رئیس جمهور اوکراین با انتقاد از اظهارات اخیر رئیس کمیته بین‌المللی المپیک درباره احتمال حضور ورزشکاران روسیه در المپیک پاریس، او را به خط مقدم جبهه جنگ در این کشور دعوت کرد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور اوکراین تمام روسای کمیته‌های نظامی منطقه‌ای جذب نیروی این کشور را برکنار کرد.
بعد از تلاش بی نتیجه عربستان برای حل بحران اوکراین از طریق نشست جده اینک رئیس امارات در تدارک برگزاری نشست مشترک میان رؤسای جمهور روسیه و اوکراین است.
رئیس جمهور اوکراین می‌گوید که کمک‌های آمریکا و متحدانش به کی‌یف در بحبوحه عملیات نظامی روسیه در این کشور، کافی نیست.
رئیس جمهور اوکراین خواستار تمرکز اعضای ناتو بر مسئله صادرات غلات از بنادر دریای سیاه شد.
رئیس کمیته دومای دولتی روسیه می‌گوید که رئیس جمهور اوکراین با حرف‌هایش درباره پل کریمه، به مسئولیتش در تروریسم دولتی اعتراف کرده است.
رئیس جمهور اوکراین با اشاره به اینکه روسیه برای ممانعت از پیشروی کی‌یف دست به هر کاری می‌زند، تاکید کرد که ضدحملات اوکراین از آنچه غرب تصورش را می‌کرد، آهسته‌تر پیش می‌رود.
یک مقام آمریکایی که نامی از او برده نشده است به شبکه سی ان ان گفت: «مدیر برنز اخیراً به اوکراین سفر کرده است؛ همانطور که از یک سال پیش و آغاز تجاوزات روسیه به طور منظم این کار را انجام داده است».
رئیس جمهور اوکراین به دنبال تماس تلفنی‌اش با همتای آمریکایی‌خواستار فشار بیشتر بر مسکو شد.
رئیس جمهور اوکراین به گزارش‌ها درباره دخالت نیروهای این کشور در خرابکاری خط لوله گاز روسیه واکنش نشان داده و گفته است که این حادثه کار نیروهای اوکراینی نبوده است.
رئیس‌جمهور برزیل از پذیرش دعوت دولت اوکراین برای سفر به این کشور امتناع کرد.
آسوشیتدپرس نوشت: زلنسکی روز سه شنبه هشدار داد اگر کشورش نتواند در جنگ با روسیه در شهر کلیدی شرقی اوکراین پیروز شود روسیه می‌تواند حمایت بین المللی را برای وادار کردن اوکراین برای سازش غیرقابل قبول جلب کند.
وزیر خارجه اوکراین می گوید تاخیر در ارسال تسلیحات نظامی به این کشور به قیمت جان نظامیان اوکراینی تمام می شود.
مک کارتی همواره مدعی حمایت از اوکراین بوده است، اما جمهوری‌خواهان مجلس که کنترل مجلس را در آذر ماه به دست گرفتند، مخالف چک سفید کمک آمریکا به کی‌یف هستند.
رئیس‌جمهور اوکراین، معاون سرویس امنیت این کشور و چند مقام ارشد دولت را برکنار کرد
ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین با اعلام اینکه قصد دارد با همتای روس خود دیدار کند، این اقدام را به سود کشورش و امنیت جهان دانست.
مقامات ارشد اروپایی درباره نخستین لحظات آغاز عملیات ویژه نظامی روسیه در اوکراین اظهار نظر کردند.
مقامات ارشد اروپایی درباره نخستین لحظات آغاز عملیات ویژه نظامی روسیه در اوکراین اظهار نظر کردند.
یک رسانه آمریکایی در گزارشی افشاگرانه نوشت که رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا(سی‌آی‌اِی) پیش از آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین، به طور مخفیانه به کی‌یف سفر کرده بود.
معاون وزیر خارجه روسیه با بیان اینکه «کاش زلنسکی رئیس جمهور نمی‌شد و به همان شغل سابق خود یعنی بازیگری ادامه می داد»، گفت که هر گونه پیش بینی در مورد تاریخ پایان بحران اوکراین قابل بحث نیست.
زلنسکی اعلام کرد که در کیف با برنز رئیس سیا ملاقات کرده است.
رئیس جمهور اوکراین در اقدامی از پیش‌اعلام‌نشده به شهر خرسون سفر کرد.
رئیس جمهور اوکراین از رایزنی امروز خود با رئیس کمیسیون اروپا خبر داد.
سخنگوی کرملین در واکنش به اقدام «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین مبنی بر امضای فرمان ممنوعیت مذاکره با ولادیمیر پوتین همتای روس خود، واکنش نشان داد.
«ویاچسلا ولودین» رئیس دومای روسیه روز سه شنبه در پیامی در کانال تلگرامی خود نوشت که برگزاری دادگاه عمومی علیه نازی‌های اوکراین را امری ضروری می‌داند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ