کریستیانو رونالدو علایق زیادی به کلکسیون اتومبیل و ساعت دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد خاکپور ستاره قدیمی سال‌های دور فوتبال ایران با انتشار یادداشتی معنادار در فضای مجازی از کریم باقری حمایتی تمام عیار کرده است.
از ابتدای ماه محرم تا پایان ماه صفر، هموطنان‌مان در سال‌های دور در هر نقطه از کشور، با توجه به آداب و رسوم گذشته آبا و اجدادی خود، به گونه‌های مختلف به عزاداری می‌پرداختند.
سه تصویر از کنکور در سال‌های متفاوت به نمایش درآمده است که در آن داوطلبان مشغول خوردن آب نبات چوبی هستند، به‌نظر می‌رسد این اقدام آن‌ها برای جلوگیری از افت قند باشد، اما هرچه هست و به هر دلیلی این کار را انجام داده‌اند سبب خلق تصویری جالب در آزمون‌های سراسری شده‌اند.
ساعت‌ها انتظار، یک اتاق هتل گران‌قیمت و یک تعقیب و گریز طاقت فرسا در سراسر پکن برای یک هوادار چینی که در نهایت با قهرمان آرژانتینی خود، لیونل مسی عکس سلفی تار گرفت، ارزشش را داشت. لیو یوهانگ، یک برنامه نویس کامپیوتری ۲۶ ساله گفت: لیونمل مسی فقط یک ورزشکار نیست، بلکه یک هنرمند است. او به من معنای بیشتری در زندگی بخشیده و به نوعی باور برای من تبدیل شده است. لیونل مسی با تیم ملی آرژانتین برای دیدار دوستانه مقابل استرالیا در چین بسر می‌برد.
تصاویر زیادی از بهشت زهرا تهران از اولین سال‌های تاسیس اش در دسترس نیست. آن‌هایی هم که در اوایل انقلاب وجود دارد، توسط مشیل ستبون، عکاس مشهور فرانسوی به ثبت رسیده است.
مهدی قائدی با وجود درخشش فوق‌تصور در ترکیب استقلال طی سال‌های اخیر هیچ جامی نگرفته و از این لحاظ یکی از ناکامان بزرگ فوتبال ایران محسوب می‌شود.
سیدخندان تا سال‌های قبل از احداث خیابان رسالت به نام کوروش کبیر نامگذاری شد. این خیابان در آن دوران، فقط جاده‌ای قدیم بود. براساس مطالعه اسناد تاریخی، حدود دهه۴۰ خیابان شریعتی فعلی از شمال به جنوب شهر امتداد داشت.
به نظر می‌رسدمحمدرضا حضرتپور لیبرویی است که از حضور در لیگ ملت ها اطمینان دارد.
با رسیدن به ساعت یک دقیقه بامداد دوم فروردین درحالی که امسال برخلاف سال‌های گذشته ساعت کشور یک ساعت به جلو نرفته بود، بسیاری از سرویس‌های موبایلی، بانکی و اینترنتی و گجت‌های تحت اندروید و ویندوز برای یک ساعت دچار اختلال شدند، چون بسیاری از سرور‌های بین المللی تغییر ساعت تابستانی را برای ایران هم لحاظ کردند. اتفاقی که نیاز به هماهنگی وزارت ارتباطات در این زمینه داشته است.
در سال‌های اخیر، درکنار موتور‌های برقی و سیستم‌های هیبرید، پیشرانه‌های احتراقی هم پیشرفت چشمگیری کرده‌اند. در این مطلب، برترین نمونه‌ها از موتور‌های تمام‌بنزینی تولیدشده سال‌های اخیر را مرور کرده ایم.
هادی چوپان در سال‌های اخیر همواره یکی از معروف‌ترین ورزشکاران کشورمان در حوزه بدنسازی و پرورش اندام بوده است.
در سال‌های اخیر تفاوت‌های زیادی کرده است. مواضع او تعدیل شده است؛ ژست هایش برای عکس گرفتن تغییر کرده و دیگر خبری از کت و شلوار پلوخوری خاص اش نیست و تیپ‌های باکلاس و فشن را انتخاب می‌کند.
کریس رونالدو و جورجینا رودریگس برای حضورشان در عربستان از ساعت‌های گران قیمت و لوکس استفاده کردند.
تنها ویژگی کریستیانو رونالدو که نسبت به سال‌های اوج او تغییر نکرده، همین پرش‌های بلند است.
در تجمع مردمی محکومیت سیاست‌های ضددینی دولت فرانسه و اقدام موهن مجله شارلی ابدو، برخی از معترضان روی دیوار سفارت فرانسه نوشتند: خانه همجنسبازان
در شرایط حساس کنونی به چنین ظرفیت‌های نیاز داریم و باید مانع از ناامیدی و سوق دادن نخبگان به مهاجرت شویم. در شرایطی که کشور در جنگ اقتصادی و انواع چالش‌های بیرونی قرار دارد و دشمنان نظام از هر سو برای نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان نقشه می‌کشند، نباید یک مجموعه دولتی از داخل کشور به آن‌ها صدمه بزند.
دستیاران کارلوس کی‌روش هم مثل خود او و بازیکنان ایران ساعت‌های پراسترسی را تا شروع دیدار با انگلیس پشت سر خواهند گذاشت.
ملی‌پوشان فوتبال ایران صبح امروز در یکی از سالن‌های هتل الریان، محل اقامت خود در دوحه به تمرین پرداختند.
کاپیتان پرافتخار سال‌های گذشته‌ پرسپولیس امروز به طور کامل در تمرین سرخ‌ها شرکت کرد.
آرسنال، در دربی حساس لندن برابر چلسی با یک گل به برتری رسیده و دوباره صدرنشین لیگ برتر شد.
رقابت کریم بنزما و روبرت لواندوفسکی به ساعت روی دست این دو ستاره گلزن نیز کشیده شد.
فنایی که در سال‌های اخیر به طراحی آیتم‌های خاص و با ابزار کمتر دیده شده معروف است این بار گلر‌های هوادار را با تخته چوبی به شکل سپر، آماده بازی سپاهان می‌کند!
کاپیتان سال‌های نه چندان دور استقلال خیلی زودتر از آنچه تصور می‌شد، رخت سرمربیگری را بر تن کرد.
یحیی گل‌محمدی ظاهرا در این فصل برخلاف سال‌های گذشته اعتماد بیشتری به بازیکنان جوان پیدا کرده و از بازیکنان جوان خود در اردو‌ها و تمرین‌های پیش‌فصل بصورت قابل قبولی استفاده کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ