وسلی فوفانا اخیرا از لسترسیتی خواست به او اجازه پیوستن به چلسی را بدهد ولی صحبت‌های سرمربی لستر نشان می‌دهد که بعید است او بتواند امسال راهی استمفوردبریج شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه پرتغالی رکورد مدعی شد که مهدی طارمی به تعهدات خود نسبت به پورتو وفادار است و از این تیم جدا نمی شود.
خانواده کیلیان امباپه با پیشنهاد الهلال عربستان موافقت کرده‌اند.
معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش در پاسخ اینکه می‌گویند در تمام کشور و در میان سه رشته تجربی، ریاضی و انسانی تنها معدل یک دانش آموز پایه دوازدهم در امتحانات نهایی خرداد امسال ۲۰ شده است؟، اظهار کرد: تقریبا همین است. اطلاعاتی که من به دست آوردم تقریبا خبر از همین موضوع داشت.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش گفت: گزارش‌ها نشانگر تصحیح نزدیک به ۹۰ درصد از کل پاسخ برگ‌های شرکت کنندگان در آزمون نهایی خرداد سال جاری است.
وحید طالب‌لو هنوز پاسخ نهایی خود را به پیشنهاد بازگشت به استقلال به عنوان مربی گلرها ارائه نکرده است.
معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به اینکه در صورتی که سه مصحح سه نمره متفاوت را برای دانش آموزی درج کنند، ملاک کدام نمره است؟، اظهار کرد: میانگین نمرات را مد نظر قرار می‌دهند، اما طبیعتا در شرایطی که اختلاف بین مصحح اول و دوم وجود دارد، ملاک، نمره مصحح سوم است. اگر اختلاف نمره دو مصحح نیز کمتر از یک نمره باشد، طبیعتا نمره بالاتر را ملاک قرار می‌دهند.
سرمربی تیم ملی ابراز امیدواری کرد هواداران فوتبال ایران و ازبکستان فردا نمایشی لذتبخش از تیم‌هایشان در دیدار نهایی مسابقات کافا تماشا کنند.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، پس از جلسه با رییس باشگاه الهلال در لندن به پیشنهاد آنها برای قبول هدایت این تیم پاسخ داد.
گوران تومیچ، سرمربی تیم النصر امارات می‌گوید که تمرکز تیمش به طور کامل بر روی دیدار با العین در بازی رفت مرحله نیمه نهایی جام حرفه‌ای بانک اسلامی ابوظبی است.
روملو لوکاکو، مهاجم اینتر، پس از برتری مقابل رم به احتمال نیمکت نشینی مقابل میلان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان واکنش جالبی نشان داد.
فدراسیون جهانی والیبال نحوه قرار گیری تیم میزبان مرحله نهایی لیگ ملت‌ها در جمع هشت تیم برتر را مشخص کرد.
لسترسیتی و آرسنال در چارچوب بازی های هفته بیست و پنجم فصل 23-2022 لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند که در نهایت توپچی ها با تک گل مارتینلی به پیروزی 1-0 رسیدند. لیاندرو تروسار در این دیدار اولین پاس گل خود با پیراهن آرسنال را ارسال کرد.
احمد وحیدی وزیر کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر تصمیم نهایی دولت درباره فیلترینگ برخی از پیام‌رسان‌های خارجی اظهار کرد: در ارتباط با فیلترینگ دو شبکه اینستاگرام و واتس‌اپ تا زمانی که صاحبان این شبکه‌ها برابر چهارچوب قانونی عمل کنند و تعهد دهند، وزارت ارتباطات براساس تکالیفش عمل خواهد کرد در این زمینه منتظر پاسخ صاحبان این شبکه‌ها هستیم ولی هنوز جواب روشنی در این زمینه داده نشده است.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش گفت: روز قبل از آزمون‌های نهایی پاسخ برگ‌ها را به مراکز ارسال می‌کنیم تا کار تکثیر و شخصی سازی پاسخ برگ‌ها انجام شود.
امروز هم انتشار پاسخ سؤالات امتحان نهایی، ۸ دقیقه بعد از شروع آزمون در برخی کانال‌ها در شبکه‌های اجتماعی آغاز شد؛ برخی از این‌کانال‌ها سؤالات امتحانی و برخی نیز فقط پاسخ چند سؤال را منتشر کردند و مدعی شدند که پاسخ تمام سؤالات برای دانش‌آموزانی که هزینه را پرداخت کردند، ارسال شده است.
کارلوس مک آلیستر، پدر الکسیس مک آلیستر، فاش ساخت که جدایی این بازیکن از برایتون قریب‌الوقوع است و او از چند تیم بزرگ پیشنهاد دارد.
دژان لوورن مدافع تیم ملی کرواسی به شوخی دوستش محمد صلاح درباره راهیابی کرواسی به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی پاسخ داد.
سون هیونگ مین احتمالا فردا زیر تیغ جراحی خواهد رفت تا وضعیتش برای حضور در جام جهانی مشخص شود.
حدادی در پاسخ به این سوال که «در شرایطی که گزارش کمیسیون آماده نشده، در این دو روز در خبری آمده بود که آقای رئیسی با اشاره به بررسی گروهی در مجلس گفته است که در حادثه فوت خانم امینی ضرب و شتم نبوده است، این سخنان به گزارش کمیسیون شما اشاره دارد؟»، گفت: من از این اطلاع ندارم که صحبت ایشان بر چه اساس بوده، اما بحثی که ما داریم این است که گزارش کمیسیون امور داخلی و شورا‌ها به دلیل عدم دریافت گزارش رسمی پزشکی قانونی هنوز نهایی و منتشر نشده است و ما منتظر گزارش پزشکی قانونی هستیم، هر زمان که این گزارش به دست ما برسد گزارش کمیسیون نیز کامل شده و به اطلاع مردم عزیز خواهد رسید.
سفیر چین در نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در وین با اشاره به اینکه پرونده ابعاد احتمالی نظامی برنامه هسته‌ای ایران موسوم به پی‌ام‌دی در سال ۲۰۱۵ بسته شد تصریح کرد که مسائل باقی‌مانده مربوط به دو دهه پیش است «که نه فوریت دارند و نه خطر اشاعه.» کوان بر همین اساس تاکید کرد که این مسائل نباید بزرگنمایی و به مانع عمده‌ای برای حصول توافق وین تبدیل شود.
فدراسیون فوتبال در انتظار پاسخ نهایی وحید شمسایی برای استعفا یا ادامه کار در تیم ملی فوتسال ایران است.
باشگاه پرسپولیس پیشنهاد خود را به شیخ دیاباته ارائه کرده و پس از توافق اولیه، حالا منتظر پاسخ نهایی اوست.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت که واشنگتن پاسخ ایران به پیشنهاد نهایی اتحادیه اروپا را دریافت کرده و مشغول بررسی آن است.
سخنگوی سرویس اقدامات خارجی اتحادیه اروپا: ما متن نهایی را در اختیار داریم. حال باید اینباره تصمیم‌گیری شود. پاسخ "آره یا نه" است. ما از تمامی طرفین انتظار داریم تا بسیار سریع در اینباره تصمیم‌گیری کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ