در مسابقات وزن ۵۵ کیلوگرم رقابت‌های کشتی‌ فرنگی زیر ۲۳ سال اروپا، حریف جمهوری آذربایجان پس از شکست مقابل حریف خود از ارمنستان با ضربه به صورت او کوبید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگرچه کمیته ملی المپیک برای بازی‌های آسیایی چهار سهمیه در اختیار شنا قرار داده اما مربیان و مسئولان این رشته، استفاده کامل از این تعداد سهمیه را منوط به شرایط آمادگی ورزشکاران‌شان کرده‌اند.
سرگی پروکوپیف (Sergey Prokopyev) فرمانده ماموریت «اکسپدیشن ۶۹» بر انتهای بازوی رباتیک اروپا (ERA) سوار شد تا دوام و استحکام یک ایستگاه کاری قابل حمل را آزمایش کند.
پپه، کاپیتان پورتو، در دقیقه ۹۰ دیدار سوپرجام فوتبال پرتغال از زمین بازی اخراج شد.
زنگ آغاز بیست و سومین دوره رقابتهای لیگ برتر در حالی از امروز چهارشنبه به صدا در می آید که برخلاف انتظارات مهمترین دیدار روز اول این هفته بدون حضور تماشاگران و در سکوت برگزار خواهد شد.
پس از پایان دیدار النصر و زمالک، فوق ستاره پرتغالی پیراهنش را با بازیکن حریف عوض کرد.
دبیر شورای نگهبان دبیر شورای نگهبان به هتک حرمت آمر به معروف در باغ نارنجستان قوام شیراز واکنش نشان داد و گفت: در روزهای گذشته اتفاق ناراحت‌کننده‌ای در شهر شیراز روی داد و به فردی که قصد ادای تکلیف شرعی امر به معروف و نهی از منکر داشت، جسارت شد. این رفتار خلاف شرع، خلاف قانون و خلاف حقوق انسانی، محکوم است و از همه کسانی که غیرتمندانه به این رفتار زشت واکنش نشان دادند، تشکر و قدردانی می‌کنم. مسئولانی که در این زمینه وظیفه دارند، برخورد سریع و قانونی و بدون مماشات، اجازه ندهند برخی افراد هنجارهای مورد احترام جامعه را زیر پا بگذارند.
حرکت بیت‌کوین به سمت ۵۸ هزار دلار
رئال مادرید معمولا سوالات در نشست خبری مربیانش که مربوط به نقل و انتقالات هستند را در سایت خود منتشر نمی‌کند، اما در مورد امباپه دست به اقدامی کم‌سابقه زد.
کریستیانو رونالدو این بار با پرتاب آب به سمت فیلمبردار دیدار با الشباب خبرساز شد.
علیرضا نیکبخت واحدی، بازیکن پرحاشیه سال‌های دور فوتبال ایران که چند ماهی هست در قامت مربی در لیگ دسته ۳ به فوتبال برگشته، در این لیگ هم جنجال‌ساز شد و یک عکاس را در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد با مشت زد! جالب اینکه نیکبخت در توجیه حرکات زشت و مضروب کردن عکاس، مدعی شده عکاس‌ها نباید وقتی بازیکنم را تنبیه می‌کنم از من عکس بگیرند! / آخرین خبر
فیلم حرکت زشت بازیکن عراق مقابل دروازه ایران
طبق قانون اساسی، هر نماینده "حق" دارد در همه مسائل داخلی و خارجی کشور اظهارنظر نماید (اصل 84) ولی گویا هیات نظارت بر رفتار نمایندگان خود را فراتر از قانون اساسی پنداشته و نماینده ای را کلا از حق خود محروم کرده و زشت تر این که رئیس مجلس هم عملاً این بدعت را پذیرفته است.
برخورد ریکو هنری با وسلی فوفانا از دید داور مسابقه چلسی - برنتفورد دور ماند.
هیئت مدیره النصر در پاسخ به حرکت جنجالی رونالدو، توجیه عجیبی را مطرح کرده است.
هیئت مدیره النصر در پاسخ به حرکت جنجالی رونالدو، توجیه عجیبی را مطرح کرده است.
رونالدو در اوایل نیمه دوم دربی ریاض، حرکت عجیبی انجام داد که منجر به دریافت یک کارت زرد برای او شد.
فردی در حرکت زشت و زننده سطل ماست را روی یک مادر و دختر خالی کرد.
مرحله یک چهارم نهایی کشتی فرنگی قهرمانی زیر ۲۳ سال اروپا در وزن ۵۵ کیلوگرم بین کاراپت مانولیان ارمنستانی و رحیم حسنوف آذربایجانی با حرکت غیرورزشی به پایان رسید.
یک حرکت غیرورزشی و ضربه به ملی‌پوش ایرانی فاینورد منجر به اخراج بازیکن جوان خرونینگن شد.
جواب گلر آرژانتین به حرکت زشت در جشن قهرمانی جام‌جهانی
خطیب نماز جمعه تهران اعلام کرد که مجلس و دولت به حرکت زشت اتحادیه اروپا علیه سپاه پاسداران پاسخ قاطع خواهند داد.
رسانه اسپانیایی مارکا در واکنش به حرکات مراکشی‌ها که به شدت عصبانی بودند نوشت: خشم، یادگار اشرف حکیمی و مراکشی بود که منتظر اهدای مدال به کرواسی نشدند.
حرکت زشت کیلیان امباپه در واکنش به درخواست بازیکن اوسر، انتقادات زیادی را متوجه ستاره فرانسوی کرده است.
داروین نونیز، مهاجم لیورپول، به خاطر دریافت کارت قرمز در دیدار شب گذشته تیمش مقابل کریستال پالاس عذرخواهی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ