کشتی‌گیر ژاپنی با شکست حریف سرسخت امریکایی مدال طلای جهان را به دست آورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رقیب همیشگی کشتی‌گیر کشورمان با انتشار ویدویی اعلام کرد به دنبال طلای جهانی است.
حسن یزدانی در فاصله حدودا دو هفته بعد از آنکه آمادگی بالایش را در تورنمنت زاگرب به رخ حریفانش کشید، تیم بانک شهر را در مسابقات باشگاه‌های جهان همراهی خواهد کرد.
حسن یزدانی، کشتی‌گیر وزن ۸۶ کیلوگرم کشورمان با پیروزی ۱۳ بر ۲ مقابل حریف شگفتی‌ساز ژاپنی در فینال مسابقات بین المللی زاگرب، به مدال طلا رسید.
طلای ۴۴امتیازی حسن یزدانی در زاگرب
سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد از ساختمان جدید فدراسیون کشتی و کمپ تیم‌های ملی کشتی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بازدید کرد.
منصور برزگر سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد از ساختمان جدید فدراسیون کشتی و کمپ تیم‌های ملی کشتی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بازدید کرد.
دارنده مدال طلای جهان در اقدامی غیرحرفه‌ای پیش از مرحله نهایی لیگ کشتی آزاد، اردوی تیم بانک شهر را ترک کرد؛ اقدامی که سبب از دست رفتن عنوان قهرمانی برای شاگردان رضا یزدانی شد.
حسن یزدانی چند فصلی می‌شود که گران‌ترین کشتی‌گیر لیگ ایران است. این موضوع هم بجاست؛ با توجه به قدرت و محبوبیتی که حسن در ایران دارد، هر باشگاهی که بتواند او را به خدمت بگیرد، علاوه بر اینکه بخت رسیدن به مدال طلا در وزن حسن یزدانی را دارد، می‌تواند امیدوار باشد که اسپانسر چرب‌تری هم نصیبش شود.
نظر منصور برزگر درباره شکست یزدانی و طلای قاسمپور
مربیان تیم ملی از یک‌سو و رئیس فدراسیون کشتی از سوی دیگر، باید پاسخ این پرسش را بدهند که در یک سال گذشته چطور دو کشتی‌گیر آمریکایی را آنالیز کرده‌اند که هر دو بدون سختی و بعضا با اختلاف امتیازی زیاد، نمایندگان ایرانی را که یکی از آن‌ها دست بر قضا، اسطوره نوظهور کشتی ایران است، از پیش‌رو برمی‌دارند، به مدال طلا بوسه می‌زنند و کمربند قهرمانی را می‌بندند؟
نخستین برد کشتی آزاد ایران مقابل آمریکا در بلگراد ۲۰۲۲ منجر به کسب نخستین نشان طلا برای کشورمان شد. کامران قاسم‌پور با وجود ضربات ناجوانمردانه و حرکات خطای کاکس آمریکایی، او را مغلوب قدرت و غیرت و تفکر خود کرد.
اولین برد کشتی آزاد ایران مقابل آمریکا در بلگراد ۲۰۲۲ منجر به کسی نخستین نشان طلا برای کشورمان شد. کامران قاسم‌پور با وجود ضربات ناجوانمردانه و حرکات خطای کاکس آمریکایی، او را مغلوب قدرت و غیرت و تفکر خود کرد
اولین برد کشتی آزاد ایران مقابل آمریکا در بلگراد ۲۰۲۲ منجر به کسی نخستین نشان طلا برای کشورمان شد. کامران قاسم‌پور با وجود ضربات ناجوانمردانه و حرکات خطای کاکس آمریکایی، او را مغلوب قدرت و غیرت و تفکر خود کرد
اولین برد کشتی آزاد ایران مقابل آمریکا در بلگراد ۲۰۲۲ منجر به کسی نخستین نشان طلا برای کشورمان شد. کامران قاسم‌پور با وجود ضربات ناجوانمردانه و حرکات خطای کاکس آمریکایی، او را مغلوب قدرت و غیرت و تفکر خود کرد
کشتی ایران شب سختی را برابر تیم ملی آمریکا گذراند، سه شکست برابر آمریکائیها شب تلخی را برای ایرانی های کشتی دوست رقم زد
با شکست یزدانی و نخودی ایران هردو فینال رقابت‌های روز دوم را مقابل کشتی‌گیران نامدار آمریکایی از دست داد.
در چارچوب رقابتهای مسابقات کشتی قهرمانی جهان حسن یزدانی در نیمه نهایی وزن ۸۶ کیلوگرم برابر ماکوئف نماینده اسلواکی با نتیجه ۱۰ بر ۰ به پیروزی رسید و راهی فینال شد.
کشتی‌گیر زن طلایی ژاپن با پیراهن حسن یزدانی
یزدانی همیشه بهترین رقیب و کشتی‌گیر در بهترین تورنمنت‌ها در زندگی من بوده است. برای رسیدن به اوج و طلا باید بهترین‌ها را ببرید و من از اینکه چنین ورزشکاران و کشتی‌گیران با استعداد و توانمندی سر راه من هستند خیلی خوشحالم
غلامرضا تختی با کسب سه مدال المپیک و چهار مدال جهانی، با هفت مدال، یکی از پرافتخارترین کشتی‌گیران تاریخ ایران است. او یک مدال طلا و دو نقره در المپیک دارد و دو طلا و دو نقره در بازی‌های جهانی. مجموع مدال‌های ارزشمندش به عدد هفت رسید. این عدد را حسن یزدانی سال پیش با برتری در فینال رقابت‌های قهرمانی جهان در نروژ به دست آورد. او حالا فقط به یک مدال دیگر نیاز دارد تا از جهان‌پهلوان غلامرضا تختی، در کشتی آزاد عبور کند.
تیلور ۳۱ ساله با تجربه سه برد برابر یزدانی بدنبال چهارمین طلای خود است و یزدانی نیز با استفاده از تاکتیک و قدرت جوانی می‌رود تا به یکی از پرافتخارترین کشتی‌گیران ایران تبدیل شود.
قهرمان پیشین کشتی آزاد جوانان جهان پیش‌بینی کرد، چهار کشتی‌گیر سنگین وزن کشورمان شانس دستیابی به مدال طلا در پیکارهای جهانی پیش رو را دارند.
یزدانی و قاسمپور شانس اول طلای کشتی قهرمانی جهان
به دنبال افزایش شدید دما رکورد تاریخی مصرف برق کشور آن‌هم در روزهای آغازین تابستان شکسته شد؛ رکوردی که البته با مدیریت بار مصرف برق همراه بود و به همین دلیل نه تنها به پایداری شبکه برق سراسری آسیبی وارد نشد، بلکه برق بخش خانگی نیز با حداکثر ظرفیت تأمین شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ