او بازگشت به عقب است؛ چراکه چند سال قبل این جایگاه را تجربه کرده و اگر قرار باشد به تیم ملی برگردد به‌عنوان نفر اول بر می‌گردد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ