پس از گذشت چند روز از وقوع سیلاب در روستای ناریان شهرستان طالقان در البرز نیروهای امدادی همچنان مشغول پاکسازی آثار بجا مانده از سیلاب دراین روستا هستند. به گفته فرماندار طالقان، ۷۰ خودرو در این روستا توسط امواج سهمگین سیلاب متلاشی شده اما خسارت جانی در برنداشت و از سوی دیگر ۱۰۰ واحد مسکونی دچار آبگرفتگی شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی ژاپن از وقوع زمین‌لرزه‌ای به قدرت ۶.۲ ریشتر در استان «هوکایدو» خبر داد. هنوز آماری از خسارات یا تلفات احتمالی آن منتشر نشده است.
تصاویر منتشر شده از شهر اشغالی رخُووت، تخریب گسترده اموال و خانه‌های غصبی صهیونیست‌ها را نشان می‌دهد.
باران‌های سیل آسا در منطقه امیلیا-رومانیا در شمال ایتالیا دست کم دو کشته بر جای گذاشت.
سرپرست مرکز اورژانس تهران گفت: حادثه انفجار گاز و ریزش آوار در منطقه فلاح تهران ساعت ۲۲:۲۷ شب گذشته به اطلاع اورژانس رسید؛ این حادثه ۴ مصدوم داشت.
جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی از ساعاتی پیش حملات هوایی گسترده‌ای را علیه اهداف مختلف از جمله پایگاه‌های مقاومت در نوار غزه آغاز کرده است. ارتش اسرائیل در پاسخ به حملات راکتی به شمال فلسطین اشغالی در حال بمباران نوار غزه است. جنگنده‌های اسرائیلی با ده‌ها موشک پایگاه‌های مقاومت و چندین زمین کشاورزی را در مناطق مختلف نوار غزه بمباران کردند. این حملات تا این لحظه تلفات جانی نداشته، اما خسارات زیادی در پی داشته است.
لحظات پیش یک زمین‌لرزه نسبتاً شدید کابل را تکان داد. هنوز از خسارات و تلفات احتمالی این زمین‌لرزه و این‌که دیگر در کدام بخش‌های کشور احساس شده، جزییات در دست نیست. خبرگزاری فرانسه هم از احساس شدن زلزله شدیدی به قدرت ۷.۷ ریشتر در پاکستان خبر داده است.
زمین لرزده شدیدی به قدرت ۷.۷ ریشتر مناطقی از پاکستان را تکان داد؛ که خسارات و شکاف‌هایی عمیق ایجاد کرد
تصاویری از آوار ساختمان‌ها در منطقه هاتای ترکیه را مشاهده می‌کنید.
زلزله هفت و چهاردهم ریشتری جنوب ترکیه و شمال سوریه موجب خسارت زیادی در دو کشور شده است. شماری از ساختمان های استان های حماه، لاذقیه و حلب و جندیرس در نتیجه شدت زمین لرزه ویران شده است.
زمین لرزه ای به بزرگی بیش از ۷ ریشتر مناطقی از ترکیه را به شدت لرزاند.
مدیرعامل‌سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب، عنوان کرد: «شدت این انفجار به حدی بود که به ۱۰ منزل مسکونی در نزدیکی محل حادثه نیز خسارت وارد شده است». این حادثه به علت اختلاف خانوادگی اتفاق افتاده و در پی آن فرزند خانواده شیلنگ گاز را بریده و منزل که خالی از سکنه بوده را ترک می‌کند.
فیلم‌های پهپادی منتشر شده خسارات گسترده‌ای را در شهر وولدار واقع در استان دونتسک اوکراین به همراه ساختمان‌های زیادی که در اثر گلوله باران روسیه آسیب دیده‌اند، نشان می‌دهد.
رسانه‌های سعودی از ادامه‌های بارش‌های پرحجم و سیل‌آسا و مختل شدن زندگی عادی مردم در چند شهر اصلی عربستان خبر داده‌اند. تصاویری که دوشنبه (۱۲ دی) در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده، وضعیتی شوکه‌کننده از سیلاب‌های شدید در مناطق مختلف عربستان به خصوص در شهرهای جده، مکه و مدینه را نشان می‌دهند. از پنج‌شنبه گذشته شهر مکه به شدت آسیب دیده، همه خیابان‌های شهر مدینه زیر آب رفته‌اند و در طول چند هفته گذشته خیابان‌های جده خسارات قابل توجهی دیده‌اند./ایسنا
انفجار‌های متعدد روز شنبه کی‌یف و سایر مناطق اوکراین را لرزاند که در پی آن دست‌کم یک نفر کشته و ۱۴ فرد دیگر هم زخمی شدند. انفجار مرگبار در پایتخت اوکراین در میان ساختمان‌های مسکونی چند طبقه در منطقه سولومیانسکی نیز رخ داد که به کشته شدن دست‌کم یک زن انجامیده است.
بر اثر انفجار‌هایی که پس از سقوط پهپاد‌های انتحاری روسیه در کی‌یف رخ داد، شیشه برخی از منازل محل سقوط تخریب و سقف خانه‌ها آسیب دید.
این ویدیو که توسط دوربین‌ها ضبط شده تصویری عجیب از یک تصاف عمدی و فرار راننده را نشان میدهد.
تصاویر ماهواره‌ای Maxar از شهر ماریوپول در شرق اوکراین، که در مارس ۲۰۲۲ و نوامبر ۲۰۲۲ گرفته شده است، تغییرات متعددی را نشان می‌دهد که از زمان محاصره این شهر توسط روسیه در ماه مارس و خسارات گسترده ناشی از هفته‌ها حملات هوایی و توپخانه‌ای رخ داده است. بر اثر بمباران‌ها در سرتاسر شهر، ده‌ها ساختمان بلندمرتبه تخریب شده یا آسیب‌دیده است. یک مجتمع نظامی جدید روسیه در مرکز شهر ساخته شده است و قبرستان اصلی شهر گسترش قابل توجهی در تعداد قبر‌های خود داشته است.
خبرگزاری فارس با انتشار تصاویری از بوکان نوشت: اغتشاشگران شامگاه سه شنبه ۲۴ ابان ۱۴۰۱ در بوکان فروشگاه‌های مردم را غارت کردند و گرمخانه شهرداری را که محل نگهداری کارتن‌خواب هاست را به آتش کشیدند. اغتشاشگران که مسلح نیز بودند یک نیروی حافظ امنیت را به شهادت رساندند.
حمله موشکی به ساختمان اداره راه آهن در دونتسک اوکراین که به روسیه الحاق شده خساراتی بر جای گذاشت.
تصاویری از داخل زندان اوین چند ساعت پس از آتش‌سوزی در فضای مجازی منتشر شده که خبر از خسارت سنگین به ساختمان دارد.
زلزله‌ای ۵/۴ ریشتری بامداد چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱ شهرستان خوی در آذربایجان غربی را لرزاند. طبق اعلام استاندار آذربایجان غربی این زلزله فوتی نداشته، اما تاکنون هزار و ۱۲۷ نفر نفر مصدوم شده اند. همچنین زمین لرزه به ۵۰۰ خانه مسکونی آسیب ۲۰تا ۵۹ درصدی وارد کرده و ۵۰ منزل مسکونی به طور کامل تخریب شده است.
حزب کادحی در کردستان عراق اعلام کرد که بر اثر حملات هواپیماهای بدون سرنشین سپاه تعدادی از مقرهای این سازمان تخریب شده است. نیروی زمینی سپاه درباره موشک‌باران مقر تروریست‌های مستقر در اقلیم شمال عراق تاکید کرد: این سلسله عملیات تا خلع سلاح گروهک‌های تروریستی ادامه پیدا خواهد کرد. در اطلاعیه نیروی زمینی سپاه تاکید شده است: این سلسله عملیات تا خلع سلاح گروهک های تروریستی ادامه پیدا خواهد کرد و از دولت مرکزی و دولت اقلیم شمال عراق می خواهیم که به مسئولیت های خود در برابر جمهوری اسلامی ایران به عنوان همسایه، جدیت بیشتری نشان دهد.
یک روستا که در دو طرف آن شهروندان تاجیک و قرقیز زندگی می کنند خسارات زیادی را در نتیجه درگیری های چند روزه بین نیروهای نظامی دو کشور دیده است.
سیلاب ناشی از بارش‌های سیل آسای سال جاری، روز جمعه ۷ مرداد روستای آهنگران در شهرستان فراهان را دچار آسیب جدی کرد. به گفته اهالی حدود ۵۰ خانه در این روستا به صورت صددرصدی آسیب دیده و خسارت وسیعی نیز به دامداری و کشاورزی این روستا وارد شده است. این روستا ساعاتی قبل از ورود سیلاب تخلیه شد، ولی در نهایت آوار ناشی از سیل جان یکی از اهالی را گرفت. از ساعات ابتدایی وقوع سیل نیرو‌های هلال احمر، بسیج، سپاه، گروه‌های جهادی، راهداری، نیروی انتظامی و نیرو‌های داوطلب در این روستا در حال خدمت رسانی هستند.
بارش شدید باران و شدت گرفتن سامانه مانسون ظرف روزهای گذشته در باغملک استان خوزستان خسارات زیادی را به منازل مسکونی و زیرساخت‌های این شهرستان وارد کرده‌ است. تخلیه گل و لای از منازل و باز کردن مسیرها توسط ماشین آلات سنگین و سبک در این منطقه ادامه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ