نشست اعضای کارگروه راه اندازی سامانه کمک داور ویدیویی با حضور دبیرکل فدراسیون فوتبال برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدراسیون فوتبال و کمیته داوران قرار است طی همکاری با فدراسیون فوتبال عربستان آموزش داوران فوتبال را برای استفاده از کمک داور ویدئویی آغاز کنند.
فدراسیون فوتبال و کمیته داوران قرار است طی همکاری با فدراسیون فوتبال عربستان آموزش داوران فوتبال را برای استفاده از کمک داور ویدئویی آغاز کنند.
ویژه برنامه‌های پخش زنده هر روز از شبکه شاد با حضور نفرات برتر آزمون سراسری، مشاوران و متخصصان برگزار می‌شود.
کوتاه کردن مو توسط خودتان یک از راه‌های عالی برای تغییر چهره می‌باشد و گاهی اوقات هیچ نیازی به مراجعه به سالن آرایشی نیست.
رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید مانع اصلی در استفاده از کمک داور ویدئویی آموزش داوران است و آوردن VAR زمان‌بر نیست.
یک شرکت دانش‌بنیان موفق شده است با استفاده از فناوری‌های دیجیتال و هوشمند، سامانه مدیریت آموزش مجازی را طراحی و تجاری‌سازی کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس آماده هر گونه کمک به آموزش و پرورش است و رتبه‌بندی باید همراه با ارتقای علمی و آموزشی معلمان باشد.
رئیس مجلس گفت: مجلس آماده هرگونه کمک به آموزش و پرورش است و رتبه بندی باید همراه با ارتقای علمی و آموزشی معلمان باشد.
معاون وزیر جهاد کشاورزی از عملیاتی شدن ۱۵ تا ۲۰ درصد از سند الگوی کشت با کمک آموزش و ترویج خبر داد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد این اتحادیه به ارائه کمک به اوکراین ادامه می‌دهد.
تربت حیدریه ـ معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ۱۹۵۳ پروژه آموزشی در روستاهای خراسان رضوی چشم انتطار کمک خیرین است.
سمنان- معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش گفت: از محل اعتبارات مولد سازی و املاک مازاد آموزش و پرورش، اجرای یک هزار و ۶۰۰ پروژه در سال جاری پیشنهاد شده است.
شهردار تهران گفت: برای تحول روحی شهر به کمک دستگاه آموزش و پرورش نیاز مبرم داریم و در تعامل با این دستگاه هیچ محدودیتی نمی‌بینیم.
لیست طرز تهیه ی انواع غذا با کشک به شما کمک می‌کند تا در سریع‌ترین زمان چند غذای متنوع و خوشمزه‌ را با آن آماده کنید. آیا می‌دانید با کشک چه غذاهایی را می‌توان درست کرد؟
​معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس سازمان غذا و دارو از بانک صادرات ایران به دلیل کمک به تأمین به موقع دارو و تولید پایدار و مستمر آن در کشور قدردانی کرد.
رئیس سازمان بسیج اساتید کشور دو اولویت مهم این سازمان را کمک به تعالی آموزش عالی کشور و کمک به ارتقای کارآمدی نظام حکمرانی برای حل مسائل کشور معرفی کرد.
رئیس سازمان بسیج اساتید کشور دو اولویت مهم این سازمان را کمک به تعالی آموزش عالی کشور و کمک به ارتقای کارآمدی نظام حکمرانی برای حل مسائل کشور معرفی کرد.
با تایید فیفا، آموزش کمک داوری ویدئویی (VAR) در فوتبال ایران به زودی آغاز می‌شود.
وزیر ورزش و جوانان گفت: قهرمانان ورزشی کشورهای دیگر در هنگام توزیع مدال‌ها، با صدای بلند سرود کشور خود را می‌خوانند و عرق ملی در چهره آنها دیده می‌شود؛ اینها نتیجه ورزش تعلیم و تربیتی است.
مدیر آموزش، فناوری و پژوهش سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران بر ضرورت استفاده از ظرفیت شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان در رفع نیازهای صنعتی کشور تاکید کرد.
مدیرعامل بنیاد علوی گفت: بنیاد علوی، برای آموزش تکنولوژی به واحدهای تولیدی کمک می‌کند؛ باید مهارت بیشتری پیدا کنند و در کنارش باید خودشان هم پشتکار لازم را داشته باشند.
سرپرست فدراسیون فوتبال از آموزش کار با تکنولوژی ویدئویی برای داوران ایرانی خبر داد.
این روز‌ها در سامانه کدال گزارش عملکرد نماد‌ها و میزان سود تقسیمی و زمان پرداخت این سود‌ها به سهامداران منتشر می‌گردد، نماد‌های پالایشی نیز از این گزارش‌ها مستثنی نبوده اند، روز‌های گذشته دو اطلاعیه مهم از دو نماد پالایشی منتشر گردید که هر کدام می‌تواند برای سهامداران این نماد‌ها حائز اهمیت باشد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز (سه شنبه 31 خردادماه) طبق روال همیشگی از بُعد نظارتی، اقدامات دولت را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند، بهداشت و درمان که همواره مبحث پر دغدغه مردم و وکلای مردم است امروز محور اصلی گفت‌وگو ها بود به نحوی که وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای پاسخ به دو سوال در نشست علنی حاضر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ