حسین وفایی می گوید برای رسیدن به قهرمانی جهان در اسنوکر باید تا حد بسیار زیاد فروتن بود. او همچنین امید دارد بتواند این رشته را در ایران گسترش دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در سومین روز مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان، بلژیکی‌ها با کام بک در ست سوم موفق به شکست برزیل شدند.
النجمه بحرین در اولین بازی روز چهارم جام باشگاه‌های آسیا در مصاف با نیروی زمینی شهید شاملی به پیروزی رسید.
عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: تصویب ۲۰ اسفند به‌عنوان سالروز تولد شهید حاج‌قاسم سلیمانی به‌عنوان روز قهرمان ملی را به مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران اسلامی تبریک عرض می‌کنم.
وزیر ورزش خاطره جالبی از حضور خود در مراسم جشن قهرمانی تیم فوتبال زیر 23 سال در المپیک آسیایی تعریف کرد.
شاید لوچانو اسپالتی درباره رفتن از ناپولی حرف زده باشد، اما با کاری که با ماشینش کرده، برای همیشه باشگاه و قهرمانی در سری A را به یاد خواهد داشت.
سرمربی تیم بیمه تعاون گفت: لیگ جذاب و در عیان حال سنگینی را شاهد بودیم که در ماراتن سنگین سه مدعی کسب عنوان قهرمانی با عملکرد بهتر خود موفق به ایستادن روی سکوی قهرمان شدیم.
سرمربی تیم بیمه تعاون گفت: لیگ جذاب و در عیان حال سنگینی را شاهد بودیم که در ماراتن سنگین سه مدعی کسب عنوان قهرمانی با عملکرد بهتر خود موفق به ایستادن روی سکوی قهرمان شدیم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: برابر تراکتور نتیجه تاریخی گرفتیم.
منچسترسیتی در صورت پیروزی برابر چلسی در بازی روز یکشنبه جشن قهرمانی را برپا خواهد کرد.
به جز ناپولی که عنوان قهرمانی سری آ را در دست گرفته است در سایر لیگها رقابت برای عنوان قهرمانی ادامه دارد و شاید تا روز آخر طول بکشد
شاید برای اولین بار بود بین فوتبال و ورزشی دیگر ، نگاهم را به هاکی دوختم و از کرده خود پشیمان نبودم.
سپاهان در صورتی که در روز آخر لیگ برتر با استقلال یا پرسپولیس یا هردوی آنها هم‌امتیاز باشد، قهرمان لیگ برتر لقب می‌گیرد.
سجاد گنج‌زاده روز گذشته نظاره‌گر دیدار آریو اسلامشهر و شهید قندی یزد شد.
مدافع ریزنقش آلومینیوم می‌گوید اگر روی او خطا اعلام می‌شد، شاید سپاهان به گل نمی‌رسید.
هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتسال در حالی قرار است فردا با انجام 7 دیدار در شهرهای مختلف برگزار شود که شاید کار قهرمانی لیگ به اما و اگرهای هفته بیست‌وپنجم کشیده شود.
کاپیتان پیشین تیم ملی ایران معتقد است اگر مربی دیگری روی نیمکت این تیم در جام جهانی ۲۰۲۲ می‌نشست، ملی‌پوشان کشورمان نتیجه بهتری نمی‌گرفتند.
سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان گفت: مسابقات قهرمانی کشور، جام شاهد، جام تختی و مسابقات آسیایی را برای انتخاب تیم جهانی لحاظ می‌کنیم.
در ونزوئلا و بسیاری دیگر از کشورهای آمریکای لاتین از شهید سلیمانی به عنوان قهرمان بین المللی مبارزه با تروریسم و امپریالیسم آمریکا تجلیل می شود
هادی چوپان بعد از قهرمانی تاریخی خود در مسترالمپیا گفته شاید بتواند مثل آرنولد یا رونی کلمن 7 یا 8 قهرمانی در این رویداد کسب کند.
ستاره سرشناس سینمای ایران و یکی از بازیگران اسطوره‌ای نقش‌های قهرمان در سال‌های دهه ۶۰ و ۷۰ شمسی، امروز روی سن قهرمانی جام‌جهانی پرورش اندام ظاهر شد. جمشید هاشم‌پور یا همان جمشید آریا سوپراستار فراموش نشدنی فیلم‌های جنگی که خود در جوانی در رشته زیبایی اندام فعالیت داشت، امروز در مراسم اهدای جام قهرمانی جام جهانی تهران حضور یافت و با استقبال شدید سالن و ورزشکاران مواجه شد.
برای کشتی گیر بد است که دوم شود، ببازد و بخندد. من سه نقره دنیا گرفتم تا شش ماه بعدش نمی‌شد با ده من عسل مرا خورد!  ما 5-5 در فینال بردیم. پنج کشتی‌گیر من باختند، بخندند؟ محمودی بچه شاه عبدالعظیم است و باخته، اگر بخندد آنجا مسخره اش می‌کنند
سیمونه اینزاگی که بیست و شش روز پیش با انتقادهای بسیار شدید روبرو بود و بسیاری از هواداران اینتر خواهان اخراجش بودند حالا با صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان به یک قهرمان تبدیل شده است.
شاید امید اول کشتی ایران در روز دوم محمدرضا گرایی باشد. دارنده مدال طلای جهان و المپیک و ستاره کشتی ایران در دو سال اخیر که حالا برای دومین مدال طلای خود گام بر می‌دارد.
دانشگاه فردوسی مشهد قهرمان رقابت‌های تنیس روی میز سومین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر و دختر شاهد و ایثارگر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ