جالب اینجاست که این اولین باری نیست که در اعلام خبر تعطیلی‌ها مشکل داریم، حدود ۱ ماه پیش درباره تعطیلی مربوط به آلودگی هوا در گزارشی نوشتیم که «واقعا تصمیم برای تعطیلی به‌موقع را هم ندارید؟» که حالا احتمالا باید تیترش را اینگونه اصلاح کنیم که «واقعا توانایی اعلام هیچگونه تعطیلی را ندارید»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نکونام درباره رشد کیفی بازیکنان استقلال افزود: بازیکنانی که در استقلال بازی می‌کنند با کیفیت هستند و قطعا بهترین کیفیت را دارند. قطعا بازیکن بزرگ برای باشگاه بزرگ است. بازیکنان شاید در برهه‌ای اشتباهاتی داشته‌اند اما آنها بهترین‌اند و کیفیت واقعی را نشان می‌دهند. من کاری نکردم و این عملکرد حاصل توانایی خودشان است.
عارف در بخش دیگری از سخنان خود به لایحه برنامه هفتم توسعه اشاره کرد و با بیان اینکه اگر عیار و توانایی واقعی دولت را بخواهیم بسنجیم برنامه هفتم کفایت می کند، تصریح کرد: متاسفانه برنامه هفتم توسعه مملو از تناقضات است و کسانی که این برنامه را تهیه کردند آمال و آرزوهای خود را مطرح کردند البته دوستان ما در بنیاد امید ایرانیان با یک کار کارشناسانه نظرات خود را درخصوص این برنامه به مجلس شورای اسلامی ارسال خواهند کرد.
به نظر می‌رسد که دوران خودرو‌های با قابلیت پرواز نزدیک‌تر می‌شود، اما در این مسیر چالش‌های بزرگی باقی مانده که باید حل شوند.
تلویزیون «اوتی‌وی» هندوستان، از اولین مجری خبری هوش مصنوعی با نام «لیسا» رونمایی کرد.این مجری هوش مصنوعی با ظاهر و زبان بدن بسیار شبیه انسان به مخاطبین این شبکه خوش آمد می‌گوید و ابراز امیدواری می‌کند که مخاطبین مثل یک انسان واقعی پذیرای او باشند. لیزا توانایی صحبت به بسیاری از زبان‌ها را دارد، اما فعلاً اخبار را فقط به زبان اوریه (Oria) و انگلیسی ارائه می‌کند.
«تفاوت بین هزینه‌های واقعی زندگی و درآمد‌ها نه تنها منجر به کوچک شدن سفره مردم می‌شود، بلکه به افزایش نارضایتی‌های عمومی و اجتماعی نیز دامن می‌زند. شهروندان، در تلاشند با کمک شغل دوم از پس وضعیت تورم بر آمده و هزینه‌های زندگی را تامین کنند. اما کارمندی که روزی ۱۰ تا ۱۵ ساعت کار می‌کند، به سرعت فرسوده و بیمار می‌شود و توانایی کار کردن خود را از دست می‌دهد.»
ماجرای مسمومیت با متانول ماجرای امروز جامعه نیست و در واقع اپیدمی مسمومیت با متانول به زمان شیوع کرونا بازمی‌گردد. نتایج تحقیقات در باب مسمومیت گسترده با متانول نشان می‌دهد که این موضوع از زمان پخش اطلاعات نادرست درباره توانایی الکل برای خنثی‌کردن ویروس کرونا آغاز شد.
شاید فکر کنید که هر روز دوش گرفتن برای سلامتی مفیدتر است. اما در واقع برعکس است. دوش گرفتن‌های مکرر ممکن است تعادل میکرو ارگانیسم‌های روی پوست را بر هم زند، امری که پوست را در برابر عفونت آسیب‌پذیرتر می‌کند. دستگاه ایمنی بدن ما باید توسط باکتری‌ها و آلودگی‌ها تحریک شود و دوش گرفتن بیش از اندازه ممکن است دستگاه ایمنی را ضعیف و از توانایی آن برای محافظت از ما در برابر ویروس‌ها بکاهد.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان در پایان بازی به انتقاد از شرایط برگزاری مسابقه تیمش برابر ملوان پرداخت.
در نتیجه، استفاده از تلفن در حین پرواز در حال حاضر به توانایی هواپیما برای عملیات آسیب نمی‌رساند، اما خدمه کابین ممکن است ترجیح دهند در ارائه خدمات در طول پرواز به همه مسافران تاخیر نداشته باشند.
سرمربی هوادار تاکید دارد تیمش روز بدی مقابل استقلالی‌های آماده داشت.
سون هیونگ مین، ستاره کره ای تاتنهام بابت برکناری آنتونیو کونته ابراز تاسف کرد.
علیرضا بیرانوند شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی صحبت های جالبی را مطرح کرد.
عطاءالله مهاجرانی نوشت: جنگ اقتصادی نیاز به برنامه‌ریزی و تعقل و استفاده از تجارب دیگران و بهره‌گیری از کارشناسان و دانشمندان دارد. همان‌گونه که در جنگ نظامی باید به نیرومندی و وسائل تکیه کرد، در جنگ اقتصادی نیز توانایی و وسائل نیاز است. اقتصاد مقاومتی که مکرر از سوی رهبری تاکید شده، در واقع تدارک و تحقق برای مقابله در جنگ اقتصادی است.
عطاءالله مهاجرانی نوشت: جنگ اقتصادی نیاز به برنامه‌ریزی و تعقل و استفاده از تجارب دیگران و بهره‌گیری از کارشناسان و دانشمندان دارد. همان‌گونه که در جنگ نظامی باید به نیرومندی و وسائل تکیه کرد، در جنگ اقتصادی نیز توانایی و وسائل نیاز است. اقتصاد مقاومتی که مکرر از سوی رهبری تاکید شده، در واقع تدارک و تحقق برای مقابله در جنگ اقتصادی است.
دانشمندانی که یک مسیر سلولی، یا سوئیچ، پیدا کرده‌اند که توانایی شنا کردن اسپرم را مختل می‌کند، می‌گویند که امکان ساخت یک قرص ضدبارداری غیرهورمونی برای مردان، به طوری که پیش از آمیزش مصرف شود، اکنون واقع بینانه به نظر می‌رسد.
سرمربی آرسنال تاکید کرد که تیمش در بازی مقابل سیتی نتوانست از فرصت های خوبی که داشت استفاده کند.
وسلی اسنایدر از اینکه منچستریونایتد قصد دارد ووت وخهورست را جانشین رونالدو کند، ابراز تعجب کرد.
بسیاری از افراد عاشق این هستند که روش‌ها و متد‌های جدید را امتحان کنند، نه به خاطر اینکه از پول خرج کردن بیزارند، بلکه می‌خواهند ببینند که کدام روش تاثیر بیشتری دارد.
جزیره مروارید قطر (Pearl) در دهانه تالاب خلیج غربی (West Bay) شهر دوحه واقع شده است. این جزیره به شکل مروارید است و وسعتی به اندازه ۴۰۰ هکتار دارد. در این جزیره شما شاهد ساختمان‌ها، ویلاها، هتل، مراکز خرید مدرن و لوکس خواهید بود.
حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد امام جمعه موقت تهران بیان کرد: کسانی که کمترین شناختی از این دو نهاد قدرتمند و بازوان توانای انقلاب و رهبر معظم انقلاب اسلامی دارند، می‌دانند که در حقیقت ارتش، سپاه و بسیج یک حقیقت هستند با چند نام و در واقع یک هویت واحد دارند.
برخی از مواد غذایی توانایی دفع احساس گرسنگی را دارند. آیا واقعا هیچ ماده غذایی‌ای می‌تواند اشتهای ما را سرکوب کند؟
اعتماد به نفس از حس شایستگی حاصل می‌شود، یک کودک با اعتماد به نفس نیاز به درک مثبت و واقع گرایانه از توانایی هایش دارد و ناشی از دستاورد‌های بزرگ و کوچک است. کلمات دلگرم کننده شما می‌تواند به ایجاد اعتماد به نفس کمک کند.
نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که اسکن مغزی، یادگیری دانش‌آموزان را بهتر از امتحانات اندازه‌گیری می‌کند و در واقع، اسکن کردن مغز در سنجش توانایی یادگیری دانش‌آموزان بهتر از آزمون‌های سنتی عمل می‌کند.
عرفان باقری حالا باید تلاش کند دور از فضای مجازی و در زمین فوتبال توانایی هایش را نشان بدهد تا بتواند به یک ستاره واقعی تبدیل شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ