اله‌پور گفت: طبق پیش بینی اعضای کارگروه اجرایی و اضطراری کاهش آلودگی هوای استان، افزایش آلاینده ها در سطوح پایینی جو تا بعد از ظهر فردا در مشهد ادامه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشهد ـ معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: معلمان در مدارس غیردولتی باید هویت و شناسنامه داشته باشند و اگر کارت صلاحیت نداشته باشند بعد از سه سال اجازه ورود به مدارس را نخواهند داشت.
عضو کمیسیون اخلاق کمیته ملی المپیک آخرین وضعیت پرونده‌های جاری در این کمیسیون از جمله پرونده مدارس فوتبال در مشهد و باشگاه استقلال را تشریح کرد.
مشهد ـ رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: تمام مدارس هفت گانه مشهد و ناحیه تبادکان از امروز به دلیل محیا شدن برای اسکان زائران غیرحضوری می‌شود.
مشهد _ مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: تمامی مدارس استان در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در نوبت عصر امروز ۲ساعت زودتر تعطیل می‌شود.
ستایشی با تاکید بر اینکه پرونده با مداقه از ناحیه بازپرس در حال بررسی و تحقیقات است، افزود: تحقیقات تا این مرحله طبق مدارک و مستندات حاکی از آن است که اختلافی میان افراد مجموعه باشگاه فوتبال وجود داشته و تعدادی از والدین توسط هدایتی که صورت گرفته با ۶ امضاء شکایتی را طرح و گلایه کرده‌اند که رفتار فرزندان ما تغییر کرده است و تمایل و رغبتی به شرکت در جلسات فرهنگی و انقلابی ندارند و به هیچ وجه نسبت به تجاوز و تعرض جنسی اشاره‌ای نشده است و هیچ یک از والدین مدعی تجاوز به فرزندانشان نشده‌اند.
مشهد ـ فرماندار مشهد گفت: براساس مفاد آئین‌نامه ملی ساختمان، قرار بر این خواهد بود تا ظرفیت مدارس در اختیار زیرساخت‌های شبکه آب‌رسانی شهرستان مشهد قرار دهد.
مشهد _ فرماندار مشهد گفت: مهدهای کودک، مدارس و دانشگاه‌ها در تمام مقاطع از فردا یکشنبه ۲۵ دی ماه تا پایان هفته مجازی و فعالیت‌های آموزشی غیرحضوری است.
مشهد _ فرماندار مشهد گفت: مهدهای کودک، مدارس و دانشگاه‌ها در تمام مقاطع از فردا یکشنبه ۲۵ دی ماه تا پایان هفته مجازی و فعالیت‌های آموزشی غیرحضوری است.
مشهد _ فرماندار مشهد گفت: مهدهای کودک و مدارس و دانشگاه‌ها در تمام مقاطع از فردا یکشنبه ۲۵ دی ماه تا پایان هفته مجازی و فعالیت‌های آموزشی غیرحضوری است.
فرماندار مشهد گفت: ادارات، مهد‌های کودک و مدارس و دانشگاه‌ها در تمام مقاطع یکشنبه ۲۵ دی‌ماه تعطیل است و فعالیت‌های آموزشی غیرحضوری برگزار خواهد شد.
فرماندار مشهد گفت: ادارات، مهد‌های کودک و مدارس و دانشگاه‌ها در تمام مقاطع یکشنبه ۲۵ دی‌ماه تعطیل است و فعالیت‌های آموزشی غیرحضوری برگزار خواهد شد.
مشهد ـ رئیس اطلاع رسانی آموزش و پرورش خراسان رضوی از تعطیلی مدارس چند شهرستان خراسان رضوی در نوبت صبح خبر داد.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: کمبودهای مدارس خراسان رضوی با روش‌هایی از جمله فروش اموال مازاد برطرف می‌شود.
مشهد ـ رئیس اداره مدارس از راه دور وزارت آموزش و پرورش گفت: توسعه مدارس آموزش الکترونیکی اهمیت دارد و باید در این زمینه صدور مجوزها با شرط تأمین تجهیزات با سهولت انجام شود.
فرودگاه شهید صدوقی اعلام کرده، هواپیما در حال تعمیر بوده و پرواز جایگزین ساعت ۲۱ امشب وارد مدار خدمتی شده و آماده خدمت رسانی به مسافران خواهد بود.
در آستانه سال تحصیلی جدید، برخی مسائل موجب شده که موعد آغاز به کار مدارس و دانشگاه‌ها برای بسیاری سوال برانگیز شود؛ سوالی که به دلیل شرایط خاص این روزها و تعطیلات واقع شده در هفته اول مهرماه در تقویم رسمی کشور، پررنگ تر شده و مسئولان را وادار به تصمیماتی ویژه و ابلاغ آنها در اطلاعیه‌هایی کرده است.
در آستانه سال تحصیلی جدید، برخی مسائل موجب شده که موعد آغاز به کار مدارس و دانشگاه‌ها برای بسیاری سوال برانگیز شود. سوالی که به دلیل شرایط خاص این روزها و تعطیلات واقع شده در هفته اول مهرماه در تقویم رسمی کشور، پررنگ تر شده و مسئولان را وادار به اتخاذ تصمیماتی ویژه و ابلاغ آنها در اطلاعیه‌های کرده است.
سرانجام پس از اظهارات ضد و نقیض در رابطه با تعطیلی مدارس مشهد در فاصله یک روز مانده به بازگشایی مدارس، مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از تعطیلی تمام مدارس مشهد تا پنجم مهر ماه خبر داد.
حدود ۸۰۰ مدرسه در سطح مشهد به اسکان زائران دهه آخر صفر اختصاص داده شده است.
مشهد فرماندار مشهد گفت: تمامی مدارس و دانشگاه‌های شهر مشهد تا ۵ مهر ماه تعطیل است و ظرفیت مدارس و دانشگاه‌ها در اختیار اسکان زائران خواهد بود.
بنا به گفته معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی، ظرفیت اسکان رسمی زائران در مشهد ۱۲۸ هزار نفرشب است که هدف‌گذاری شده در دهه پایانی ماه صفر، در هر شب تا ۶۰۰ هزار نفر اسکان داده شوند. مقرر شد این میزان ظرفیت با بهره گیری از توانمندی اسکان ادارات و سازمان‌ها از جمله مدارس و حسینیه‌ها تامین شود.
مشهد ـ معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: ۱۵۰ هزار نفر شب ظرفیت اسکان در مدارس مشهد پیش‌بینی شده است.
مشهد ـ شورای شهر مشهد مقدس با افزایش ۳۰ درصدی نرخ سرویس مدارس در مشهد موافقت کرد.
مشهد ـ شورای شهر مشهد مقدس با افزایش ۳۰ درصدی نرخ سرویس مدارس در مشهد موافقت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ