در ساعت‌های پایانی باقیمانده مهلت باشگاه استقلال برای پرداخت طلب استراماچونی، هواداران استقلال همچنان نگران هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه استقلال توانست پیش از اتمام مهلت تعیین شده، مطالبات کوین یامگا را به دست این بازیکن برساند.
یک منبع نزدیک به باشگاه استقلال به ورزش سه خبر می‌دهد که استقلال با دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس به توافق شفاهی دست یافته است.
کمیته انضباطی پیش از صدور رای علیه ریکاردو ساپینتو به این مربی و باشگاه استقلال 48 ساعت فرصت داد که از اتفاقات رخ داده در دربی دفاع کنند.
مهلت نام‌نویسی کاندیداهای ریاست هیات فوتبال استان خراسان رضوی به پایان رسید و 15 نفر برای حضور در این انتخابات نام‌نویسی کردند.
سازمان خصوصی سازی بیانیه دیگری درباره مسائل مالی باشگاه استقلال منتشر کرد و مدعی شد علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه تا ۳۱ فروردین برای بازگرداندن ۵ میلیارد تومان مهلت خواسته است.
سازمان خصوصی سازی بیانیه دیگری درباره مسائل مالی باشگاه استقلال منتشر کرد و مدعی شد علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه تا ۳۱ فروردین برای بازگرداندن ۵ میلیارد تومان مهلت خواسته است.
باشگاه استقلال تاکید کرد هنوز مهلت ۵۱ روزه برای پرداخت مطالبات سرمربی پیشین تیم فوتبال این باشگاه آغاز نشده است.
مهدی تاج به باشگاه استقلال قول داد، همه تلاش خود را بکار می‌گیرد تا استقلال برای پرداخت بدهی استراماچونی مهلت جدیدی پیدا کند.
فیفا تا آخر فروردین به استقلال برای پرداخت بدهی استراماچونی مهلت داده است و در صورتی که باشگاه نتواند این کار را انجام دهد، پنجره بعدی آبی ها بسته خواهد شد.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در پیامی به مناسبت گرامیداشت روز جمهوری اسلامی گفت: دوازدهم فروردین روز استقلال و تجلی ایمان و اراده ملت ایران است.
باشگاه استقلال در پایان مهلت تعیین شده برای ارائه اسناد مدارک کسب مجوز حرفه‌ای موفق به پرداخت مطالبات آندره استراماچونی نشد و باید این تیم را از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده دانست.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در پیامی به مناسبت گرامیداشت روز جمهوری اسلامی گفت: دوازدهم فرودین روز استقلال و تجلی ایمان و اراده ملت ایران است.
روز گذشته علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال با ارسال نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهان یک مهلت جدید برای تامین و پرداخت بدهی‌های معوقه آبی‌ها شده بود.
فدراسیون فوتبال ایران تاکید کرد که مهلت تعیین تکلیف مدارک و مستندات بدهی‌ها امروز به پایان می‌رسد و قابل تمدید هم نیست.
کمیته انضباطی فیفا به باشگاه استقلال تاکید کرد تا مهلت تعیین شده بدهی سرمربی ایتالیایی پیشین خود را پرداخت کند.
با عبور تقویم اسفند ماه از روز یازدهم، شمارش معکوس در فاصله باقیمانده تا زمان پرداخت بدهی آندره‌آ استراماچونی آغاز شده و این مهلت به کمتر از یک ماه کاهش یافت.
معاون حقوقی استقلال گفت: تلاش می کنیم تا قبل از پایان مهلت تعیین شده، بدهی استراماچونی را پرداخت کنیم.
علاقه‌مندان برای حضور در مزایده بلوک‌های ۵۱ درصدی سهام باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به ترتیب تا ۲۵ بهمن و یک اسفند مهلت دارند مدارک لازم را به سازمان خصوصی‌سازی تحویل دهند.
هافبک ازبکستانی استقلال بعد از پایان مهلت نقل و انتقالات خواهان جدایی شده است.
اگر در حدفاصل اندک باقیمانده تا پایان مهلت نقل و انتقالات زمستانی خبری درباره جدایی یکی از ستاره های ملی پوش تیم استقلال منتشر شد نباید باعث تعجب هواداران شود.
مدیران باشگاه استقلال در صدد هستند تا مبلغ دیگری را به رافائل سیلوا مدافع برزیلی خود پرداخت کنند.
باشگاه استقلال تا روز جمعه هفته جاری فرصت دارد مابقی پول رضایتنامه مهدی قایدی را پرداخت کند.
پایان مهلت پرداخت طلب ۵۰میلیاردی استراماچونی: سلام استقلال به ۳پنجره بسته
با وجود گذشت یک روز از اتمام مهلت نقل‌وانتقالات تابستانی همچنان گمانه‌زنی‌ها درباره لیست استقلال برای لیگ بیست‌ودوم وجود دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ