رئیس کمیته پولی و بانکی مجلس ضمن دعوت از روسای سابق بانک مرکزی برای مناظره و گفت: برخی از این افراد عامل رشد ام المصائب اقتصاد ایران هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
۱۹ تن از رؤسای سابق نهادهای نظامی و جاسوسی رژیم صهیونیستی از ترس محاکمه در دادگاه لاهه به موج اعتراضات علیه اصلاحات قضایی در اراضی اشغالی پیوستند.
لوئیس سوارز، ستاره سابق بارسلونا، فاش کرد که او و لیونل مسی رویای خداحافظی مشترک از دنیای فوتبال را در سر دارند.
مدیر فنی کشتی آزاد استان تهران با انتقاد از روسای هیات‌های کشتی غیر فعال در سطح کشور، گفت: در همین استان تهران ۸۰ درصد روسای هیات‌های کشتی در خواب هستند و اصلا معلوم نیست برای چه آمده‌اند.
تیم هشتم چلنجر کاپ برای صعود به لیگ ملتهای والیبال به زودی مشخص می‌شود
در بروزرسانی توییتر که می‌توان گفت به تازگی اتفاق افتاده‌است، تیک خاکستری به افراد دولتی، سیاسی، روسای جمهور فعلی و یا سابق تعلق گرفته‌است؛ اتفاقی که در ایران تنها آیت‌الله خامنه‌ای و ابراهیم رئیسی را شامل شد.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی شب گذشته در افطار ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ میزبان حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناطق‌نوری، غلامعلی حدادعادل و علی لاریجانی رؤسای پیشین مجلس شورای اسلامی بود.
طبق اعلام رسانه های اسپانیایی، قاضی شکایت دادستانی علیه باشگاه بارسلونا، ساندرو روسل و جوزپ بارتومئو، روسای سابق این باشگاه برای پرونده نگریرا را پذیرفت.
چزاره پراندلی، سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا، به صورت رسمی کناره گیری اش از دنیای فوتبال را اعلام کرد.
اولیانوف در حساب کاربری‌اش در توییتر «جو بایدن» و «دونالد ترامپ»، روسای جمهور فعلی و سابق آمریکا را باعث پیشروی برنامه هسته‌ای ایران دانسته است.
پزشک روسای جمهور سابق آمریکا می‌گوید سلامت روانی رئیس‌جمهور کنونی این کشور وخیم شده، اما کاخ سفید حقیت را از مردم پنهان می‌کند.
مربی سابق تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: انجام کاری که بعضی از بازیکنان ایران قبل از مسابقات انجام می‌دهند در روسیه غیر قابل تصور است!
وزیر علوم درباره علت تغییر رئیس دانشگاه الزهراء (س) گفت: شرایط به گونه‌ای رقم خورد که خود دکتر حق‌بین (سرپرست سابق دانشگاه الزهرا (س)) نیز راغب بودند که این جا به جایی صورت گیرد، بنابراین انجام شد.
ستاره سابق آرسنال معتقد است که اگر آرتتا طی دورانی که ژسوس مصدوم است، فقط به داشتن ادی انکتیا بسنده کند، با شوک بزرگی روبرو خواهد شد.
کاپِ جام جهانی امروز در نزدیک‌ترین فاصله به بازیکنان قرار خواهد داشت اما هر کسی اجازه لمس آن را ندارد!
در شرایط فعلی بعید است شاهد حضور زین الدین زیدان روی نیمکت تیم ملی فرانسه باشیم و او باید احتمالا کار در باشگاه را انتخاب کند.
قربان بردیف سرمربی سابق تیم فوتبال تراکتور تبریز امروز رسما به عنوان سرمربی جدید باشاه سوچی روسیه معرفی شد.
قربان بردیف سرمربی سابق تیم فوتبال تراکتور تبریز امروز رسما به عنوان سرمربی جدید باشاه سوچی روسیه معرفی شد.
خوزه لوئیس چیلاورت، دروازه‌بان سابق و اسطوره فوتبال پاراگوئه، رسما نامزدی خود در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور را اعلام کرد.
منابع کویتی از شروع رایزنی ها برای تشکیل دولت جدید این کشور خبر دادند.
جذب آتش‌نشانان زن در دوره سابق مدیریت شهری محقق نشد و در نهایت ۶۴۹ روز پس از هدف‌گذاری مدیریت شهری سابق برای جذب بانوان آتش‌نشان، در دوره ششم مدیریت شهری تحقق پیدا کرد.
به نظر می‌رسد که پرونده انتقال نیمار، ستاره برزیلی، به بارسلونا برای مدیران سابق این باشگاه دردسرساز شده است.
تشبیه روسای جمهور دولت‌های پس از انقلاب ایران به میخائیل گورباچف در شوروی سابق، تنها به دولت اصلاحات محدود نبود، چرا که برخی حتی حسن روحانی را نیز به الگوبرداری از گورباچف متهم می‌کردند.
روسای پیشین و فعلی فدراسیون تنیس به ترتیب برای تصدی پست ریاست و هیات اجرایی کمیته ملی المپیک ثبت نام کرد.
ستاره سابق تیم ملی ایتالیا و باشگاه ویارئال، با یادآوری فصل 11-2010 مدعی شد که بعد از لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن لالیگا بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ