جنبش جهاد اسلامی در واکنش به شهادت جوان فلسطینی در «اریحا» به دست نظامیان صهیونیست، اتحاد ملت فلسطین را برای دفع تجاوزات رژیم اشغالگر خواستار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع فلسطینی آماری از خسارات های اولیه یورش نظامیان صهیونیست به جنین ارائه دادند.
رئیس جریان حکمت ملی عراق خواستار اقدام فوری جامعه جهانی برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی در جنین شد.
با وجود جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در جنین، اما وزارت خارجه آمریکا در واکنش به تحولات اردوگاه جنین از تجاوزات اشغالگران صهیونیست دفاع کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: نقش حمایتی حامیان رژیم صهیونیستی در استمرار جنایات روزمره آنها از منظر حقوقی و بین‌المللی مسئولیت‌آور است.
شیخ الازهر در دیدار با نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان، به‌شدت نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای به تجاوزات بامداد امروز ارتش رژیم صهیونیستی به غزه که به شهادت سه فرمانده گردان‎‌های قدس منجر شد، واکنش نشان داد.
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: از شورای امنیت می‌خواهیم که به مسئولیت خود عمل کند و برای پایان دادن به اشغالگری و تضمین حمایت از حقوق مردم فلسطین اقدام قاطعانه انجام دهد.
وزیر امور خارجه کشورمان با ارسال پیام به دبیرکل سازمان ملل متحد نسبت به اوضاع جاری در فلسطین در نتیجه اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی عمیقاً اظهار نگرانی کرد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در هفتاد و پنجمین سالگرد جنایت صهیونیست‌ها در روستای دیریاسین، بیانیه‌ای صادر کرد.
شماری از نمایندگان و سناتورهای آمریکایی با ارسال نامه به بایدن، از نقض شدید و سیستماتیک حقوق بشر توسط رژیم صهیونیستی که در دولت جدید این رژیم وسیع‌تر و شدیدتر شده است، ابراز نگرانی کردند.
مرکز آمار و اطلاعات فلسطین در گزارش خود درباره تحولات ماه فوریه در کرانه باختری، از ثبت حدود سه هزار تخلف و حمله صهیونیست ها به شهروندان فلسطینی و شهادت 30 نفر از آنها خبر داد.
«امیرسعید ایروانی» نماینده دائم ایران در سازمان ملل، ضمن محکوم کردن حملات اخیر رژیم صهیونیستی به سوریه از جامعه جهانی خواست تا این رژیم را برای توقف جنایت ها علیه سوریه تحت فشار قرار دهد.
وزیر دفاع سوریه پیش از ظهر امروز با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران دیدار و گفتگو کرد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای شهادت ناصر ابوحمید اسیر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی را تسلیت گفت.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس زیرگرفته شدن یک جوان فلسطینی در نابلس و شهادت وی را، نتیجه تشکیل کابینه تندرو صهیونیستی دانست.
جنبش حماس تاکید کرد: کشتار کفرقاسم در سال ۱۹۵۶ به عنوان یکی از فجیع‌ترین جنایات صهیونیست‌ها علیه ساکنان سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸تا ابد در ذهن ملت فلسطین، خواهد ماند.
گروه های مقاومت فلسطین ضمن اعلام عزای عمومی و اعتصاب سراسری در نوار غزه، خواستار تشدید مقاومت علیه اشغالگر در تمام نقاط تماس شدند.
منابع فلسطینی از شهادت ۴ فلسطینی در قدس و بازداشت بیش از ۶۰۰ نفر در ۳ ماهه سوم سال جاری میلادی خبر دادند.
بعد از اینکه رژیم صهیونیستی در ۱۹ سپتامبر ۲۰۰۷ غزه را به عنوان سرزمین دشمن و متخاصم شناخت، وحشی گری های خود را علیه این منطقه چند برابر کرد.
در یادداشت توئیتر عربی Khamenei.ir آمده است: شمر امروز، نخست‌وزیرِ اسرائیل است.
نماینده اتحادیه اروپا در اراضی اشغالی در واکنش به دور تازه جنایت های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین، پاسخ مقاومت جهاد اسلامی را محکوم کرد.
وزارت خارجه آمریکا در واکنش به تجاوزگری تازه رژیم صهیونیستی، طرفین را به خویشتن داری دعوت کرد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس حملات جنایتکارانه ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کرد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که تهدیدات مقامات رژیم صهیونیستی از جمله بنی گانتز وزیر جنگ این رژیم علیه ملت فلسطین غیرقابل قبول است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ