سرپرست فدراسیون فوتبال چهار مدیر باشگاه های پر طرفدار فوتبال باشگاهی کشور را به عضویت در کارگروه پیگیری حق پخش تلویزیونی انتصاب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته ویژه بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱ با حکم رئیس‌جمهور، اردیبهشت‌ماه امسال برای بررسی ابعاد حوادث سال گذشته تشکیل شد.
نخستین جلسه کار گروه کاهش آلودگی هوای استان با حضور اعضا و به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران، امروز در محل استانداری تهران برگزار شد
کارگروهی که امضای خودش را هم زیر پا گذاشت
رییس فدراسیون فوتبال اعضای کارگروه ویژه‌ برای بررسی سقف قرارداد باشگاه‌ها را معرفی کرد.
در جلسه اعضای شورای مرکزی خانه احزاب با معاون سیاسی وزارت کشور مقرر شد کارگروه مشترک دفتر سیاسی وزارت کشور و خانه احزاب برای تمرکز بر قوانین مرتبط با حوزه فعالیت سیاسی و انتخابات تشکیل شود.
سیاست گذاری واحد در امر اطلاع رسانی، هماهنگی در امور، تبلیغی فرهنگی، هنری و آموزشی و تلاش برای گفتمان سازی اهداف تعلیم و تربیت در جامعه از موضوعات مورد توجه سرپرست وزارت آموزش و پرورش است.
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از تعیین اعضای کارگروه ویژه بررسی علل مسمومیت دانش آموزان در مجلس خبر داد.
رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت: نشست فوق العاده روسای ۴ کمیسیون مجلس برای تعیین اعضای کارگروه ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان به زودی برگزار می‌شود.
«وزارت آموزش و پرورش هم مثل بقیه اعضای کارگروه یک رای برای تصمیم‌گیری دارد و این‌طور نیست که بدون هماهنگی‌های لازم، بدون در نظر گرفتن سلامت دانش‌آموزان بتواند تصمیم بگیرد.»
جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا با حضور اعضا در استانداری تهران برگزار شد. بر اساس مصوبات این کارگروه، شنبه ۲۶ آذر ماه در همه شهرستان‌های استان تهران و البرز به جز پردیس دماوند، فیروزکوه کودکستان‌ها تعطیل و تمامی مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه غیرحضوری و مجازی دایر است.
اله‌پور گفت: طبق پیش بینی اعضای کارگروه اجرایی و اضطراری کاهش آلودگی هوای استان، افزایش آلاینده ها در سطوح پایینی جو تا بعد از ظهر فردا در مشهد ادامه دارد.
جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا با حضور اعضا در استانداری تهران برگزار شد. بر اساس مصوبات این کارگروه، شنبه ۲۶ آذر ماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران و البرز به جز پردیس دماوند، فیروزکوه کودکستان‌ها تعطیل و تمامی مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه غیرحضوری و به صورت مجازی دایر است.
اهواز- استاندار خوزستان گفت: کلیات الگوی کشت استان مورد تصویب قرار گرفته و اصلاحات و نقطه نظرات اعضا پیرامون برنامه عملیاتی الگوی کشت در یک کارگروه انجام می‌شود.
وی‌چت نخستین بار در ۲۸ آذر سال ۹۲ فیلتر شد. کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه، در بیانیه‌ای به‌دنبال فیلتر این پلتفرم اجتماعی، علت این کار را جمع‌آوری کلیه اطلاعات موجود در گوشی‌های کاربران و رصد ارتباطات اعضا و نقض حریم خصوصی آن‌ها عنوان کرده بود.
آئین نامه اجرایی حمایت از کسب و کارهای برخط حوزه بیمه به تصویب اعضای کارگروه اقتصاد دیجیتال رسید و با تایید رئیس جمهور از سوی معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد.
سرپرست دبیرخانه کمیسیون ماده ۵ شهرداری تهران، مدافع سیاست‌های این کمیسیون در حوزه شهرسازی است. او گفت: کمیسیون ماده ۵ با سیاست حل مشکلات شهر و گره‌گشایی از کار مردم، تسهیل در اجرای پروژه‌های عمرانی شهر در شش ماه اخیر یعنی از اول فروردین فعالیت‌هایش را سرعت داده است. همکاران ما و اعضای کارگروه فنی و همین‌طور اعضای کمیسیون با وقت‌گذاری بسیار خوب و با کار‌های شبانه‌روزی به کار سرعت بخشیده؛ به طوری که تقریبا می‌توانیم بگوییم نسبت به گذشته سرعت کار دبیرخانه بیش از چهار برابر شده ا
سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی از انتخاب اعضای«کارگروه ارزیابی و نظارت»شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خبر داد.
هشتمین کارگروه ویژه کودکان کار و خیابان به ریاست شهردار تهران و با حضور اعضای این کارگروه برگزار شد.
نشست اعضای کارگروه راه اندازی سامانه کمک داور ویدئویی با حضور دبیرکل فدراسیون فوتبال برگزار شد.
نشست اعضای کارگروه راه اندازی سامانه کمک داور ویدیویی با حضور دبیرکل فدراسیون فوتبال برگزار شد.
نخستین جلسه کارگروه «پیگیری تامین مسکن نخبگان و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها» در محل مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری برگزار شد.
اعضای کارگروه حق پخش تلویزیونی فوتبال طی احکامی از سوی میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون معرفی شدند.
اعضای کارگروه حق پخش تلویزیونی فوتبال طی احکامی از سوی میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون معرفی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ